Zit toch steeds meer aan een R32 te denken, voldoet wel aan al mijn wensen ( en die van de Bitch

)
Collega raadt aan om geen DSG te nemen maar gewoon handbak, en ergens heeft dit ook wel een beetje mijn voorkeur. Haldex is iets wat je in de gaten moet houden begreep ik van hem.
Liefts ook gewoon een stoffen interieur en natuurlijke de uitgebreide navi/diefstal unit ( RNS-E 510 ?? )
Keep in mind, het verhaal gaat pas serieus worden op het moment dat ik m'n motorrijbewijs heb, tenzij ik tegen een werelddeal aanloop.
Komende periode eerst maar eens kijken of ik een ritje kan scoren in zo'n ding, misschien knap ik er wel helemaal op af
Die rode leek mij al fantastisch, aangezien mijn huidige A4 ook brandweerauto rood is, dus daar hoeft de vrouw dan niet aan te wennen...
Maar zowel mijn collega als ik hebben dus het idee dat de kleur niet orgineel is.
En als ik een R32 ga halen moet dat ding poep-orgineel zijn en geen ge-pauperde bak.
Ja, denk toch dat ik de markt voor de VW Golf R32 ( type 5 ) eens een beetje blijf volgen......