Je heb zoveel ruimte op het circuit..
peer schreef:De voorwaarde zijn nog niet bekend maar ik vermoed dat er dan toch ook nog wel wat voorwaardes aan hangen en eventueel misschien een eigen risico enz...
Ik ben bang maar hoop van niet dat juist door die verzekeringen mensen de grensen nog dichter gaan opzoeken en misschien er nu juist overheen gaan. Ik ben sinds ik op dit forum zit zo goed als elke keer nog mee gegaan naar zolder en zandvoort. En deze club bevalt me goed omdat er juist netjes gereden wordt. Ik hoop dat dit ook nog wel even blijft...
Ik zal de 29e er in ieder geval bij zijn. Alleen moet ik de auto nog kiezen :playcar:
Van schade?Luco schreef:peer schreef:De voorwaarde zijn nog niet bekend maar ik vermoed dat er dan toch ook nog wel wat voorwaardes aan hangen en eventueel misschien een eigen risico enz...
Ik ben bang maar hoop van niet dat juist door die verzekeringen mensen de grensen nog dichter gaan opzoeken en misschien er nu juist overheen gaan. Ik ben sinds ik op dit forum zit zo goed als elke keer nog mee gegaan naar zolder en zandvoort. En deze club bevalt me goed omdat er juist netjes gereden wordt. Ik hoop dat dit ook nog wel even blijft...
Ik zal de 29e er in ieder geval bij zijn. Alleen moet ik de auto nog kiezen :playcar:
Ik heb net steigerpijpen besteld om rondom de auto te lassen, nu iedereen verzekerd is![]()
Tom Westendorp schreef:Van schade?Luco schreef:peer schreef:De voorwaarde zijn nog niet bekend maar ik vermoed dat er dan toch ook nog wel wat voorwaardes aan hangen en eventueel misschien een eigen risico enz...
Ik heb net steigerpijpen besteld om rondom de auto te lassen, nu iedereen verzekerd is![]()
Robertdj schreef:2k eigen risico, ik moet de 106 dus flink total-loss knallen om er iets aan te hebben.
Je klinkt echt precies als mijn vaderRico schreef:Nog beter idee, helemaal niks total-loss knallenRobertdj schreef:2k eigen risico, ik moet de 106 dus flink total-loss knallen om er iets aan te hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast