Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
- Hielke
Re: [12-11-2010] DF @ Nürburgring Nordschleife deel I
Mmm, denk dat we voor de knappe filmpjes weer op Andre, Gerwin en Elmar moeten wachten 

- Prins Claus †
- Auto: BMW 118iA
Ik hoor het alweer. Is de laatste keer geweest dat ik weer en wind trotseer om de thuisblijvers mee te laten genieten...Hielke schreef:Mmm, denk dat we voor de knappe filmpjes weer op Andre, Gerwin en Elmar moeten wachten

M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gisteren na 4 uurtjes slaap in de auto gestapt en om 8.10 aangekomen. Inschrijven ging lekker vlot, vlug getankt en klokslag 9.00 stond ik voor de poort.
Gelijk achter een Audi A1 aan, voor mijn allereerste ronde vond ik het een lekker tempo. Tweede ronde ging al wat vlotter.
Later nog een rustig rondje achter de Cayenne Turbo aan (moest wel even lachen toen ik die vooraan zag staan
), maar was een ideaal rondje om op laag tempo de perfecte lijn te leren
Later wederom achter de Audi A1 aan geweest, dat ging wel wat vlotter. Maar dat kwam ook om dat er een race M3 en Donkervoort achtige voor mij reden in het groepje. Dat rondje wel echt genoten, sommige bochten gingen voor mij echt op de max. Maar ook in die ronde wel wat fouten gemaakt op sommige punten.
's Middags in Adenau nog een Curryworst mit Pommes gegeten en daar Peter en Vincent (van de Audi A1) tegen het lijf gelopen. Even mee lopen kletsen en bij de baan wezen kijken. Was gezellig
Om 14.00 weer richting huis gereden en was om 18.00, gesloopt en wel thuis
Maar wat een dag, heerlijk genoten en zeker voor herhaling vatbaar
Nu maar hopen op nog wat mooie foto's en filmpjes van een zwarte Seat Leon met xenon die alleen de pace car laps gereden heeft
Gelijk achter een Audi A1 aan, voor mijn allereerste ronde vond ik het een lekker tempo. Tweede ronde ging al wat vlotter.
Later nog een rustig rondje achter de Cayenne Turbo aan (moest wel even lachen toen ik die vooraan zag staan

Later wederom achter de Audi A1 aan geweest, dat ging wel wat vlotter. Maar dat kwam ook om dat er een race M3 en Donkervoort achtige voor mij reden in het groepje. Dat rondje wel echt genoten, sommige bochten gingen voor mij echt op de max. Maar ook in die ronde wel wat fouten gemaakt op sommige punten.
's Middags in Adenau nog een Curryworst mit Pommes gegeten en daar Peter en Vincent (van de Audi A1) tegen het lijf gelopen. Even mee lopen kletsen en bij de baan wezen kijken. Was gezellig

Om 14.00 weer richting huis gereden en was om 18.00, gesloopt en wel thuis

Maar wat een dag, heerlijk genoten en zeker voor herhaling vatbaar

Nu maar hopen op nog wat mooie foto's en filmpjes van een zwarte Seat Leon met xenon die alleen de pace car laps gereden heeft

- Hielke
Niet zo op de teentjes Sander. Alle materiaal is zeer welkom, alleen is het een wat bezienswaardiger dan het andere. Zo is het met Hollywood producties ook.Prins Claus † schreef:Ik hoor het alweer. Is de laatste keer geweest dat ik weer en wind trotseer om de thuisblijvers mee te laten genieten...Hielke schreef:Mmm, denk dat we voor de knappe filmpjes weer op Andre, Gerwin en Elmar moeten wachten![]()
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
Dus laat aub komen dat spul.
-
OnlineFabian
+1Robert Geux schreef:Ondanks het barre weer toch een heerlijke dag gehad.
Het voorrijden (in de GTA) waren de moeilijkste rondjes die ik ooit heb gereden. Nog nooit zoveel in spiegels zitten turen of auto 7 en 8 het nog wel konden. En dat terwijl nr.2 op je bumper zit en duidelijk laat merken dat het best wat harder mag.
Dan begint het knagen, je wilt het voor iedereen zo leuk mogelijk maken, maar de diversiteit (auto en berijder) en het aantal auto's in een groep maakt dat bijna onmogelijk.
Het voorrijden concept verdient wat bijschaven en dat begint denk ik bij goede instructie vooraf van niet alleen de voorrijders maar ook de volgers. Het rouleren was blijkbaar niet besproken.
Heerlijke dag gehad! Startte het eerste rondje met voorrijden met 5 auto's achter me, prima voor elkaar dat is overzichtelijk. De ronde erna waren dat er al 8, en daarna zelfs 9! Dat is niet te overzien als voorrijder.
Tempo was op vrije moment gewoon lekker en veilig, maar er zaten groepjes bij die echt max 80 km/h reden....dat is wel erg langzaam. En inhalen was uit den boze, dus de hele ronde uitrijden met 9 hijgende rijders achter je die ietsjes sneller willen.
In het 2e rondje voorrijden ging de E36 in hatzenbach er achter me vanaf, zag er erg sneu uit in mn spiegel

De RIng was verraderlijk glad op sommige punten, het was dichtgeknepen billen werk, zeker als je ietsjes sneller wilde rijden. Mn onderstel was veel te hard, dus ik reed echt op een ijsbaan. Wel zeer vermakelijk, en ben smiddags heerlijk aan het driften geweest. Wat een genot.
Jammer van de (ik denk 8?) auto's met schade, ik hoop dat iedereen verder heelhuids is thuisgekomen. Wat een hel was de terugweg met de regen. Smorgens om 04:00 opgestaan, ik was om 23:30 thuis met iets van 1000km achter de kiezen. Helemaal gebroken, onderweg nog even gestopt om mn ogen 10 minuten te sluiten.
Voor vertrek nog even heerlijk gegeten en gelachen met Jos, Dick, Joost, Willem Jan en Knot.
ps> ik heb me echt ontzettend verbaasd over het feit dat ik meerdere mensen in raceoveralls rond een uur of 12 al aan het bier zag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of ze hebben gereden weet ik niet, maar ik kan daar met mn hoofd echt niet bij

-
Ik had ook een paar biertjes genomen. Daar werd je wat losser van in het sturen en de bil spier onspande weer wat.
lol
alcohol en racen kan echt niet!!!!!

lol

- Paskal
- Auto: meerdere
Heren,
Leuke verhalen, foto's en filmpjes tot op heden
Voor velen jammer van de vochtige baan (denk ik) maar als ik het zo lees heeft iedereen toch op zijn manier genoten en daar gaat het om 
Zonde dat er toch zo veel auto's nog schade hebben gereden, maar da's niet vreemd met dergelijke tricky omstandigheden op de toch wel lastige Ring....
Leuke verhalen, foto's en filmpjes tot op heden

Zonde dat er toch zo veel auto's nog schade hebben gereden, maar da's niet vreemd met dergelijke tricky omstandigheden op de toch wel lastige Ring....
Laatst gewijzigd door Paskal op 13 nov 2010, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik vond het best meevallen met het weer, zelfs nog even een zonnetje gehad in het begin van de middag.
De baan was 's ochtends nat, en af en toe miezerde het. Maar ik heb er niet heel veel hinder van ondervonden.
Op wat wind na en af en toe wat druppels vond ik het weer best goed te doen tot 14.00 (toen ik weg ging)
Op de terugweg eigenlijk ook prima weer gehad. Op de heenweg was het wel anders, 300km lang wind tegen wat goed te zien was in het verbruik en veel regen gehad.
De baan was 's ochtends nat, en af en toe miezerde het. Maar ik heb er niet heel veel hinder van ondervonden.
Op wat wind na en af en toe wat druppels vond ik het weer best goed te doen tot 14.00 (toen ik weg ging)
Op de terugweg eigenlijk ook prima weer gehad. Op de heenweg was het wel anders, 300km lang wind tegen wat goed te zien was in het verbruik en veel regen gehad.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
Was een leuk en gezellig dagje gisteren.
Was lekker rustig op de heenweg. Reed om 6:20 weg uit Roosendaal en was op de Parkplatz om 9:30 inlcusief tank en koffie stop. Kon dus lekker doorrijden
. Helaas waaide het onderweg echt heel hard, daarom ook geen hoge topsnelheden kunnen halen. Even kort 235 aangetikt op de A1, die trouwens echt bizar rustig was, heb denk ik vanaf de A61 5 vrachtauto's en 2 auto's ingehaald en verder niets gezien dat hele stuk.
Gedurende de dag was het redelijk droog, met af en toe een klein buitje. De baan was spekglad! Ik heb even meegereden met Wouter in de 130i Cup-auto, maar dat was ook al hard werken, laat staan dat je een sneller monster of minder circuit-geprept apparaat hebt.
De terugweg was echt heel slecht qua weer. Enorm (!!) veel regen en was dus wat voorzichtiger rijden af en toe. 2x een moment van aquaplaning gehad ook, gelukkig niets ernstigs verder, maar je schrikt toch steeds wel weer even. Ik was toch in 3,5 uur weer thuis in Roosendaal.
Op de vorige pagina staan al 3 foto's, later volgen er meer.
Was lekker rustig op de heenweg. Reed om 6:20 weg uit Roosendaal en was op de Parkplatz om 9:30 inlcusief tank en koffie stop. Kon dus lekker doorrijden

Gedurende de dag was het redelijk droog, met af en toe een klein buitje. De baan was spekglad! Ik heb even meegereden met Wouter in de 130i Cup-auto, maar dat was ook al hard werken, laat staan dat je een sneller monster of minder circuit-geprept apparaat hebt.
De terugweg was echt heel slecht qua weer. Enorm (!!) veel regen en was dus wat voorzichtiger rijden af en toe. 2x een moment van aquaplaning gehad ook, gelukkig niets ernstigs verder, maar je schrikt toch steeds wel weer even. Ik was toch in 3,5 uur weer thuis in Roosendaal.
Op de vorige pagina staan al 3 foto's, later volgen er meer.
- JP
Vond het gisteren een geslaagd evenement. Zeker voor herhaling vatbaar.
Was rond 0930u Am Ring en meteen ingeschreven. Was nog niet zo druk.
Ff koukleumen en kijken naar de Pacecarlaps. Is al wat over gezegd, maar vond dat sommigen wel lang moesten wachten op een voorrijder. Heb Wouter (GTi) en zijn collega (Guilletta) en Richardt (Leon) toch wel dik 10min zien wachten bij de slagboom voor ze weer een rondje konden volgen.
Om 11u ging het dan 'loos' met vrijrijden. Elke rijder werd nog ff snel thv de slagboom geïnstrueerd dat er links en rechts nog bladeren lagen, lokaal dat het glad/nat was en vooral ff van de curbs afblijven (voor mij sowieso al een no-go)
Om 1215u, had ik al 5 rondjes er op zitten. Ff benen strekken en bijdrinken. Toen nog 2 rondjes Ruben meegenomen.
Vlaggers waren goed wakker. Werd dan ook goed met bijv. wit gevlagd als een langzaam voertuig op de baan was. Als er al wat was gebeurd (maar 8 ongelukken heb ik niet gezien) dan waren alle voertuigen het volgende rondje weer weg. Kan men zich met TF een voorbeeld aan nemen. Al waren de vlaggers niet zo guitig met blauwe vlaggen, maar het is toch geen wedstrijd.
Prettige organisatie trouwens van Skylimit
Stonden nog zelfs bij afgaan van de baan te checken op de transponders waren ingeleverd.
Ondanks de dik 150 inschrijvers, nooit de indruk gehad dat het druk was op de baan. Eerder het tegenovergestelde. Volgens mij zijn er ook sommige geweest die maar enkele rondjes hebben gedraaid.
Nogmaals de complimenten aan de organisatie
Was rond 0930u Am Ring en meteen ingeschreven. Was nog niet zo druk.
Ff koukleumen en kijken naar de Pacecarlaps. Is al wat over gezegd, maar vond dat sommigen wel lang moesten wachten op een voorrijder. Heb Wouter (GTi) en zijn collega (Guilletta) en Richardt (Leon) toch wel dik 10min zien wachten bij de slagboom voor ze weer een rondje konden volgen.
Om 11u ging het dan 'loos' met vrijrijden. Elke rijder werd nog ff snel thv de slagboom geïnstrueerd dat er links en rechts nog bladeren lagen, lokaal dat het glad/nat was en vooral ff van de curbs afblijven (voor mij sowieso al een no-go)
Om 1215u, had ik al 5 rondjes er op zitten. Ff benen strekken en bijdrinken. Toen nog 2 rondjes Ruben meegenomen.

Vlaggers waren goed wakker. Werd dan ook goed met bijv. wit gevlagd als een langzaam voertuig op de baan was. Als er al wat was gebeurd (maar 8 ongelukken heb ik niet gezien) dan waren alle voertuigen het volgende rondje weer weg. Kan men zich met TF een voorbeeld aan nemen. Al waren de vlaggers niet zo guitig met blauwe vlaggen, maar het is toch geen wedstrijd.

Prettige organisatie trouwens van Skylimit

Ondanks de dik 150 inschrijvers, nooit de indruk gehad dat het druk was op de baan. Eerder het tegenovergestelde. Volgens mij zijn er ook sommige geweest die maar enkele rondjes hebben gedraaid.
Nogmaals de complimenten aan de organisatie

- Kasteel
Nu even een iets uitgebreider verslag van mijn kantKasteel schreef:Bijna aan me avondeten en redelijk uitgeput, toch nog best intensief. Rondje of 15 gereden en later wat meer ervaren mensen naast me in de auto gehad, ideaal, voor me gevoel ook echt weer een stukje vooruit gegaan (big thanks daarvoor).
Opvallend gaaf/hard/netjes vond ik die 997 (Joost?) gaan, echt super!!

In de loop van de dag werd het steeds regenachtiger en vond het eigenlijk super, snelheid is daardoor wel lager (of bij mij zelfs gewoon laag

Baan begon (relatief) druk vond ik, maar eenmaal in de middag werd het echt rustig op de baan

Btw, DF mag wel een voorbeeld nemen aan Skylimit, ik was haast een passagiers bandje gaan halen

Organisatie vond ik overigens top, vlaggen ging echt perfect, veel beter geregeld dan bij een TF dag

Laatst gewijzigd door Kasteel op 13 nov 2010, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter-Paul
Beste Robert, we probeerde je op DH doormiddel van gebaren duidelijk te maken dat er gewisseld moest worden. Kan me best voorstellen dat je dat niet begreepRobertdj schreef:Dat was dus een misverstand, had begrepen dat er niet gerouleerd zou worden tijdens de sessies. Dus had (iig in mijn geval) niets met sjiek of aso te maken. Later zag ik in andere sessies hetzelfde gebeuren.Erik dB schreef:Eerst 2 uur aan het pace-lappen geweest, waarbij het roulatie-systeeem helaas niet netjes opgevolgd werd (behalve door de groene GT3-RS en blauwe E36 M3 met rode accentjes), hierdoor reden we meerdere ronden op rij op de derde of vierde positie met een 106 en Swift voorop. Niet zo sjiek, en van de lijnen van de A1 voorop kregen we maar weinig mee....

Vond het voorrijden ook een hele opgave. Omdat je idd niet in de flow komt omdat de snelheid te laag is moet je geforceerd lijnen gaan rijden. Respect voor mannen als Ron Simons die de hele dag niets anders doen, ik zou er stapel gek van worden.Robert Geux schreef: Het voorrijden (in de GTA) waren de moeilijkste rondjes die ik ooit heb gereden. Nog nooit zoveel in spiegels zitten turen of auto 7 en 8 het nog wel konden. En dat terwijl nr.2 op je bumper zit en duidelijk laat merken dat het best wat harder mag.
Dan begint het knagen, je wilt het voor iedereen zo leuk mogelijk maken, maar de diversiteit (auto en berijder) en het aantal auto's in een groep maakt dat bijna onmogelijk.
Het voorrijden concept verdient wat bijschaven en dat begint denk ik bij goede instructie vooraf van niet alleen de voorrijders maar ook de volgers. Het rouleren was blijkbaar niet besproken.
Ook voorrijden is (blijkbaar) een kunst aangezien ik op laag tempo soms niet uitkwam op de plek die ik wilde. Aangeleerde stuuruitslagen zijn dus toch berekend op enige snelheid en daarbij behorende zijwaartse verplaatsing.
Heb nog wat filmpjes gemaakt langs de baan, die zal ik snel uploaden.
Peter & de rest van de organisatie, bedankt voor de leuke & gezellige dag!!!

Laatst gewijzigd door Peter-Paul op 13 nov 2010, 12:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Dat was jammer idd. dat dat wachten toen zo lang duurde, daardoor kon ik om 10.50 niet beginnen aan nog een pace car lapHeb Wouter (GTi) en zijn collega (Guilletta) en Richardt (Leon) toch wel dik 10min zien wachten bij de slagboom voor ze weer een rondje konden volgen.

Waarom heb je in die 10min niets gezegd? Ik stond er toch!

Heb jou overigens later, toen ik in Adenau stond te kijken, ook vaak voorbij zien komen.

- Elmar
Ik ben nooit getroffen door het ringvirus, maar van dit soort dagen mogen er meer georganiseerd worden.
Na Mettet en nu de Ring blijkt wel dat ik meer een trackday rijder ben dan een racer. Veel minder wachten en meer rijden.
Ik had voorgenomen om veel te rijden, echter bij aanvang toch nog snel gewisseld van regenbanden naar semi's.
Er kwam al een droge lijn op de baan, maar glad was het toch nog op sommige stukken. In de loop van de middag kwam er af en toe weer regen en de baan is niet meer droog geweest.
Op een gegeven moment achter Andre in de kever aangereden, drift ie in veel bochten en kan ik hem nog niet bij houden. Buitenaards zo'n gast. Totaal 20 of 21 rondjes gereden
Einde van de dag nog gegeten bij Pinokkio, Sybren bedankt.
@ Ruben, je was gewoon te beroerd om de spanbanden op te halen.
@ Mark, maar goed dat je me op de foto niet scheef op de stoel ziet zitten, zo met het handje boven op het stuur...
@ Hileke, ik heb wel videobeelden, echter staat mijn camera wat te hoog en zie je weinig van de baan. Vraag me af hoe interessant dat is. Hier een voorbeeldje.

Na Mettet en nu de Ring blijkt wel dat ik meer een trackday rijder ben dan een racer. Veel minder wachten en meer rijden.
Ik had voorgenomen om veel te rijden, echter bij aanvang toch nog snel gewisseld van regenbanden naar semi's.
Er kwam al een droge lijn op de baan, maar glad was het toch nog op sommige stukken. In de loop van de middag kwam er af en toe weer regen en de baan is niet meer droog geweest.
Op een gegeven moment achter Andre in de kever aangereden, drift ie in veel bochten en kan ik hem nog niet bij houden. Buitenaards zo'n gast. Totaal 20 of 21 rondjes gereden
Einde van de dag nog gegeten bij Pinokkio, Sybren bedankt.
@ Ruben, je was gewoon te beroerd om de spanbanden op te halen.

@ Mark, maar goed dat je me op de foto niet scheef op de stoel ziet zitten, zo met het handje boven op het stuur...

@ Hileke, ik heb wel videobeelden, echter staat mijn camera wat te hoog en zie je weinig van de baan. Vraag me af hoe interessant dat is. Hier een voorbeeldje.
- GTRene
whahaAndre schreef:Ik had ook een paar biertjes genomen. Daar werd je wat losser van in het sturen en de bil spier onspande weer wat.
lol

- GTRene
zo te zien was die staartmans de bladzuiger

- TurboClouseau
Wij zijn donderdag vertrokken met de zwarte Volkswagen T5 met daar achter de zwarte Volkswagen Corrado op de aanhanger. We zaten in een pensionnetje vlakbij de Nordschleife en hebben `s avonds in Pinocchio heerlijk gegeten en later nog kennis gemaakt met 3 jongens die met een Alfa 33 reden. Daarna nog even de kroeg in voor een paar Batmans en toen weer naar `t pension om te slapen.
Vrijdagochtend vroeg eruit voor een lekker ontbijtje en rond 8.15 aangekomen bij de Nordschleife, Corrado afgeladen, aanhanger in `t veld gezet en de bus naast de Corrado gezet. Daar ook nog wat bekenden gesproken. Zelf heb ik niet gereden, maar voor m`n maatje in de Corrado was het de 1e keer, dus leek het hem verstandig om eerst achter de marshalls aan te rijden. Dit is hem goed bevallen en kon zo mooi de baan verkennen.
Toen het vrij rijden heb ik een aantal rondes meegereden, de baan droogde hier en daar al lekker op, maar bleef -zoals altijd- erg verradelijk. Daarna nog met de eigenaar (sorry, ben je naam alweer kwijt) van de witte Mitsubishi Lancer Evo meegereden. Deze had een cursus Nordschleife rijden gedaan en had inmiddels aardig wat rondjes ervaring en dat was te merken. Geweldig dat hard rijden over de schleife, vroeg op `t gas, laat in de remmen, maximaal door de bochten sturen..heerlijk.
Daarna nog wat rondes meegereden met de Corrado en `t weer werd slechter, de baan werd steeds gladder en gladder, dus gingen we aardig rustig de baan over.
Aan het einde de auto weer op de aanhanger gezet, weer een heerlijke pizza gegeten bij Pinocchio en daarna weer naar huis gegaan...rond 23.30 was ik thuis.
Ik vond het een mooie, gezellige dag. Jammer dat er toch nog wat rijders schade hebben gereden, maar gelukkig geen ongevallen met lichamelijk letsel.
Top organisatie. Wij zijn er de volgende keer in ieder geval weer bij
(heb ook wat foto`s gemaakt...die plaats ik vanavond)
Vrijdagochtend vroeg eruit voor een lekker ontbijtje en rond 8.15 aangekomen bij de Nordschleife, Corrado afgeladen, aanhanger in `t veld gezet en de bus naast de Corrado gezet. Daar ook nog wat bekenden gesproken. Zelf heb ik niet gereden, maar voor m`n maatje in de Corrado was het de 1e keer, dus leek het hem verstandig om eerst achter de marshalls aan te rijden. Dit is hem goed bevallen en kon zo mooi de baan verkennen.
Toen het vrij rijden heb ik een aantal rondes meegereden, de baan droogde hier en daar al lekker op, maar bleef -zoals altijd- erg verradelijk. Daarna nog met de eigenaar (sorry, ben je naam alweer kwijt) van de witte Mitsubishi Lancer Evo meegereden. Deze had een cursus Nordschleife rijden gedaan en had inmiddels aardig wat rondjes ervaring en dat was te merken. Geweldig dat hard rijden over de schleife, vroeg op `t gas, laat in de remmen, maximaal door de bochten sturen..heerlijk.
Daarna nog wat rondes meegereden met de Corrado en `t weer werd slechter, de baan werd steeds gladder en gladder, dus gingen we aardig rustig de baan over.
Aan het einde de auto weer op de aanhanger gezet, weer een heerlijke pizza gegeten bij Pinocchio en daarna weer naar huis gegaan...rond 23.30 was ik thuis.
Ik vond het een mooie, gezellige dag. Jammer dat er toch nog wat rijders schade hebben gereden, maar gelukkig geen ongevallen met lichamelijk letsel.
Top organisatie. Wij zijn er de volgende keer in ieder geval weer bij

(heb ook wat foto`s gemaakt...die plaats ik vanavond)
- RVV
Mooie verhalen allemaal. Ik heb mezelf gisteren letterlijk zitten op te vreten dat ik niet aanwezig kon zijn. Nouja het mooie nieuws is dat gisteren mijn zoontje weer thuis kwam.
- JP
@ RVV; Da's belangrijker dan wel evenement ook
Je was je aan het concentreren....

Richardt. schreef:Dat was jammer idd. dat dat wachten toen zo lang duurde, daardoor kon ik om 10.50 niet beginnen aan nog een pace car lapHeb Wouter (GTi) en zijn collega (Guilletta) en Richardt (Leon) toch wel dik 10min zien wachten bij de slagboom voor ze weer een rondje konden volgen.
Waarom heb je in die 10min niets gezegd? Ik stond er toch!![]()
Heb jou overigens later, toen ik in Adenau stond te kijken, ook vaak voorbij zien komen.
Je was je aan het concentreren....

- Robertdj
Mijn excuses! Niet gezien, dan was het sowieso niet handig van mijn kant.Peter-Paul Haars schreef:Beste Robert, we probeerde je op DH doormiddel van gebaren duidelijk te maken dat er gewisseld moest worden. Kan me best voorstellen dat je dat niet begreepRobertdj schreef:Dat was dus een misverstand, had begrepen dat er niet gerouleerd zou worden tijdens de sessies. Dus had (iig in mijn geval) niets met sjiek of aso te maken. Later zag ik in andere sessies hetzelfde gebeuren.Erik dB schreef:Eerst 2 uur aan het pace-lappen geweest, waarbij het roulatie-systeeem helaas niet netjes opgevolgd werd (behalve door de groene GT3-RS en blauwe E36 M3 met rode accentjes), hierdoor reden we meerdere ronden op rij op de derde of vierde positie met een 106 en Swift voorop. Niet zo sjiek, en van de lijnen van de A1 voorop kregen we maar weinig mee....Als iemand je anders heeft verteld, zal & kan niemand jouw het kwalijk nemen. Het voordeel is wel dat Vincent(VWK) wel 2321831 foto's van jou heeft gemaakt vanaf de achterbank van de A1, dus je staat er nagenoeg in elke bocht in en andere hoek op de gevoelige plaat
![]()

Ben overigens wel heel benieuwd naar de foto's

- FreudeamFahren
Hier nog een thuisblijver. Ik heb ECHT iets gemist... De verhalen, foto's en filmpjes maken het een beetje goed. Keep 'm coming.

Dat is Gerhard geweest. En die kent de weg op de Nordschleife onderhand heel aardig jaRené Kloeze schreef:(...) Daarna nog met de eigenaar (sorry, ben je naam alweer kwijt) van de witte Mitsubishi Lancer Evo meegereden. Deze had een cursus Nordschleife rijden gedaan en had inmiddels aardig wat rondjes ervaring en dat was te merken. Geweldig dat hard rijden over de schleife, vroeg op `t gas, laat in de remmen, maximaal door de bochten sturen..heerlijk.

- TurboClouseau
Zit Gerhard ook op DF? En met een topic over z`n auto? Want ik had al ff wat gezocht, maar kon niets vinden.FreudeamFahren schreef:Hier nog een thuisblijver. Ik heb ECHT iets gemist... De verhalen, foto's en filmpjes maken het een beetje goed. Keep 'm coming.Dat is Gerhard geweest. En die kent de weg op de Nordschleife onderhand heel aardig jaRené Kloeze schreef:(...) Daarna nog met de eigenaar (sorry, ben je naam alweer kwijt) van de witte Mitsubishi Lancer Evo meegereden. Deze had een cursus Nordschleife rijden gedaan en had inmiddels aardig wat rondjes ervaring en dat was te merken. Geweldig dat hard rijden over de schleife, vroeg op `t gas, laat in de remmen, maximaal door de bochten sturen..heerlijk.
Vond nog 2 screenshots....eentje met de Corrado erop en eentje dat ik bij de Evo in stap:
- TurboClouseau
ff 1 fotootje van mij:

- Roonan_M3
Misschien al vele malen geplaatst, maar bij deze voor eenieder die meer info wilt over de ideale lijnen op de ring: link naar pdf. Ik vind het persoonlijk een erg waardevol document.
Grt Ronald
Grt Ronald
-
Had gisteren even een emotioneel moment. Ik kwam ze oudere grote broer tegen.

Laatst gewijzigd door Andre op 13 nov 2010, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.