Er staat nu toevalig een M5 e34 touring bij mij in de schuur op de hefbrug...man, man, man, daar moet je werkelijk niets stuk mee hebben. En wat een hoop spul (voornamelijk comfort verhogend) zit er aan zo'n ding, wat dus kapot kan en veeeel geld kost om te vernieuwen. Deze heeft bv lekkend achter schokdempers (met EDC), alleen verkrijgbaar bij de dealer voor de prijs van € 800,= stuk.Dick Hoekendijk schreef:In dat geval is mijn M5 natuurlijk de ideale auto. Hoeft helemaal niets meer aan gedaan te worden. Afrekenen en rijden.
Auto enkel voor trackdays.
- Elmar
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Er staat nu toevalig een M5 e34 touring bij mij in de schuur op de hefbrug...man, man, man, daar moet je werkelijk niets stuk mee hebben. En wat een hoop spul (voornamelijk comfort verhogend) zit er aan zo'n ding, wat dus kapot kan en veeeel geld kost om te vernieuwen. Deze heeft bv lekkend achter schokdempers (met EDC), alleen verkrijgbaar bij de dealer voor de prijs van € 800,= stuk.[/quote]
Dat klopt, maar daarom zijn die al die zaken gelijk van mijn auto afgehaald. In de afgelopen 3 jaar nu ruim 34.000km circuitwerk met mijn M5 gedaan zonder wat voor storing dan ook. Goed onderhouden staat dan ook hoog op mijn agenda.
Dat klopt, maar daarom zijn die al die zaken gelijk van mijn auto afgehaald. In de afgelopen 3 jaar nu ruim 34.000km circuitwerk met mijn M5 gedaan zonder wat voor storing dan ook. Goed onderhouden staat dan ook hoog op mijn agenda.
- Elmar
- Jelmer850i
- Elmar
Mwoh, bij mij is het van "goed is goed". Ik ga kijken en als het gevoel al goed is bij het kijken en het ding loopt verders prima, ga ik niet het hele land aflopen. Het zal ook niet van de laatste euro's afhangen. Bij deze zit nog garantie op ook. Ga hem dinsdag ophalen, dus voor foto's nog even wachten.Maik schreef:Gefeliciteerd Elmar!
Dat heb je redelijk snel geregeld allemaal moet ik zeggen, ik ken heel wat mensen die er heel wat maandjes over doen om echt toe te slaan nadat ze zo'n soort beslissing genomen hebben
- Dennis Cavallino
Gefeliciteerd Elmar. Ik hoop dat onze tips je hebben geholpen.
Denk trouwens dat veel mensen hun eigen kunnen overschatten en het listige van de Viper onderschatten. Een BMW driftend rondkrijgen is kinderspel, voor de Viper moet je echt van goeie huize komen. Kan Elmar dus volledig volgen hierin.
Ben erg benieuwd naar je M3 en als ik je weer eens zie op een circuit ben ik uiteraard bereid om weer naast je te zitten (maar dan zonder irritante instructeursjas).

Denk trouwens dat veel mensen hun eigen kunnen overschatten en het listige van de Viper onderschatten. Een BMW driftend rondkrijgen is kinderspel, voor de Viper moet je echt van goeie huize komen. Kan Elmar dus volledig volgen hierin.
Ben erg benieuwd naar je M3 en als ik je weer eens zie op een circuit ben ik uiteraard bereid om weer naast je te zitten (maar dan zonder irritante instructeursjas).
- Jelmer850i
- Elmar
- Jelmer850i
- Bert ///M3