Totaal gemist dit!
Had het graag meegemaakt dit.

Gr peter.
volgens mij heb jij een tijdje achter mij gezetenHJ2 schreef:Van de route heb ik weinig gezien, het was gewoon heerlijk om tussen al die stukken blik en plastic te rijden.
Die geur ook van die brandstofrijke turbo's... echt leuk.
Daarna 1 rondje nesselande gelopen om de sfeer te proeven, maar het is niet zo mijn ding om daar te blijven plakken. Het onthaal was natuurlijk groots, alleen In de menigte herken je ineens bijna niemand meer. Bovendien had ik thuis een pak werk liggen, ik ben dus vrijwel gelijk weer naar huis gegaan.
Ik verwacht in Yper wel een mooie rit met mooie scenery Hans!
Hoe bedoel je zouteloos? Onder petjesvolk versta ik Sjonnies en dergelijke die afgunst hebben tegen die auto's omdat ze jaloers zijn. Ik stond op een gegeven moment naast zo'n groepje "sjonnies" en er reden wat leuke auto's langs met jonge mensen erin gingen ze gelijk zeggen van, "sukkels, patsen met pappa's geld", en "kijk die k*nker kakker in die auto, wat en sukkel". Daar kan ik niet zo goed tegen.gijzbed-opc schreef:Ernst schreef:Leuke auto's, saaie rit en Nesselande vond ik te druk en te veel petjesvolk. Helaas, had graag een wat meer besloten eindpunt gezien. Al was het wel goed geregeld.
Koenigsegg en SLS hebben mij toch het meest gefascineerd, wat een gebulder!
Niet veel foto's gemaakt, hooguit 20.
Wat een zouteloze opmerking!
![]()
petjesvolk????
Zelf maar 20 foto's gemaakt.
Hoe definieer jij je zelf dan beste DF-er.
De meeste DF mensen zijn of waren ook petjesvolk.
Dat bedoel ik, was ik al bang voor voor een meeting in Rotterdam, te triest voor woorden!Ernst schreef:Hoe bedoel je zouteloos? Onder petjesvolk versta ik Sjonnies en dergelijke die afgunst hebben tegen die auto's omdat ze jaloers zijn. Ik stond op een gegeven moment naast zo'n groepje "sjonnies" en er reden wat leuke auto's langs met jonge mensen erin gingen ze gelijk zeggen van, "sukkels, patsen met pappa's geld", en "kijk die k*nker kakker in die auto, wat en sukkel". Daar kan ik niet zo goed tegen.gijzbed-opc schreef:Ernst schreef:Leuke auto's, saaie rit en Nesselande vond ik te druk en te veel petjesvolk. Helaas, had graag een wat meer besloten eindpunt gezien. Al was het wel goed geregeld.
Koenigsegg en SLS hebben mij toch het meest gefascineerd, wat een gebulder!
Niet veel foto's gemaakt, hooguit 20.
Wat een zouteloze opmerking!
![]()
petjesvolk????
Zelf maar 20 foto's gemaakt.
Hoe definieer jij je zelf dan beste DF-er.
De meeste DF mensen zijn of waren ook petjesvolk.
Wat kom je daar doen als je er geen interesse in hebt.
Op een ander forum zie ik dit staan:
"Wat ik wel sneu vond was toen ik er bij stond, één of andere gast zonodig op de koenigsegg moest spugen om vervolgens weg te rennen."
Vind ik erg triest, en vandaar mijn mening
![]()
![]()
Dan moet ie het haast wel geweest zijn. Is een mooie auto maar heb hem toen niet gekocht vanwege wat roestplekken die me net even teveel waren.Kgroot.nl schreef: Om op de vraag over de 5-serie terug te komen. Dat was een rode 525i met een nieuw ..-h..-. kenteken.
Ik ben er niet geweest maar herken de auto. Is volgens mij een 535i maar kan ook een 525i zijn. Is pas geleden geimporteerd uit duitsland door een wat oudere turkse man. Rijdt rond in Rotterdam Alexanderpolder / Prinsenland. Automaat, zwart leren interieur.. klopt dat?Martin van der Zwaard schreef:Die rode rokende 5-serie lijkt wel een auto waar ik ooit mee bezig ben geweest om aan te schaffen![]()
Weet iemand of het een 525i op nieuw kenteken was??
Inne schreef:Franse auto's....![]()
Lol... Had ik natuurlijk ook zelf even kunnen Googlen. Maar thnx, is idd de auto van hun. En die zitten ook precies in de straat waar ik die Lotus zag staan.HJ2 schreef:Is dat niet de kar van de GP Elite boys zelf?
Correct is iemand van GP Elite..HJ2 schreef:Is dat niet de kar van de GP Elite boys zelf?
Die waren zaterdag ook bij Van Sten:HJ2 schreef:Is dat niet de kar van de GP Elite boys zelf?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Streamline, vester86 en 3 gasten