Tom zijn C2 VTS. foto's NEXT opvolger gezocht.
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Tom zijn C2 VTS.
C2 is een snoepje in VTS uitvoering 

- Petrolhead Tom
Dat vind ik ook Niels! 

- Luc B
Je hebt een van de enigste vette citroens te pakken . nice ! zijn net van die kartjes
- Petrolhead Tom
Nog 1 slapeloze nacht! 

- Riceaux
Veel plezier morgen hier in het Noorden! 

- Petrolhead Tom
Thanks man! 

- Petrolhead Tom
Zo dan! Ben al een uur wakker. Ik kan niet meer slapen. Voel me als een kind dat een nieuwe fiets mag uitzoeken. Fantastisch! Over een uur gaan we weg. Ik ben er al helemaal klaar voor. Damn wat heb ik zin om mijn nieuwe auto op te halen!!!!

-
veel plezier vandaag 

- Petrolhead Tom
Thanks! 8)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Je had allang terug kunnen zijn, via de A31
Mooi ding hoor!

Mooi ding hoor!
-
OnlineMartijn_bmw
dan heb je absoluut de juiste keuze gemaakt 8) veel plezier er mee!Petrolhead Tom schreef:Zo dan! Ben al een uur wakker. Ik kan niet meer slapen. Voel me als een kind dat een nieuwe fiets mag uitzoeken. Fantastisch! Over een uur gaan we weg. Ik ben er al helemaal klaar voor. Damn wat heb ik zin om mijn nieuwe auto op te halen!!!!![]()
![]()
- Petrolhead Tom
nou de eerste indrukken zijn zeer positief! Echt een hele volwassen auto als je het vergelijkt met de micra. Hij rijd echt heerlijk! 180 stond er zonder moeite op. Ik ben er echt super blij mee! Vanmiddag even kijken of het weer zich leent voor een paar foto's en een filmpje.
-
Ah..
- ErikMartijn
Ben benieuwd! 

-
Erg leuke wagen! ben benieuwd naar je eigen foto's en het filmpje!
Bij de ring wel eens vol verbazing zitten kijken hoe hard ie nog door de bocht wilt!
Bij de ring wel eens vol verbazing zitten kijken hoe hard ie nog door de bocht wilt!
- Petrolhead Tom
Nou waar zal ik eens beginnen. Gisteren de hele middag aan het rondrijden geweest. Fantastisch wat een auto! Ik kan niet vertellen hoe blij ik er mee ben! Hij is lekker vlot, enorm luxe als je hem vergelijkt met de Micra en hij stuurt geweldig.
Zaken als een regensensor een lichtsensor, follow me home verlichting en een best wel uitgebreide boordcomputer zijn toch dingen die ik enorm kan waarderen. Hij is van binnen ook lekker rustig veel minder windgeruis dan bij de Micra en misschien nog wel minder dan bij de Mini van mijn moeder. Het rijden is echt een feest. Als je hem helemaal doortrekt dan gaat er een lampje branden die aangeeft dat het echt tijd wordt om te schakelen. Voor de prestaties moet je de motor echt op toeren houden maar als je lekker rustig wilt rijden pakt hij ook gewoon zonder morren op bij zo'n 55 kilometer in de 5. Hij draait wel serieus toeren op de snelweg. Bij 120 draait hij zo'n 4000 toeren maar gelukkig resoneert het nergens of is het motorgeluid te hard. Bij stevig doorrijden is het verbruik ook niet het meest sterke punt van deze auto. Bij 150 loopt hij zo'n 1 op 9 wat voor zo'n kleine motor best fors genoemd mag worden. Niet dat het me ook maar iets uitmaakt want als je dan volgas geeft gebeurt er nog steeds iets! Heerlijk wat een vooruitgang zeg!
De radio is ook erg goed te noemen. Als je er een cd-tje in stopt heb je mooi geluid en wordt het helemaal aangenaam om er in te rijden. De climate control zorgt ondertussen dat het niet te warm of te koud wordt in het blauwe monster. Maar in de radio zit ook direct het enige minpunt. Hij lust geen mp3's. Waarschijnlijk ga ik dit oplossen door middel van een Xcarlink kastje. Deze gaat op de cd wisselaar uitgang en komt in het dashboard te liggen. Dan kun je met je stuurbediening en radio gewoon je ipod bedienen. Dat maakt het voor mij wel af. Deze week volgen nog wel filmpjes en foto's daar heb ik gisteren geen tijd voor gehad. Rijden is het belangrijkst!

Zaken als een regensensor een lichtsensor, follow me home verlichting en een best wel uitgebreide boordcomputer zijn toch dingen die ik enorm kan waarderen. Hij is van binnen ook lekker rustig veel minder windgeruis dan bij de Micra en misschien nog wel minder dan bij de Mini van mijn moeder. Het rijden is echt een feest. Als je hem helemaal doortrekt dan gaat er een lampje branden die aangeeft dat het echt tijd wordt om te schakelen. Voor de prestaties moet je de motor echt op toeren houden maar als je lekker rustig wilt rijden pakt hij ook gewoon zonder morren op bij zo'n 55 kilometer in de 5. Hij draait wel serieus toeren op de snelweg. Bij 120 draait hij zo'n 4000 toeren maar gelukkig resoneert het nergens of is het motorgeluid te hard. Bij stevig doorrijden is het verbruik ook niet het meest sterke punt van deze auto. Bij 150 loopt hij zo'n 1 op 9 wat voor zo'n kleine motor best fors genoemd mag worden. Niet dat het me ook maar iets uitmaakt want als je dan volgas geeft gebeurt er nog steeds iets! Heerlijk wat een vooruitgang zeg!
De radio is ook erg goed te noemen. Als je er een cd-tje in stopt heb je mooi geluid en wordt het helemaal aangenaam om er in te rijden. De climate control zorgt ondertussen dat het niet te warm of te koud wordt in het blauwe monster. Maar in de radio zit ook direct het enige minpunt. Hij lust geen mp3's. Waarschijnlijk ga ik dit oplossen door middel van een Xcarlink kastje. Deze gaat op de cd wisselaar uitgang en komt in het dashboard te liggen. Dan kun je met je stuurbediening en radio gewoon je ipod bedienen. Dat maakt het voor mij wel af. Deze week volgen nog wel filmpjes en foto's daar heb ik gisteren geen tijd voor gehad. Rijden is het belangrijkst!

-
OnlineMartijn_bmw
klinkt als de juiste aankoop
is ook zeker een leuke kar om te zien, heel veel
plezier er mee maar dat gaat wel lukken zo te horen 

- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Leuk om te lezen Tom, veel plezier met de Fransoos! 

- JP
Super Tom
en nu in het voorjaar naar de Ring voor een nieuwe avatar.... 

- marcokers
Seen it.....
.......
Want one.....
supergaaf wagentje... echt superstrak
*iets mompelt over de Getz inruilen*

.......
Want one.....
supergaaf wagentje... echt superstrak
*iets mompelt over de Getz inruilen*
- Petrolhead Tom
Ik heb vanavond voor het eerst moeten tanken. Hij lust wel wat meer dan de Micra geloof ik. Maar dat maakt me niks uit wat een gigantische Driving Fun.

- RJay
Zo, gefeliciteerd
Weer camerawagen op de df trackdays?

Weer camerawagen op de df trackdays?

- Petrolhead Tom
Het eerste simpele filmpje in het donker!
- marcokers
Vanavond ff met Tom op stap geweest om klein stukje te toeren en waar mogelijk ff een paar pica's en filmpje te knallen.
Ik kan je zeggen t bakkie sleurt lekker ... WOW!
Maar genoeg geloeld, er zijn mensen die willen foto's zien ... dus hierbij een paar avondfoto's :

Zoooooo.... en dan nu Top Gear
Ik kan je zeggen t bakkie sleurt lekker ... WOW!

Maar genoeg geloeld, er zijn mensen die willen foto's zien ... dus hierbij een paar avondfoto's :
Zoooooo.... en dan nu Top Gear
- Petrolhead Tom
Nice!