Zo hoort het vind ik !
Heb ongeveer $2500 bij elkaar geknald ! Ben nu op zoek naar de beren voor level 7 sharpshooter. Die zitten volgens mij bij West Elizabeth en daar kan ik nog niet komen (net zoals het Zuiden over de rivier niet).
Leuk hoor 20-30% van het spel missenTom schreef:ik had het in 20 uur uitgespeeld(de verhaallijn) en toch nog wat sidemissies gedaan.
Zit op iets van 70% completed ofzo.
Je kan gewoon verder spelen na de verhaallijn hoorMacboy schreef:Leuk hoor 20-30% van het spel missenTom schreef:ik had het in 20 uur uitgespeeld(de verhaallijn) en toch nog wat sidemissies gedaan.
Zit op iets van 70% completed ofzo.
In San Andreas voor het laatst gedaan geloof ik, kreeg je een t-shirt...Macboy schreef:Nee geintje man. In GTA was 100% ook praktisch onmogelijk toch.
Klinkt echt ge-wel-dig!!! :banaan:Macboy schreef:Gisteren tijdje gespeeld. Echt briljante game nu al na 2 uur spelen
Schieten op wilde dieren in de prairy om hun huid te kunnen skinnen om die te verkopen in een dorpje om vervolgens alles weer bij het poker kwijt te raken om daarna iemand buiten neer te knallen en zijn zakken te legen om toch dat ene glas whiskey te kunnen bekostigen !
Wild West ten top
Dan kun je toch gelijk dead-eye gebruiken zodra je ze hoort....?Martijn Koevoets schreef:Die cougars zijn trouwens ook schijt, als je ze hoort maar niet meteen ziet kun je je paard al afschrijven...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast