Meeste is al gezegd, sluit ik me wel bij aan, maar blijft kut.
Geen EMG cursus gekregen?
Dat is nog niet uitgesloten...Tom schreef: Geen EMG cursus gekregen?
Denk dat niemand hier heilig is, ander kom je niet op een forum met de naam Driving Fun.duifjes.com schreef:Ik praat het ook niet goed!!!! sterker nog het is zn eigen domme schuld ik zou me ook niet laten opnaaien etc.......alleen wordt er vaak op DF zo gereageerd dat men zelf heilig is.......dat is mijn punt.......
Dat argument kan je overigens maar beter niet aandragen bij de ovjAhmet schreef:je hebt geen snelheidsbesef in die auto, voor je het weet rijd je over de 200 geloof me..
Iedereen op Df geeft als het goed is gewoon z'n mening Jacco. Of had de poster het wellicht alleen gepost met de bedoeling zoveel mogelijk sympathie van anderen te krijgen? Mogen we hier op het forum misschien alleen maar vriendelijk zijn?duifjes.com schreef:Ik praat het ook niet goed!!!! sterker nog het is zn eigen domme schuld ik zou me ook niet laten opnaaien etc.......alleen wordt er vaak op DF zo gereageerd dat men zelf heilig is.......dat is mijn punt.......
duifjes.com schreef:Ik praat het ook niet goed!!!! sterker nog het is zn eigen domme schuld ik zou me ook niet laten opnaaien etc.......alleen wordt er vaak op DF zo gereageerd dat men zelf heilig is.......dat is mijn punt.......
Idd..... regelmatig rij ik zeg maar iets te hardHans GP schreef:duifjes.com schreef:Ik praat het ook niet goed!!!! sterker nog het is zn eigen domme schuld ik zou me ook niet laten opnaaien etc.......alleen wordt er vaak op DF zo gereageerd dat men zelf heilig is.......dat is mijn punt.......
Als je opgeduwd wordt ALTIJD voorbij laten gaan.. dan kan je even rustig kijken wie er in zit :!:
Hans GP schreef:duifjes.com schreef:Ik praat het ook niet goed!!!! sterker nog het is zn eigen domme schuld ik zou me ook niet laten opnaaien etc.......alleen wordt er vaak op DF zo gereageerd dat men zelf heilig is.......dat is mijn punt.......
Als je opgeduwd wordt ALTIJD voorbij laten gaan.. dan kan je even rustig kijken wie er in zit :!:
Downforce Hans schreef:Hans GP schreef:duifjes.com schreef:Ik praat het ook niet goed!!!! sterker nog het is zn eigen domme schuld ik zou me ook niet laten opnaaien etc.......alleen wordt er vaak op DF zo gereageerd dat men zelf heilig is.......dat is mijn punt.......
Dat opduwen overkomt jou natuurlijk wel erg vaak.........
Ik val nogal op ja..Downforce Hans schreef:Hans GP schreef:duifjes.com schreef:Ik praat het ook niet goed!!!! sterker nog het is zn eigen domme schuld ik zou me ook niet laten opnaaien etc.......alleen wordt er vaak op DF zo gereageerd dat men zelf heilig is.......dat is mijn punt.......
Dat opduwen overkomt jou natuurlijk wel erg vaak.........
Je kunt het beste niets zeggen. Jezelf proberen te verdedigen met argumenten zoals je ze hier gebruikt werkt alleen maar tegen je. Het is letterlijk ook zo dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden, weet ik uit ervaringAhmet schreef:haha ja, wat kan ik wel het beste zeggen?
ik heb geen verklaring gegeven..
Zijn ook gewoon mensen hoor:Tom schreef:Een KLPDer die je aan het opduwen is lijkt mij een sterk verhaal.... over het algemeen rijden die gasten netjes(KLPD dan he).
+1Stéphane schreef:Je kunt het beste niets zeggen. Jezelf proberen te verdedigen met argumenten zoals je ze hier gebruikt werkt alleen maar tegen je. Het is letterlijk ook zo dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden, weet ik uit ervaringAhmet schreef:haha ja, wat kan ik wel het beste zeggen?
ik heb geen verklaring gegeven..
+1 Kom vaak zat politiemensen/KLPD'ers tegen die verre van voorbeeldig gedrag vertonen. Buiten dat wordt nog vaak de wagenbeheersing en inzicht overschat....smiley schreef:Zijn ook gewoon mensen hoor:Tom schreef:Een KLPDer die je aan het opduwen is lijkt mij een sterk verhaal.... over het algemeen rijden die gasten netjes(KLPD dan he).
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... n_zij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kan altijd voorkomen.smiley schreef:Zijn ook gewoon mensen hoor:Tom schreef:Een KLPDer die je aan het opduwen is lijkt mij een sterk verhaal.... over het algemeen rijden die gasten netjes(KLPD dan he).
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... n_zij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Herr Erik en 1 gast