SanderPS schreef:Als je de hele dag gaat rijden, betekend dat ook dat je vanaf 9.00 aanwezig moet zijn, of mag je ook bv. een uur later beginnen?
Ja hoor, geen probleem, gewoon even melden bij de inschrijving. Anders mij even bellen 06-51031880
SanderPS schreef:Als je de hele dag gaat rijden, betekend dat ook dat je vanaf 9.00 aanwezig moet zijn, of mag je ook bv. een uur later beginnen?
nee dat was nadat een monteur men dif rubber moest vervanegn bij de dealer en daar geen pers voor gebruikte maar tig hamerslagen en men difplaat ophanging verpeste en daarna bij de eerste x hard optrekken men diff op de grond knapte...denk ook dat het via dat gevalletje mede heeft veroorzaakt, was toen een beste klap en hele achterplaat kaduk door hun schuld.Knot schreef:Balen man... niet de eerste keer dat een diff de geest geeft, had je toch al eens eerder gehad, of was dat Kees?
net ff onder auto gekropen...Robin Hartog schreef:Jammer Rene! Had wel even willen genieten van de Hartge. Maar niets aan te doen... Volgende keer beter.
Hoi Robert, dat vind ik fijn om te horen!Robertdj schreef:Hoi Menrik.
Spreek me maar aan wanneer je me ziet staan, als er op dat moment niemand anders mee rijdt mag je mee!
Even CPZ zelf bellenFlvcompetition schreef:Beste mensen
Ik vertrek morgenavond al richting Zandvoort maar kan ik in de paddock parkeren en overnachten?
Ik denk dat je beter de twee of drie forumbezoekers die meedoen kunt waarschuwen dat ze hun achteruitkijkspiegels heel secuur moeten afstellenRuben schreef:Ik zie veel racers op de lijst staan. Misschien verstandig, ik zou het wel waarderen iig, om de snellere deelnemers er op te wijzen rekening te houden met de langzamere deelnemers en bij voorkeur pas in te halen na duidelijke overeenstemming met langzamere deelnemer. Ik vrees namelijk een beetje het gevoel wat ik vorige keer kreeg met de DF dag op Zandvoort waar ik bij was. Dus nogmaals, dit graag aankaarten. Vond Assen super, mede doordat er weinig racers meereden..
Dat is een ontwikkeling die Peter en mij ook verbaast. Misschien is DF toch meer een poetsforum geworden :twisted:Robertdj schreef:Damn, was me niet eens opgevallen dat er zo weinig forummers rijden
Hopelijk geen Formule Ford in m'n reet
RVV schreef:Dat is een ontwikkeling die Peter en mij ook verbaast. Misschien is DF toch meer een poetsforum geworden :twisted:Robertdj schreef:Damn, was me niet eens opgevallen dat er zo weinig forummers rijden
Hopelijk geen Formule Ford in m'n reet![]()
"Op mijn werk"............Metchu schreef:jammer dat de dag verkort is... helaas ben ik dan nog op werkAnders was ik graag even langsgekomen!! Viel Spass!
Och, racers? Jij draait snellere rondes dan de helft v/d racers!Hans R schreef:RVV schreef:Dat is een ontwikkeling die Peter en mij ook verbaast. Misschien is DF toch meer een poetsforum geworden :twisted:Robertdj schreef:Damn, was me niet eens opgevallen dat er zo weinig forummers rijden
Dat zeg jij nu wel maar al die racers is voor mij een reden om niet mee te doen ik krijg een beetje vijverberg gevoel hiervan, mis ook de gezelligheid in de pits met alle forummers
Hans R schreef:RVV schreef:Dat is een ontwikkeling die Peter en mij ook verbaast. Misschien is DF toch meer een poetsforum geworden :twisted:Robertdj schreef:Damn, was me niet eens opgevallen dat er zo weinig forummers rijden
Dat zeg jij nu wel maar al die racers is voor mij een reden om niet mee te doen ik krijg een beetje vijverberg gevoel hiervan, mis ook de gezelligheid in de pits met alle forummers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast