Ja, das deze:
http://www.autoscout24.ch/as24web/Custo ... cuid=61342" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is overigens niet normaal wat daar allemaal voor auto's staan (bij elkaar opgeteld staat daar voor ongeveer 4 miljoen aan auto's).,...en het gekke is; ze staan allemaal buiten zonder hek er om heen!!
Elke gek kan daar naar toe om weet ik veel wat die auto's aan te doen. In Zwitserland kan dat gewoon...
Wat betreft de auto; wat een ge-wel-dig apparaat!! Ik weet niet hoe goed een standaard CSL onderstel is, maar met het AC Schnitzel onderstel wat eronder zit stuurt de auto zo superrrrstrak! Rondom zitten ook 11mm spacers wat het geheel een wat dikkere uitstraling geeft.

De camber moet alleen wel worden aangepast omdat de nieuwe banden de 5000km anders niet gaan halen.
Moet zeggen dat ik de CSL nog best wel comfortabel vind...de stoelen zijn even wennen (wegens de niet te verstellen rugleuning), maar als je eenmaal de beste houding hebt gevonden is het best prettig
Het geluid; wat kan ik er over zeggen.....natte onderbroeken categorie! :banaan:
En nu verder.....binnenkort langs de RDW, wat kleine dingetjes aanpassen nog en kunnen weer verder