Een F30
-Kijk naar het verschil van de reflector setting
- Kijk naar het verschil tussen bumper en overgang kofferdeksel; bij de 5er zit er een hak in, bij de 3er veel smoother..........
Wij leverde bijna een gelijk aantal 5GT's , gewone 5's en 3-series. Dat ontliep elkaar niet zo heel veel. Terwijl je voor 1 gemiddelde GT, 2,5 gemiddelde 3 series voor kreeg. Vooral de 535D's liepen ontzettend goed.romo schreef: Was vandaag even bij de dealer........................alleen maar dikke 5ers in de showroom die sneller verkopen dan ie ze kan leveren.........echt niet normaal.............zie ze ook steeds meer rijden, wat dan weer geheel in lijn is met onderstaand bericht........
![]()
Dat is hetzelfde blok, dus voor het onderstuur lijkt het me weinig uit te maken.Tristan schreef:Onderstuurd hok man, met een .40d motor erin.![]()
Gewoon een 335d is prima zat.
Tristan schreef:Onderstuurd hok man, met een .40d motor erin.![]()
Gewoon een 335d is prima zat.
Klopt! Ze maken 'm centimeters korter/compacter en tot wel 100kg lichter.GTRene schreef:ziet er goed uit, 3 waardig 8)
hopelijk is ie niet nog groter geworden, maar neem aan een tikkie compacter (al is het maar een paar cm)
Blijkbaar is de conclusie van het designteam en de uitkomst van al die studies dat mensen gelijkenis en herkenning willen. Op die paar DFers na natuurlijkLuc B schreef:Maar stiekem hoop ik dat de nieuwe 3 serie een flop word. Als teken dat we verandering willen , en niet een verkleinde F10. Waarom konden ze vroeger het verschil tussen de types groter maken als nu ? Terwijl er nu een heel designteam en allerlij studie's achter zitten. Tegenwoordig een miljoenen proces, en wat krijg je ? Een verkleinde F10 . Chapeau!
en breek me de bek niet open over die audi's
Schaalverdeling van 20. Dus wat zeur je nou!? 8)romo schreef:Ik vind die tellers ook niks...................man wat een gerommel....................
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 2 gasten