Klopt je dagteller dat je 200km op een tank hebt gereden?

Ja want die reset ik altijd als ik tank. Er ging (maar) 62 liter in.Casper schreef:![]()
![]()
Klopt je dagteller dat je 200km op een tank hebt gereden?
Rico schreef:HUD zal wel doorlopen dan? Frank wat deed je toen ook al weer met de M6 ?
Voor de rest leuk al dat speelgoed lichtgewicht spul, maar dit is toch de real thing.
Volgens mij gaat het over luchtweerstand en niet of er vier of zes of twee deuren in zitten.Paul schreef:Das toch even wat andere koek dan een of andere platgeslagen polyesther bak, dit is gewoon een 4 deurs familiesaloon![]()
200mph club im in!
In mijn herinnering zitten daar veel bochten in het trajekt. En bij 330 kmh is een bocht al vrij snel te scherp. Het mooiste trajekt is voorbij Erfurt de A4. Heel lang en 4-6 banen. Maar dat is weer zo ver weg.Macboy schreef:Geweldig Frank![]()
Een tip: pak de 3 vanaf Oberhausen richting Hannover, dat is een 3-baans weg zonder limiet. Veel veiliger. Om 06.00 uur geen verkeer
Hans, ik denk dat het meer om het gevoel gaat. Men verwacht van de Z06 dat hij 320+ kan, en daar ziet hij ook naar uit. Een 5 serie oogt natuurlijk veel minder snel, veel meer als een zakenauto, dan is het verrassend dat ook zo'n hok 330+ loopt. Maar ik vermoed dat de luchtweerstand x het frontaal oppervlak bij een Corvette veel gunstiger is.Downforce Hans schreef:Volgens mij gaat het over luchtweerstand en niet of er vier of zes of twee deuren in zitten.Paul schreef:Das toch even wat andere koek dan een of andere platgeslagen polyesther bak, dit is gewoon een 4 deurs familiesaloon![]()
200mph club im in!
Volgens mij spreek je jezelf ff later daar ook weer in tegen wat betreft dit bericht.
M-bitious schreef:Hij heeft geen M3 digitale snelheidsmeter, wel in de HUD, en die stond op 335 kmh.
Macboy schreef:Hans en Frank hebben beetje moeite om tekst in één reactie te krijgen. Cursus ?
+340 toch?Rico schreef:HUD zal wel doorlopen dan? Frank wat deed je toen ook al weer met de M6 ?
Voor de rest leuk al dat speelgoed lichtgewicht spul, maar dit is toch de real thing.
Op de teller redden ze dat zonder iets aan de motor te veranderen, begrenser eruit is vaak al voldoende, maar bovenstaande M6 rijdt vrolijk >330 op de GPS!Downforce Hans schreef:De m6 van Frank liep twee jaar terug al 330 volgens mij........
Dat is inderdaad stomRico schreef:Ja stom.. heb ik zo'n kreng op de stoep staan om 330 km/h te boeken.. heb ik het alleen nog maar meegemaakt in een Z06
Zondagochtend wat te doen? Foto/video-apparatuur ligt klaar hier...Rico schreef:Ja stom.. heb ik zo'n kreng op de stoep staan om 330 km/h te boeken.. heb ik het alleen nog maar meegemaakt in een Z06
Martijn Koevoets schreef:Zondagochtend wat te doen? Foto/video-apparatuur ligt klaar hier...Rico schreef:Ja stom.. heb ik zo'n kreng op de stoep staan om 330 km/h te boeken.. heb ik het alleen nog maar meegemaakt in een Z06
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten