De LPG installatie kan ook in de 535d

Louis schreef:En ? Nog 535d's gechipped hier ?
Heb een leuke 535d gezien in Dld, die moet er toch maar komen denk ik.
Dikke pickup met V8 is bruut en woest maar bij 100km/h gaat het alweer rap genoeg, daarom toch ook maar een rappe kar voor daily abuse. :twisted:
grappig...zo heet ik ook René StamErik K. schreef:Vandaag Rene Stam gesproken van RS motorsport.
De LPG installatie kan ook in de 535d
Louis schreef:Ok, heftig van 100-200 km/h bijna gelijk op met de RS4 dus.![]()
Ik heb 1 op het oog met 150.000 km, maar volgens mij zijn die .35d blokken wel betrouwbaar.
GTRene schreef: ik kan hem wel eens bellen, hij neemt op, met René Stam, ik hallo met René Stam![]()
Hoe bedoel je?? de wegligging RS4 tov 535d??Louis schreef:Hoe is de handling met een 5 serie M pakket tov een echte M5 ?
Is dat qua wegligging en wendbaarheid een stuk minder ?
De 1700kg voor een 535d touring klinkt me wat zwaar maar een RS4 station weegt hetzelfde maar was te rijden als een hatchback......wel ook veel harder geveerd.
Leonard heeft ruime ervaring met zowel de RS4 en 535d ( m pakket ? ) hoeveel minder is de wegligging van de 535d ?
Mijn Alfa (ook 1675kg volgens RDW) voelt wendbaarder dan een 535d met standaardonderstel.Louis schreef:Een RS4 is natuurlijk een heel ander type wagen, maar ging mij erom dat ik aangenaam verrast was toen de 1700kg RS4 niet aanvoelde als 1700kg. Ik heb nog geen 535d op snelle bochten kunnen testen, dat zal vast allemaal veel comfortabeler zijn, dat zoek ik ook. Maar het moet ook niet aanvoelen als een 1700kg station 8)
Heb jij een M3 e36 3.0 of 3.2? Ben ook wel benieuwd naar het resultaat van jou auto bij Carly.JurT schreef:Ben benieuwd naar je ervaring bij Carly. Mijn m3 e36 gaat op aanraden ook voor de winterperiode langs carly voor een op maat gemaakt programma. :banaan:
Hoi Erik,Erik K. schreef:Heb jij een M3 e36 3.0 of 3.2? Ben ook wel benieuwd naar het resultaat van jou auto bij Carly.JurT schreef:Ben benieuwd naar je ervaring bij Carly. Mijn m3 e36 gaat op aanraden ook voor de winterperiode langs carly voor een op maat gemaakt programma. :banaan:
Wat wellicht leuk is om te doen, is je auto voor de tunig op de rollenbank te zetten en erna, dan weet je wat je gewonnen hebt. Carly heeft meen ik geen rollenbank, dus ik vraag me af hoe ze dan een chip op maat kunnen maken.
Groeten,
Erik
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 10 gasten