Ik rij al vanaf mn 15e op het circuit en heb ondertussen al heel veel gereden in een enorm aantal verschillende auto's en ik denk dat ik mag zeggen dat ik meestal niet de langzaamste van het veld ben

Maar dit seizoen is het mij ook niet gelukt om verder te komen dan Dacia Logan Endurance cup afgezien van het feit dat je ook dan heel veel lol kunt hebben. Maar na Formule Ford, Bmw 130I etc. is dat wel wat anders.
Het is dus niet zo als je eenmaal een keer gewonnen hebt dat je dan vervolgens plat gebeld wordt door bedrijven of ze je alsjeblieft mogen sponsoren.
Er staan hier momenteel een stuk of 4 raceauto's stof te happen en die kunnen zo gaan rijden maar ook dat moet betaald worden en dat stop niet bij alleen een tank benzine

Ik ben zeer regelmatig op het circuit en heb ondertussen al heel veel mensen voorbij zien komen (ook tijdens de cursus) die met een eigen auto komen 2 a 3 keer rijden dan geen geld meer hebben, doordat er een keer wat tegen zit en dan de boel weer moeten verkopen.
Wil niet zeggen dat autoracen onbereikbaar is, want dan zou niemand het op den duur nog doen, maar weet wel heel goed waar je aan begint.