Zo ......................waar heeft die aan zitten likken??.................

BTW, zo`n Roquefort gebit met al die paddestoelen en schimmels vind ik veel smeriger dan dat beetje bloed en doorgedraaide lichaamsdelen...........
clitsterbom wellichtromo schreef:
Zo ......................waar heeft die aan zitten likken??.................![]()
Peric schreef:Heb je een spuit meegekregen om te spoelen? Spuit met een krom uiteinde, zodat je in de holte kunt spuiten. Als je dat niet hebt gaat het onherroepelijk onsteken.
Richardt. schreef:Het is maar goed dat hier niet zoveel vrouwen actief zijn. Die zouden ons weer eens uitmaken voor mietjes ed. Want kinderen krijgen doet pas echt pijn
VerstandigGTRene schreef:lol @Romoik heb gezocht naar de beste leus, maar kon er zo geen kiezen
idem hier, zo'n opmerking was ook gelijk mijn laatste afspraakRobin schreef:Het gaat over verstandskiezen man, niet dat laatste K3 concert!René130i schreef:Ìk ben de laatste keer flauwgevallen![]()
![]()
Ik heb ze nog, 20 jaar geleden zei 'mn toenmalige tandarts dat ze eruit moesten want anders zou de(m'n ) wereld vergaan....LOL
Toch sterkte gewenst.
Mijn vriendin heeft vorig jaar 2 kiezen laten trekken.Ravin ///M schreef:Peric schreef:Heb je een spuit meegekregen om te spoelen? Spuit met een krom uiteinde, zodat je in de holte kunt spuiten. Als je dat niet hebt gaat het onherroepelijk onsteken.![]()
Dat moet je dus NIET doen, als het nog niet ontstoken is. Je verwijderd daarmee de bloedprop en
de genezing verloopt dan langzamer, met de kans dat de randen van het gat niet naar elkaar groeien
en je een kuiltje in het tandvlees overhoudt.
Ik heb twee auto's. De een was ik altijd heel goed, staat mooi in de lak.Peric schreef: Mijn vriendin heeft vorig jaar 2 kiezen laten trekken.
Na de eerste heeft ze goed gespoeld, geen onsteking.
2e wat minder en een ontsteking gekregen..
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Mark en 16 gasten