Steven Nauta schreef:Ben zelf ook een groot schoenliefhebber, flink wat paren staan.
Deze zomer in Italie kennis gemaakt met Serafini, erg mooie handgemaakte sneakers met Italiaans design. Was samen met een vriend die een schoenenzaak heeft en ze gelukkig ook kan bestellen, binnenkort maar eens wat uitzoeken uit de enorme collectie dus.
http://www.serafinisport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veelal rond de 150 tot 180 euro.duifjes.com schreef:Gave schoenen Steven :banaan: :banaan: ....erg gaaf.......kosten???
serieus? dacht dat ze in dezelfde (prijs)klasse vielen?Ronno schreef:Piloti heb ik nog nooit van gehoord, vind ze er ook niet geweldig uitzien moet ik eerlijk zeggen.
Ik heb nu zelf 2 paar Magnanni's erg content mee, beetje de Santoni look maar dan voor de helft van wat Santoni's kosten.
en daarom : magnani IN DE SALE IN MILAAN 350 euro dusssss.........atomchris schreef:Santoni's kosten +- 600 eutjes.......
Magnanni kopieert idd Santoni's, maar gezegd moet worden dat het ze aardig lukt. Ik heb bovenstaande schoen in het zwart en halfhoog. volgensmij iets van 280,-, terwijl een Santoni eerder richting de 550 gaat.Ronno schreef:Piloti heb ik nog nooit van gehoord, vind ze er ook niet geweldig uitzien moet ik eerlijk zeggen.
Ik heb nu zelf 2 paar Magnanni's erg content mee, beetje de Santoni look maar dan voor de helft van wat Santoni's kosten.
Gewoon lekker casual op kantoor, jeans sneakers + tshirt ( i love ICTXave30 schreef:![]()
Geen mooi-boy look voor jouw Brian? Of is het meer iets van been there done that?
schoenen van die vriend van me leek wel op dit design, maar dan wel een andere soort leer, erg glanzend en dan een donkere neus en donkere hiel met bijpassende riem....///Martijn schreef:Magnanni kopieert idd Santoni's, maar gezegd moet worden dat het ze aardig lukt. Ik heb bovenstaande schoen in het zwart en halfhoog. volgensmij iets van 280,-, terwijl een Santoni eerder richting de 550 gaat.Ronno schreef:Piloti heb ik nog nooit van gehoord, vind ze er ook niet geweldig uitzien moet ik eerlijk zeggen.
Ik vind het erg goede schoenen en houden het langer uit dan een schoen van Boss die ik daarvoor veel droeg. Ook qua leer erg sterk.
BrianV schreef:fuck al die schoenen die je onder pak draagt of je laat overkomen als bruno
enigste wat telt is