ps. heb je Blue Lagoon al ontmoet?

pps. een wolfpack van 2 is volgens mij een wolf-couple (klinkt schattig), geen wolfpack
nee dat was ik nietRivanov schreef:Kan het zijn dat ik deze Skyline vorige week vrijdagavond in Eindhoven heb zien rijden? Rond 21:00.. T.h.v. station Eindhoven. Je was een beetje rondjes aan het rijden want je kwam 2x voorbij..
Het vriest nog hewhite wolf schreef:nee dat was ik nietRivanov schreef:Kan het zijn dat ik deze Skyline vorige week vrijdagavond in Eindhoven heb zien rijden? Rond 21:00.. T.h.v. station Eindhoven. Je was een beetje rondjes aan het rijden want je kwam 2x voorbij..
white wolf schreef:pfff ik had het idee dat dit een gezellig forum was, maar wat zitten hier een hoop zeikerds zegen die durven te zeggen dat ik het niveau omlaag haal hier. degenen die dat zeggen hebben zelf een niet al te hoog niveau in mijn ogen, maar goed. zal wel aan mij liggen dat ik sommige reacties hier rond uit belachelijk vind
Je kunt het welwhite wolf schreef:pfff ik had het idee dat dit een gezellig forum was, maar wat zitten hier een hoop zeikerds zegen die durven te zeggen dat ik het niveau omlaag haal hier. degenen die dat zeggen hebben zelf een niet al te hoog niveau in mijn ogen, maar goed. zal wel aan mij liggen dat ik sommige reacties hier rond uit belachelijk vind
De volgende stap is dat ze je in een BMW lullen.white wolf schreef:pfff ik had het idee dat dit een gezellig forum was, maar wat zitten hier een hoop zeikerds zegen die durven te zeggen dat ik het niveau omlaag haal hier. degenen die dat zeggen hebben zelf een niet al te hoog niveau in mijn ogen, maar goed. zal wel aan mij liggen dat ik sommige reacties hier rond uit belachelijk vind
hahaha been there, tried thatHarrie schreef:De volgende stap is dat ze je in een BMW lullen.white wolf schreef:pfff ik had het idee dat dit een gezellig forum was, maar wat zitten hier een hoop zeikerds zegen die durven te zeggen dat ik het niveau omlaag haal hier. degenen die dat zeggen hebben zelf een niet al te hoog niveau in mijn ogen, maar goed. zal wel aan mij liggen dat ik sommige reacties hier rond uit belachelijk vind
Op een paar na zoals Allen etc hebben de mensen hier SMAAKwhite wolf schreef:pfff ik had het idee dat dit een gezellig forum was, maar wat zitten hier een hoop zeikerds zegen die durven te zeggen dat ik het niveau omlaag haal hier. degenen die dat zeggen hebben zelf een niet al te hoog niveau in mijn ogen, maar goed. zal wel aan mij liggen dat ik sommige reacties hier rond uit belachelijk vind
Wilde er al een opmerking over maken, maar dacht dat alleen ik me er aan stoorde.luco hornsveld schreef:En dan de taal van je eersste posts, het is geen msn :idea:
The White Snowmen
Das vragen naar de bekende wegJP schreef:Nou we 'kennen' The Wolf Pack.....is er ook nog ergens The PussyPack ?
JP schreef:Nou we 'kennen' The Wolf Pack.....is er ook nog ergens The PussyPack ?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Mathieue30 en 10 gasten