Volgensmij niet goed gelezen.......xaban schreef:Ziet er goed uit, proficiat!
Echter heb ik wel een opmerkingMet respect, maar ik vind de menu 'not done'. Ik zou liever iets klassiekers zien.
Oh en mocht je nog een PHP scripter nodig hebben, just PM me
DF 2.0 gevraagd.. content, testen, knappe filmpjes ed
- Jelmer850i
Re: DF 2.0
- RVV
Vorige week hebben we goede afspraken gemaakt met SoHosted, de komende 30 (!) maanden zal SoHosted de rommel hiero draaiende houden. Kan wel zijn dat jullie af toe met wat SoHosted reclame worden gespammed, maar dat moeten jullie maar vreten 

- Snipe
SoHosted host ook mijn sites, waaronder http://www.youngtimerblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Dat gaat allemaal prima, dus dat lijkt me wel goed nieuws. Ja mensen, koopt bij onze adverteerders!
- Dennis Cavallino
http://www.carelgodindebeaufort.com" onclick="window.open(this.href);return false; draait ook al jaren via Sohosted en dat bevalt mij prima. Overigens draaien bijna alle websites van mensen die ik persoonlijk ken via Sohosted en zijn velen ervan ooit ontworpen door Jordy die als sitebouwer goede ervaringen met ze had opgedaan. Ik vind 't uniek dat ik dankzij DF de mensen achter Sohosted heb leren kennen, vooral René. Klein wereldje. Met wat reclame van hun kant heb ik dan ook geen problemen, het is gewoon incrowd.
- Max V
Mijn huidige website draait daar ook... Dik tevreden 
Als SoHosted ook MS SQL had ondersteund, had ik de websites die ik bouw daar ook ondergebracht!

Als SoHosted ook MS SQL had ondersteund, had ik de websites die ik bouw daar ook ondergebracht!
- Paskal
- Auto: meerdere
Mijn site draait er ook naar volle tevredenheid. Helpdesk heb je natuurlijk vrijwel nooit nodig, maar toen ik een keer een vraagje had, werd ik
snel en doeltreffend geholpen

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heb er niks draaien maar weet wel dat ze goed bezig zijn, aldaar. 

- Maus335i
Staat in de planning momenteel! MS SQL willen we zelf ook zo snel mogelijk in de lucht hebben.Max V schreef:Mijn huidige website draait daar ook... Dik tevreden
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Mijn beide sites lopen ook via SoHosted. Zeer tevreden dus lekker doorgaan zou ik zeggen.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Mooi om te horen!! Super Maurice en René!!!
Ook mijn site draait naar volle tevredenheid via SoHosted. Ik hoef geen andere provider meer!
Ook mijn site draait naar volle tevredenheid via SoHosted. Ik hoef geen andere provider meer!
- osc4r
Helaas geen dedicated servers, dus kan mijn hosting daar niet laten lopen
. Voor de rest tof van het bedrijf om DF op deze manier meerdere winters door te helpen!
Over de nieuwe website, moet het eerst maar eens zien voordat ik erover ga oordelen, maar het ziet er wel wat 'kinderachtiger' uit dan de strakke look die DF nu heeft.. en gezien de doelgroep etc denk ik persoonlijk dat meer mensen de huidige look kunnen waarderen!
Just my €0,02

Over de nieuwe website, moet het eerst maar eens zien voordat ik erover ga oordelen, maar het ziet er wel wat 'kinderachtiger' uit dan de strakke look die DF nu heeft.. en gezien de doelgroep etc denk ik persoonlijk dat meer mensen de huidige look kunnen waarderen!
Just my €0,02

- Downforce Hans
Wij doen ook alles via sohosted..........
Vooral die overgangs premie van die gasten was welkom.
Daar heb ik toch een paar maanden van kunnen tanken
Grtz,Hans
Vooral die overgangs premie van die gasten was welkom.
Daar heb ik toch een paar maanden van kunnen tanken

Grtz,Hans
-
Inderdaad, super host. Echter wel even een vraagje tussendoor, kan je in je online panel ook een website er weer uit donderen? Dat kon ik niet vinden namelijk...
- Jelmer850i
Nou dat weet ik zo 123 nog niet... daarvoor zou ik maar eens contact met hen opnemen.osc4r schreef:Helaas geen dedicated servers, dus kan mijn hosting daar niet laten lopen. Voor de rest tof van het bedrijf om DF op deze manier meerdere winters door te helpen!
Just my €0,02
Voor DF is er binnenkort een dedicated server aanwezig. Meestal is alles wel mogelijk als de poen er maar voor is

- osc4r
Laat ik het zo zeggen, het staat niet op de hoofdpaginaJelmer850i schreef:Nou dat weet ik zo 123 nog niet... daarvoor zou ik maar eens contact met hen opnemen.osc4r schreef:Helaas geen dedicated servers, dus kan mijn hosting daar niet laten lopen. Voor de rest tof van het bedrijf om DF op deze manier meerdere winters door te helpen!
Just my €0,02
Voor DF is er binnenkort een dedicated server aanwezig. Meestal is alles wel mogelijk als de poen er maar voor is.

Nu back OT ipv een nieuw webhostingtalk starten

- ADV
Hmm aangezien jij de hele rotzooi bouwt zit mijn nobele taak als webmaster er dan zeker op? Of heb jij geen verstand van Windows hosting en wordt ik vervolgens servermasterJelmer850i schreef:Nou dat weet ik zo 123 nog niet... daarvoor zou ik maar eens contact met hen opnemen.osc4r schreef:Helaas geen dedicated servers, dus kan mijn hosting daar niet laten lopen. Voor de rest tof van het bedrijf om DF op deze manier meerdere winters door te helpen!
Just my €0,02
Voor DF is er binnenkort een dedicated server aanwezig. Meestal is alles wel mogelijk als de poen er maar voor is.

-
Net de Driving Fun Newsletter in mijn e-mail inbox gezien
. Thnx DF News. 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Me too! Ziet er goed uit. Leuk en nuttig initiatief!!Xave30 schreef:Net de Driving Fun Newsletter in mijn e-mail inbox gezien. Thnx DF News.
- Jelmer850i
Deze nieuwsbrief is verstuurd met het Nieuwsbriefsysteem van JumpTide IT, genaamd easynewsletter.
Aangezien men vrij snel deze mailings wou versturen is het in eerste instantie alleen nog toegankelijk voor DF en voor mij.
Dit systeem zal later uitgebreid worden, en toegangelijk voor meerdere klanten.
Qua opmaak is hier weinig aan gedaan aangezien de mailing vrij spoedig de deur uit moest.
Mocht men onvolledigheden zien in de mailing of andere vreemde dingen, laat het mij weten.
Aangezien men vrij snel deze mailings wou versturen is het in eerste instantie alleen nog toegankelijk voor DF en voor mij.
Dit systeem zal later uitgebreid worden, en toegangelijk voor meerdere klanten.
Qua opmaak is hier weinig aan gedaan aangezien de mailing vrij spoedig de deur uit moest.
Mocht men onvolledigheden zien in de mailing of andere vreemde dingen, laat het mij weten.
- Petrolhead Tom
Hoe abonneer ik mij op de nieuwsbrief? 

- Jelmer850i
ben je al lol, mail niet gekregen? nieuw lid?, spambox?
- Jurriuit
Hier (Gmail) in de spambox inderdaad....Jelmer850i schreef:ben je al lol, mail niet gekregen? nieuw lid?, spambox?
Wel gehad in ieder geval, leuk initiatief!
- Martijn_bmw
ziet er heel erg strak uit 8)
- Max V
@Maurice: That's great
Ik heb dat eigenlijk bij al m'n grote projecten wel nodig!
Ik kreeg de nieuwsbrief ook in m'n spam...

Ik kreeg de nieuwsbrief ook in m'n spam...