sorry

Niet met AST setjes etc nee....Patrick van Wijngen schreef: En je wilt ook niet over de wegen rijden waar James May (aka Allen) voorop reed
Gaat AST het niet volhouden ? of de bestuurder niet ?Knot schreef:Niet met AST setjes etc nee....Patrick van Wijngen schreef: En je wilt ook niet over de wegen rijden waar James May (aka Allen) voorop reed
Neem ik gewoon de Aygo mee 8)
allen schreef:Een auto kan echt wel tegen een stootje hoor. :morecoffee:
allen schreef:![]()
Ik mag toch nooit meer voorop rijden, sinds iedereen de bodem van de wagen beschadigd heeft doordat ik de mooiste en meest vlakke wegen uitkies. Waar je je dus nog maar druk om kunt maken bijdehante reus...
Ga jij met dat onbetrouwbare hok 2 maanden eerder van huis dan komen we ongeveer tegelijk aan.allen schreef:Heb toch niets over een skelter gezegd, lummel!
Aankomen doet hij wel. Maar hij zal dan zelf niet achter het stuur zitten denk ik :banaan:Downforce Hans schreef:Ga jij met dat onbetrouwbare hok 2 maanden eerder van huis dan komen we ongeveer tegelijk aan.allen schreef:Heb toch niets over een skelter gezegd, lummel!
Thank you! 8)Peric schreef:Gefelicteerd met je verjaardag Richardt..
Gaan we doen!JohanH schreef:Op usb sticky douwen en in je ps3 stoppen, mits het in .avi of .mp4 is.Richardt. schreef:Zondag jarig dus dat wordt opnemen of downloaden.
Hoe ga ik het in HD kwaliteit op m'n tv krijgen als ik het download? USB stickie in m'n PS3 duwen ofzo?:
Probeer dat al een tijdje voor elkaar te krijgen, maar heb geen flauw idee hoe me dat gaat lukken eigenlijk
In geval van .mkv (de meeste 720p/1080p HD content) ff ps3mediaserver downloaden, installeren op een pc, mapje met video/audio/foto's delen en op je tv genieten van HDUiteraard wel ff pc en ps3 in hetzelfde netwerk zetten. Mocht de ps3 je pc met mediaserver niet meteen zien dan ff 'search for media servers' in het video menu gebruiken.
Programma werkt perfect, je kunt zelfs kiezen welke subtitles en welke audiostream je wilt gebruiken zonder alles om te moeten zetten.
Knot schreef: Roemeense bergen moeten we gewoon een keer een trip naartoe organiseren met een autotje of 10, ik ben voor, ergens in maart/april ofzo!
DetailsElmar schreef:Knot schreef: Roemeense bergen moeten we gewoon een keer een trip naartoe organiseren met een autotje of 10, ik ben voor, ergens in maart/april ofzo!
Die weg is door sneeuw dicht van oktober t/m juni, aldus wikipedia.
Elmar schreef:Knot schreef: Roemeense bergen moeten we gewoon een keer een trip naartoe organiseren met een autotje of 10, ik ben voor, ergens in maart/april ofzo!
Die weg is door sneeuw dicht van oktober t/m juni, aldus wikipedia.
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, vester86 en 2 gasten