
EVO 8.5 RS MR gekocht (opgesplitst)
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3894
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Damn, zit niet mee.
1. Kom terug van vakantie en had gehoopt dat de 3" open Miltek eronder zat. Niet dus, is nog niet geleverd
2. Ga direct naar Biesheuvel en neem een Cobra Suzuka (of zoiets) stoel mee. Hebben ze alles, behalve het EVO 8 frame. Levertijd 1,5 week.
En zondag de 27e moet ik naar de ring toe. Damn wat baal ik.
Mark.
1. Kom terug van vakantie en had gehoopt dat de 3" open Miltek eronder zat. Niet dus, is nog niet geleverd

2. Ga direct naar Biesheuvel en neem een Cobra Suzuka (of zoiets) stoel mee. Hebben ze alles, behalve het EVO 8 frame. Levertijd 1,5 week.
En zondag de 27e moet ik naar de ring toe. Damn wat baal ik.
Mark.
-
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 09:35
Ja, en als je dan een klappetje maakt lig je met je 5-punts gordel naast je zak een meter of wat voor de auto. Als ik IETS niet zelf zou doen is dat het welWouter schreef:mark het stoel frame kun je eventueel ook wel zelf maken..
het kost je een middag zweten en ploeteren maar dan is het ook klaar.

- Stefan R
- Berichten: 2247
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
- Auto: Vakantievoertuig
- Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water
- Wouter
- Berichten: 404
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 00:09
nee, maar ik heb wel diverse constructie's gezien in meerdere racers, en reken maar dat die echt niet afbreken...
en ook in de 8,5 mr hadden we de stoel er muur vast inzitten
maarja het was maar een idee, zodat mark nog wel optijd zijn stoel kan plaatsen.
maar we weten het weer allemaal beter, dus kom dan eerst maar eens even met een betere oplossing...
en ook in de 8,5 mr hadden we de stoel er muur vast inzitten
maarja het was maar een idee, zodat mark nog wel optijd zijn stoel kan plaatsen.
maar we weten het weer allemaal beter, dus kom dan eerst maar eens even met een betere oplossing...
- Stefan R
- Berichten: 2247
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
- Auto: Vakantievoertuig
- Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3894
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Wouter / Stefan R dank voor het aanbod.
Een EVO op de ring zonder open uitlaat en met een standaard stoeltje is behelpen maar het einde van de wereld is het ook weer niet
(al voelt het wel zo
FF wachten op het goede frame en dan heb ik mogelijk jullie hulp toch nog nodig. Want
1. Het frame monteer je op de originele punten
2. Op het frame monteer je de geleiders (heb ik liggen)
3. De zijsteunen (heb ik liggen) monteer je op de stoel (heb ik ook liggen)
4. En vervolgens moet je iets fabriceren zodat je de zijsteunen/stoel op de geleiders krijgt.
Als de tijd rijp is en het nodig is hoop ik dat ik een beroep op jullie mag doen voor actie 4...
Mark.
Een EVO op de ring zonder open uitlaat en met een standaard stoeltje is behelpen maar het einde van de wereld is het ook weer niet

(al voelt het wel zo

FF wachten op het goede frame en dan heb ik mogelijk jullie hulp toch nog nodig. Want
1. Het frame monteer je op de originele punten
2. Op het frame monteer je de geleiders (heb ik liggen)
3. De zijsteunen (heb ik liggen) monteer je op de stoel (heb ik ook liggen)
4. En vervolgens moet je iets fabriceren zodat je de zijsteunen/stoel op de geleiders krijgt.
Als de tijd rijp is en het nodig is hoop ik dat ik een beroep op jullie mag doen voor actie 4...
Mark.
- Stefan R
- Berichten: 2247
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
- Auto: Vakantievoertuig
- Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water
- Knot
- Berichten: 40262
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3894
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Ga met evo naar ring. Of ik daar ga rijden zie ik wel.
Milltek uitlaat zit er overigens onder. Klinkt super en toch beschaafd. Rijd ook super/beresterk tot circa 6 a 6500rpm. Daarna hoor je een gesis, verliest ie turbodruk, houd ie in en gaat ie met duidelijk minder kracht door tot toerenbegrenser.
Heb accupool al half uur losgehad voor ecu reset. Helpt niet. Andere wat het kan zijn in een vuile solenoid (hebben subbies ook vaak last van) maar weet niet waar dat kreng zit. Heb iets gevonden onder de airbox maar ben er niet zeker van dus heb maar niets gedaan.
Binnenkort dus ff naar EMS voor controle en eventuele remapping.
Mark.
Milltek uitlaat zit er overigens onder. Klinkt super en toch beschaafd. Rijd ook super/beresterk tot circa 6 a 6500rpm. Daarna hoor je een gesis, verliest ie turbodruk, houd ie in en gaat ie met duidelijk minder kracht door tot toerenbegrenser.
Heb accupool al half uur losgehad voor ecu reset. Helpt niet. Andere wat het kan zijn in een vuile solenoid (hebben subbies ook vaak last van) maar weet niet waar dat kreng zit. Heb iets gevonden onder de airbox maar ben er niet zeker van dus heb maar niets gedaan.
Binnenkort dus ff naar EMS voor controle en eventuele remapping.
Mark.
- Stefan R
- Berichten: 2247
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
- Auto: Vakantievoertuig
- Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water
Op hoeveel druk is hij afgesteld Mark? De standaard dumpvalve van de EVO wil nogal eens gaan lekken bij hogere turbodrukken :idea:markk schreef:Ga met evo naar ring. Of ik daar ga rijden zie ik wel.
Milltek uitlaat zit er overigens onder. Klinkt super en toch beschaafd. Rijd ook super/beresterk tot circa 6 a 6500rpm. Daarna hoor je een gesis, verliest ie turbodruk, houd ie in en gaat ie met duidelijk minder kracht door tot toerenbegrenser.
Heb accupool al half uur losgehad voor ecu reset. Helpt niet. Andere wat het kan zijn in een vuile solenoid (hebben subbies ook vaak last van) maar weet niet waar dat kreng zit. Heb iets gevonden onder de airbox maar ben er niet zeker van dus heb maar niets gedaan.
Binnenkort dus ff naar EMS voor controle en eventuele remapping.
Mark.
Bij mijn EVO VI ging de DV al bij 1.3 á 1.4 Bar lekken, En aangezien ik op 1.6 Bar reed ging dat niet goed.....