Autobahn fun
- Martin van der Zwaard
Re: Autobahn fun
Het viel mij gewoon op. Zeg toch niet meteen dat er wat kapot is aan je (sl)Opel.
-
Sebastian Keijmel
sinds wanneer zet james may TC uit ?KW schreef: Nee, waarom denkt iedereen dat altijd? Dashboard bestaat uit wel meer oranje lampjes.
Rechtse is uitgeschakelde tractioncontrol en linkse een lampje dat het niet doet.
- Niall
Zie alleen opels met geel brandende motorstoringslampjes
zelfde geldt ook voor Renaults 
- KW
Wauw, je hebt een primeur! Dan hier je eerste Opel die geen motorstoringslampje weergeeft! :banaan:

Sorry, was niet aanvallend bedoeld, maar je bent niet de eerste die dat dachtMartin van der Zwaard schreef:Het viel mij gewoon op. Zeg toch niet meteen dat er wat kapot is aan je (sl)Opel.
Laatst gewijzigd door KW op 27 feb 2010, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Heee KW,
Wat Steve al aan zinnige posts hier gedoneerd heeft kan jij de rest van je leven niet meer inhalen........
Wat Steve al aan zinnige posts hier gedoneerd heeft kan jij de rest van je leven niet meer inhalen........
- KW
Niet alles dat gepost wordt hoeft 'zinnig' of 'nuttig' te zijn. Het gaat toch om de (driving) fun. En laat dat nou net voor ieder persoonlijk anders (kunnen) zijn. Respecteer elkaar.
- duifjes.com
Idd.....KW schreef:Niet alles dat gepost wordt hoeft 'zinnig' of 'nuttig' te zijn. Het gaat toch om de (driving) fun. En laat dat nou net voor ieder persoonlijk anders (kunnen) zijn. Respecteer elkaar.
-
steve smith
Opschieten met auto's is m'n werk, in sommige gevallen met hulp. Laten we zeggen dat filmen dan niet heel erg op prijs gesteld wordt. Wellicht dat Jorrit er iets aan toe te voegen heeft. Dus laten we zeggen dat ik iets anders tegen snelheid aan kijk. Vanaf 300 wordt het interessant, daaronder is het gewoon opschieten.KW schreef:Post je eigen autobahnevaringen ipv anderen af te zeiken
Heb wel wat snelweg beeldmateriaal maar dat is meestal met de bus + trailer. Dan heb je nl. alle tijd om met camera's te klootvioolen, boven 200 gewoon bezig zijn met autorijden. Was zelf ook altijd nonchalant met "twee handjes" todat ik met RaymondW's M5 ff een onderplaat half verloor met 240+ km/h. Da's net of 1 kant van de auto heel hard remt..... Sindsdien lekker twee handjes en niet prutsen met camera's.
Amalfi - Fiss onder de 11 uur solo ben ik nog altijd trots op, maar tijd om te filmen is er dan niet!
Heb daarintegen wel heel veel trackvideo's, maar ja, da's natuurlijk geen rechtuitbrandbeeld......
Oh en ik zeik niemand af. Geef enkel mijn mening. En ik vind die bijnaam KnightWolf echt GEWELDIG!
- KW
Voor ieder is de snelheidsbeleving andes ja. Heb overigens ook niet gezegt dat mijn filmpjes zo spannend zijn. Snelheidsbeleving is ook per auto verschillend. Een auto op 90+ % van z'n max rijden is in vele snelle en langzame auto's vaak een redelijk gelijkwaardige beleving.
Deze filmpjes zijn al best oud. Filmen uit de losse hand doe ik eigenlijk ook niet meer, zeker niet sinds ik die ContourHD heb die ik met zuignap of spanband kan vastzetten, geeft nog beter beeld ook.
Knightwolf is m'n eigenlijke nick ja, maar omdat iedereen me KW noemt heb ik me hier maar als KW aangemeld.
Deze filmpjes zijn al best oud. Filmen uit de losse hand doe ik eigenlijk ook niet meer, zeker niet sinds ik die ContourHD heb die ik met zuignap of spanband kan vastzetten, geeft nog beter beeld ook.
Knightwolf is m'n eigenlijke nick ja, maar omdat iedereen me KW noemt heb ik me hier maar als KW aangemeld.
- ErikMartijn
Het is wat met die wolven hier
Leuke muziek joh.. 
-
steve smith
Top dit!
- Tom V
Serieus, je ziet het verschil toch wel? Waarschijnlijk niet aangezien je je filmpjes 10000 keer hebt gezien.. Er gebeurt niets..KW schreef:Ik vind er wel veel aan, heb die filmpjes al 10.000x gezien of zo en snelweg/Autobahn rijden met 160+ blijft vet gaafTom V schreef:Weinig aan KW, rechtdoor rijden op een weg. Niet echt film waardig imo.
Leer (allemaal hier) maar dat andere mensen andere smaken/meningen kunnen hebben.
Het genoemde filmpje uit de startpost van dit topic is wel leuk maar vind er verder weinig spannends aan. Dat ga ik hier toch ook niet nadrukkelijk uiten?
Wat een domme kinderachtige reactie. Als er iemand vaak nuttig post is het Steve wel.KW schreef:Nee jij post veel zinnigs...steve smith schreef:Ban this tosser! 6.39 Posts of complete utter BS every day......
nofi
Post je eigen autobahnevaringen ipv anderen af te zeiken
- ADV
Had ik al gezegd dat ik linksrijders haat? 
Maar hoe kan je jouw filmpje met 260 op de klok leuk vinden, terwijl je het niet leuk vind dat er wedstrijdjes worden gedaan die ook 160+ gaan? Dat is toch wat jij leuk vind, 160+?
of ga ik nu te ver?
Enige wat ik leuk vind aan snel rijden is dat ik snel ergens ben.. rechtuit kan iedereen met een fatsoenlijke auto.. niet dat ik zo'n bochtenridder ben overigens..
Dit wil overigens niet zeggen dat ik het eerste filmpje niet leuk vond, juist dat maakt het leuk.. een wolf in schaapskleren..
Maar hoe kan je jouw filmpje met 260 op de klok leuk vinden, terwijl je het niet leuk vind dat er wedstrijdjes worden gedaan die ook 160+ gaan? Dat is toch wat jij leuk vind, 160+?
of ga ik nu te ver?
Enige wat ik leuk vind aan snel rijden is dat ik snel ergens ben.. rechtuit kan iedereen met een fatsoenlijke auto.. niet dat ik zo'n bochtenridder ben overigens..
Dit wil overigens niet zeggen dat ik het eerste filmpje niet leuk vond, juist dat maakt het leuk.. een wolf in schaapskleren..
- Niels v D
Hoeft niet per se een fatsoenlijke auto te zijn hoor.. Met een Vectra schijnt het ook te kunnen. :jenna:ArjandeV schreef:Had ik al gezegd dat ik linksrijders haat?
![]()
of ga ik nu te ver?
En Ohja, OT: nog nooit de behoefte gehad om een filmpje te maken...Ik kijk zelf ook nooit naar filmpjes waarin geen 300 wordt gehaald (tenzij er wat misgaat
- Erik K.
Hier gaat het ook geen 300, maar is toch best vermakelijk
- Joop
...onverantwoord; wel vermakelijk... 
-
EJGT3CS
Die is oud! 
- Mathieu
-
Xave30
8) cool wolf
- KW
Gestoord maar zeer vermakelijkErik K. schreef:Hier gaat het ook geen 300, maar is toch best vermakelijk![]()
-
Marco R.
Wat Steve zegt met twee handen aan het stuur ben ik ook een voorstander van. Met een beetje snelheid (120+) zit ik ook liever met twee handen aan het stuur. Ooit een keer een bankstel (ja, zo'n bank waar je op kan zitten) tegen gekomen op de snelweg. Dan wil je wel uitwijken en is twee handen @ stuur eerder noodzaak dan luxe.
-
EJGT3CS
Ik probeer ook zo veel mogelijk met 2 handen te rijden zolang ik maar ondersteuning heb onder mijn ellebogen anders houdt ik het niet lang vol.. 
-
Marco R.
Links de deur en rechts mijn been werkt prima. Toch handig als je een uit de kluiten gewassen kerel bent
in verhouding tot de auto.
Ik hou iig nooit de hand op de pook oid.
Ik hou iig nooit de hand op de pook oid.
- frank de jonge
Daar hebbie de vrouw ook voor toch