Nee, geen Xenon. Dat is ook iets van dik Euro 2.500. Ik zie prima in het donker, ook zonder Xenon.indobesar schreef:Xenon heb je iig wel, scheelt je weer een optie.![]()
Op de foto's is hij dus met Xenon afgebeeld. Vaak weten de verkopers dat niet eens. Heb je een toezegging dat hij zoals op de foto's is, hou dan je mond en schakel mij maar in als Porsche geen xenon levertFerdinand schreef:Ja Rene, dat is precies dezelfde auto - heb alle details met de verkoper doorgenomen - zoals je 'm op de foto ziet, zowel van binnen als van buiten.
Nee hoor! In een cabrio heeft climate control weinig tot geen zin. Die sensoren in je interieur krijg je nooit op 20 graden in de winter, dus dat ding blijft maar doorblazen. Dat terwijl jij met warme kleding en stoelverwarming misschien al lang een gevoelstemperatuur hebt die hoger ligt. Andersom ook, in de zomer hoef ik geen ijskoude lucht die op mij aan het blazen is. In mijn Z4 heb ik wel climate control. Prima voor dagelijks met de kap dicht, maar als ik open rijd dan bedien ik de verwarming/airco gewoon met de hand, werkt veel beter. Voor deze auto (hij smeekt erom om open gereden te worden!) is climate control vrij overbodig. Sterker nog; ik zou het in mijn Z4 prima kunnen missen, dat terwijl het in mijn zoektocht eigenlijk een eis was. Enige voordeel is restwaarde die mogelijk iets hoger ligt, maar ik denk dat het bij deze auto geen flikker uitmaakt. Er van uitgaande dat er wel handmatige airco in zit dan, dat is wel prettig in de winter tegen beslagen ramen.Macboy schreef:
Climate controle ook zo fucking duur, niet normaal he. Maar dat moet je wel meebestellen, vooral als je het hele jaar door open wilt rijden.
Niet standaard op een Porker?Ferdinand schreef:Nee, geen Xenon. Dat is ook iets van dik Euro 2.500. Ik zie prima in het donker, ook zonder Xenon.indobesar schreef:Xenon heb je iig wel, scheelt je weer een optie.![]()
Goeie tips allemaal. Ha Ilja, ja, we hadden het over de Boxter, maar ik dacht dat jij het over de gewone Boxter had, en niet over de Spyder. Dat model zat nog helemaal niet op mijn netvlies. Vind 'm prachtig.Macboy schreef:PS Ik had het met je over deze Boxster Spyder en jij was niet zo geïnteresseerd en nu vind je hem opeens geweldig ? Grappig
Iets minder dan dat.Ferdinand schreef:De auto kost zonder BTW en BPM Euro 61.000,-. De BPM die erbij komt bedraagt Euro 26.500!!!
Inderdaad. Erg mooi!!Xave30 schreef:Geile en leuk getuned sound. Net niet irritant.
Beter dit tentje, dan het tentje van een Murciélago Roadster. Heb ik eens samen met een eigenaar erop gezet. Samen hadden we dik 5 minuten werk.Xave30 schreef:Mhmm relatief veel stappen maar user-freindly genoeg voor de vele (dom)blondjes die in Californie in deze Boxer gaan rondfahren.
ah in een ander filmpje zag ik al dat ie volledig afdicht...zit een achterkant op met plastic ruitje die dus ook dat net achter de stoelen afdicht.GTRene schreef:leuke filmpjes en leuk karretje.
dakje is ff oefenenzitten 4 flappen aan, echter hoe zit dat met de stoelen daar ter hoogte van je hoofd zit een soort gaasnet daar komt zo lijkt geen afdichting? of zit daar een plastic glas voor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast