Heb vrijstelling voor BPM/MRB elektronisch aangegeven dus op UK platen naar huis en zometeen afspraak bij RDW maken.
:banaan:
Alles, behalve de verzekering op chassisnr. Hele discussie gehad met onze assurantiekantoor, die meende dat het niet kan waarop ik duidelijk zei dat dit vaker gebeurd. Was helemaal klaar met die vent.Ruben schreef:Een en ander nog gelukt Tristan?
Gebeld, gaan ermee aan de slag.The Doctor schreef:rialto!
Tristan schreef:Zo, alles is nu geregeld. Overtocht via Newcastle naar IJmuiden, lekker dicht bij huis.
Verkoper gebeld en gaat de auto klaar maken voor de overtocht, doet er ook nog even een nieuwe oliefilter op en kijkt de auto nog even volledig na. Hij haalt ons ook op van de airport. Kortom, aan de telefoon een alleraardigste vent.
Rialto. Kopie van de emails tussen de verkoper en mij + aanvraagformulier was voldoende.Ruben schreef:En, waar ben je verzekerd?
Mocht het toch tegenvallen dan proberen de ferry te cancellen en dan reisagent bellen voor het boeken van de vlucht. Mocht ik de ferry niet kunnen cancellen, dan trein/taxi naar Newcastle en alsnog met ferry terug.FreudeamFahren schreef:Tristan, handig draadje en gave auto! Om het verhaal compleet te maken. Stel, uit nieuwsgierigheid, worst case scenario, hij valt hartstikke tegen.. Heb je een retourtje geboekt zodat je nog terug kunt vliegen? Of los je dat eventueel ter plekke wel op?