Geweldig dit. (open carry movement)
- duifjes.com
Re: Geweldig dit. (open carry movement)
Maar goed.....wapans toestaan in NL.....ik denk dat het een wildwest tafereel zou worden......heel gek vorige week moest ik wel denken over dit gebeuren....van als ik een gun zou hebben zou ik me dan veiliger voelen??? en het antwoord is ja....
- GTRene
ja veiliger...maar waarvoor? (als je niet rijk bent of beroemd) daarbij je moet altijd aan dat stomme ding denken...duifjes.com schreef:Maar goed.....wapans toestaan in NL.....ik denk dat het een wildwest tafereel zou worden......heel gek vorige week moest ik wel denken over dit gebeuren....van als ik een gun zou hebben zou ik me dan veiliger voelen??? en het antwoord is ja....
destijds na die 2 inbrekers die dachten dat men huis nog niet bewoond was...en naar boven kwamen en ik wakker werd om 03u ofzo, heb ik ze het huis uitgejaagd met schelden en er achteraan rennende...maar niet zo hard dat ik ze confronteerde immers liever geen schroevendraaier in men ribben die hij vast had, ik dacht als ze maar men huis uit zijn, dus ik gebruikte men psychologische macht zeg maar...
Daarna serieus gedacht aan een honkbal knuppel onder men bed, immers 1 kwam al boven waar ik sliep, en ik was woest...maar dat kunnen zij dan weer tegen jou gebruiken en hun krijgen vaak meer rechten zeg maar...dus maar niet gedaan.
Wetende dat als je niet rijk bent zoals ik ze meestal op klein goed uit zijn drugsfiguren en niet betrapt willen worden en hem dus smeren...
Als je echter heel rijk bent heb je meer kans op grote criminelen die geweld gebruiken en dan is een wapen wel handig
- Joy
Het is net wat Marcel zegt, alles schuift weer op en het enige wat er veranderd is dat het risico dat iemand overlijdt nog groter is geworden. Je kan vanuit je eigen situatie denken dat een pistool persoonlijke veiligheid geeft, maar denk dan ook even aan al die kokosnoten met een IQ van 80 met hun patta's en hun bontkraagjes die maar wat graag met zo een ding rond willen lopen en niet te beroerd zijn die voor de kleinste irritatie te gebruiken. Moet je voor de lol eens kijken naar Amerika waar wapenbezit gemeengoed is. Nou wat geweldig allemaal. 2 tot 4 keer meer moorden dan een economisch/ sociaal vergelijkbaar land. Kids die zichzelf of hun broertje/zusje door het hoofd schieten omdat ze het pistool van papa vinden en nadoen wat ze altijd op tv zien.
Zo gauw er een pistool bij een situatie verschijnt is de kans op dodelijke afloop veel groter. Een aanval met een mes zorgt in 30% voor overlijden, met een pistool is dat 84%.
Dus ik zie het 'geweldige' totaal niet, sterker nog ik vind het buitengewoon triest als ik die kerels in dat filmpje zie paraderen.
Zo gauw er een pistool bij een situatie verschijnt is de kans op dodelijke afloop veel groter. Een aanval met een mes zorgt in 30% voor overlijden, met een pistool is dat 84%.
Dus ik zie het 'geweldige' totaal niet, sterker nog ik vind het buitengewoon triest als ik die kerels in dat filmpje zie paraderen.
-
OnlineHansD
Zo is het Joy