je ziet ze bijna niet!
Ook nog gekeken (en getwijfeld) naar de Speeline Turini's. Briljante velg.Joost schreef:Heel lang getwijfeld tussen mat zwart en wit maar uiteindelijk toch voor (mat) wit gekozen.
Staat hem best goed vind ik zelf.
Ook nog gekeken (en getwijfeld) naar de Speeline Turini's? Briljante velg.Joost schreef:Heel lang getwijfeld tussen mat zwart en wit maar uiteindelijk toch voor (mat) wit gekozen.
Vind ik ook...staat lekker agressiefJoost schreef:Heel lang getwijfeld tussen mat zwart en wit maar uiteindelijk toch voor (mat) wit gekozen.
Ja, leuker als een kaalgetrokken 205?!Paskal Morriën schreef:In één woord: geweldig!!
Vandaag rondje meegeweest met Joost in de Clio op de Ring: Nordschleife + F1-circuit. Rechte lijn snelheid is al lekker in combi met het geluid uit de uitlaat en het luchtfilter, maar de bochtensnelheid is niet meer van deze wereld. Ik heb op de F1-baan een aantal malen gedacht dat er nu toch eindelijk wel wat onderstuur zou komen, maar het was heel ver te zoeken. Ik vond het echt ongekend!
Wat een goed onderstel en een paar fatsoenlijke banden al niet kunnen doen. Volgens mij wil je niet weten wat er met zo'n apparaat mogelijk is op een trackday op full-slicks.
Joost, hartstikke bedankt voor dit gave rondje! De clio stond al hoog op de wishlist als opvolger van de 205 maar nu staat hij helemaal hoog
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 7 gasten