Hier kookt mijn bloed van!!!
- Chris van S.
Re: Hier kookt mijn bloed van!!!
Ik vind het een wonder dat die hond nog leeft (en daarbij bedoel ik het beestje en die gek).
- Peric
Hans, wij steunen het WSPA(die bedoel je denk ik?), we hebben twee honden uit het asiel.Downforce Hans schreef:Ik denk niemand.......of heb jij dat toevallig wel gedaan?Peric schreef:Ik heb 'm ook express niet gekeken, dit soort dingen blijven in m'n kop hangen.
En Hans, geintje of niet, vind je commentaar niet kunnen..
Grtz,Hans
Toen een collega van me een huis had gekocht kreeg 'ie er 2 Dobermans bij, die wilde 'ie in laten slapen. We zijn 3 dagen bezig geweest om een goed tehuis te vinden voor de lieverds.
Dus je ziet maar weer dat je helemaal niets over anderen weet.
En ik ben met je eens dat een hoop andere, erge dingen gebeuren, dat wil niet zeggen dat dit gebagetaliseerd hoeft te worden alsof het maar normaal is.
Mijn 2 centen..
- Downforce Hans
Volgens mij schrijf ik nergens iets dat ik wat over mensen weet.Peric schreef:Hans, wij steunen het WSPA(die bedoel je denk ik?), we hebben twee honden uit het asiel.Downforce Hans schreef:Ik denk niemand.......of heb jij dat toevallig wel gedaan?Peric schreef:Ik heb 'm ook express niet gekeken, dit soort dingen blijven in m'n kop hangen.
En Hans, geintje of niet, vind je commentaar niet kunnen..
Grtz,Hans
Toen een collega van me een huis had gekocht kreeg 'ie er 2 Dobermans bij, die wilde 'ie in laten slapen. We zijn 3 dagen bezig geweest om een goed tehuis te vinden voor de lieverds.
Dus je ziet maar weer dat je helemaal niets over anderen weet.
En ik ben met je eens dat een hoop andere, erge dingen gebeuren, dat wil niet zeggen dat dit gebagetaliseerd hoeft te worden alsof het maar normaal is.
Mijn 2 centen..
Wat ik wel weet is dat van de 100 man, het alle 100 het erg vind maar dat er 2 of 3 zijn die 1 of ander fonds steunen die aan misstanden met dieren iets doet.
Verder zeg ik ook nergen dat dit gebageteliseerd moet worden en helemaal niet dat een hond over de railing gooien normaal is.
Maar filmpjes die je bijna elke dag ziet hebben kennelijk minder effect dan 1 filmpje over een hond.
Dat je zo goed bent om honden uit een asiel te halen of van een kennis te redden is prima, maar er zijn honderden die dat ook doen.
Ik zie ook niet zo goed wat dat met mijn verhaal te maken heeft.
Honden worden over heel de wereld mishandeld kijk maar eens naar China waar ze in te kleine hokken gefokt worden om na een tijdje opgevreten te worden, was laatst nog op tv.
Kortom, als we allemaal een paar euro overmaken, zouden er een hoop beesten misschien iets beter behandeld worden.
Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken wat bij jou kennelijk niet lukte.
Grtz,Hans
- Peric
Je bagetaliseerd het niet letterlijk nee, maar je opmerking zei genoeg..
- Downforce Hans
Was jij het nou die altijd het laatse woord wilde hebben
:
- Peric
Je kende me toch niet... 
-
Luco
Jan Visser schreef:Heb het filmpje ''helaas'' in het begin van de avond gezien en het staat nu nog op mijn netvlies geschreven.Louis schreef:Heb wel vaker zulk soort beelden gezien, altijd achteraf spijt dat ik ze bekeken heb.
Dieren liefhebbers moeten het filmpje dus ook gewoon niet zien!!!
Ik ga het dus ook niet kijken, met mensen heb ik niet vaak medelijden, die hebben nog keuzes.
Een beest niet.
- Maus335i
Heh, exactly my thoughts. Met mensen minder medelijden dan dieren..luco hornsveld schreef:Jan Visser schreef:Heb het filmpje ''helaas'' in het begin van de avond gezien en het staat nu nog op mijn netvlies geschreven.Louis schreef:Heb wel vaker zulk soort beelden gezien, altijd achteraf spijt dat ik ze bekeken heb.
Dieren liefhebbers moeten het filmpje dus ook gewoon niet zien!!!
Ik ga het dus ook niet kijken, met mensen heb ik niet vaak medelijden, die hebben nog keuzes.
Een beest niet.
- Niall
Dit vind ik nog veel erger
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... -road.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... -road.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
Hoe ziek kun je zijn om zoiets te doen....geen woorden voor....Niall schreef:Dit vind ik nog veel erger
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5354 ... tml?p=18,1" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
Mark Nauta schreef:http://www.telegraaf.nl/buitenland/5354 ... tml?p=18,1
Gaaf...beestje wil is sterk!
- Knot
Vind het ook mooi om het beestje er weer bovenop te zien komen.. die figuur/figuren pakken ze wel! Hopelijk hard genoeg.
- Joy
Heel goed dat het beestje in goede handen terecht komt. Gezien alle publiciteit zullen ze hun best doen om 'm er bovenop te laten komen. Degene die dit leed heeft veroorzaakt mist ergens een draadje in zijn hoofd. Vaak zijn dit soort mensen ook de beroerdste niet om een mens wat aan te doen. Dus ik hoop dat ie wordt gevonden en even een flinke screening krijgt.
- Paskal
- Auto: meerdere
Als echte hondenliefhebber doet het me goed om te lezen dat het het hondje weer redelijk goed gaat. Hoop dat ze de dader keihard aanpakken
Ben het overigens wel met Peric eens aangaande de eerste reactie van Hans. Best wel sneu als dat je reactie is
Ben het overigens wel met Peric eens aangaande de eerste reactie van Hans. Best wel sneu als dat je reactie is
- Downforce Hans
Als je de eerste prijs voor domme opmerkingen wilt winnen dan doe je een goede poging om in de prijzen te vallen.Paskal Morriën schreef:Als echte hondenliefhebber doet het me goed om te lezen dat het het hondje weer redelijk goed gaat. Hoop dat ze de dader keihard aanpakken![]()
Lees nou de rest ook eens dan weet je waar het over gaat.

- Tom V
Ik sla het filmpje ook even over, kan er niet tegen. Zat ook al met tranen in de ogen toen laatst dat bericht kwam van iemand die z'n hond met een mes had mishandeld. Om een een of andere manier raakt me dit ook altijd meer dan wanneer het mensen betreft...
*geeft lief mechels herdertje hier een aai over het bolletje.
*geeft lief mechels herdertje hier een aai over het bolletje.
- GTRene
ik hoop dat ze dat lezen Hans en tussen jou regels door kunnen lezen, voor mij geen algebra, zelfs ik snap jeDownforce Hans schreef:Als je de eerste prijs voor domme opmerkingen wilt winnen dan doe je een goede poging om in de prijzen te vallen.Paskal Morriën schreef:Als echte hondenliefhebber doet het me goed om te lezen dat het het hondje weer redelijk goed gaat. Hoop dat ze de dader keihard aanpakken![]()
Lees nou de rest ook eens dan weet je waar het over gaat.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
En dan zeggen ze dat de mens het meest ontwikkelde wezen is op aarde....
Ik ken geen enkel dier(soort) dat er genoegen in schept om een ander dier(soort) pijn te doen.
Tenzij dat gedrag is aangeleerd door mensen....
Ik heb het filmpje trouwens niet bekeken.
Bezorgt me toch alleen maar rillingen, kwaadheid, machteloosheid en slechte nachtrust.....
Oh, en Hans, ik snapte je post wel. ( waarschijnlijk als een van de weinigen denk ik........
)
Ik ken geen enkel dier(soort) dat er genoegen in schept om een ander dier(soort) pijn te doen.
Tenzij dat gedrag is aangeleerd door mensen....
Ik heb het filmpje trouwens niet bekeken.
Bezorgt me toch alleen maar rillingen, kwaadheid, machteloosheid en slechte nachtrust.....
Oh, en Hans, ik snapte je post wel. ( waarschijnlijk als een van de weinigen denk ik........
- Macboy
Nederland op zijn best.

(Ook ik vind het verschrikkelijk hoor wat er gebeurt is met die hond, die gast mogen ze van mij ook meteen van de brug afgooien, maar wilde toch even tegengas geven hoe hypocriet mensen soms kunnen zijn).
(Ook ik vind het verschrikkelijk hoor wat er gebeurt is met die hond, die gast mogen ze van mij ook meteen van de brug afgooien, maar wilde toch even tegengas geven hoe hypocriet mensen soms kunnen zijn).
-
allen
Eric, dat gevoel krijg je zo nu en dan wel met katten hoor. Net zo lang een muis mishandelen tot deze dood is en vervolgens laten liggen.
Ilija, toppost toch wel.
Ilija, toppost toch wel.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik snap niet dat je als hypocriet bestempeld wordt als je het aso vindt als er een hond van een brug gegooid wordt....
-
allen
Niels, ik denk dat Ilija probeert uit te leggen dat een hoop mensen hiervan walgen, maar hun schouders ophalen voor de wijze waarop het slachtvee vervoerd en afgemaakt wordt. Alleen is dat voor op je bord. :idea:
- Niels
- Auto: Prius+
Ik denk niet dat mensen hun schouders er voor ophalen alleen is de wijze waarop dit gebeurt nauwelijks tot nooit zichtbaar voor het grote publiek. Dat mensen zich er dan niet om bekommeren kun je op z'n hoogst wat bekrompen vinden imho maar wie zegt dat de mensen in dit draadje zich daar niet om bekommeren? Vroeger at ik elke dag vlees, tegenwoordig is dat misschien een paar keer per week en dat heeft alles te maken met de Bio industrie en een stukje bewustwording. Een lekkere schnitzel laat ik net als Macboy niet staan
Ik ben het ook niet eens hoe het verkeer in NL behandeld wordt maar rij toch graag auto
Ik ben het ook niet eens hoe het verkeer in NL behandeld wordt maar rij toch graag auto
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
En nu kapotschoppen die gast.VILNIUS - Svajunas Beniuk is de naam van de dierenbeul die een hondje van de brug gooide in Litouwen, dat liet filmen met gsm's én de video trots op een website postte. In no time was de clip een wansmakelijke hit en verontwaardigde internetgebruikers hielden via Facebook een ware klopjacht om de jongen te klissen.
Dat is ook gelukt: Beniuk gaf zichzelf aan. De politie dankte de internetters die meehielpen de dader te vinden. De beul moet zich nu verantwoorden voor dierenmishandeling. Het hondje overleefde bij wonder de val en wordt behandeld voor breuken en interne bloedingen.
Op de video hoor je Beniuk aan zijn vrienden zeggen dat hij wil bewijzen dat honden kunnen vliegen.