simpel, je bent met niks gekomen dus donder je ook met niks opArthur schreef:Uitkeringen gaan toch ook gewoon die kant op, evenals pensioenen? Ik kraam er maar wat uit zo hoorTim N schreef:Zou toch te gek zijn als pa en ma allebei in Marokko wonen dat ze dan nog kinderbijslag kregen? Denk het niet iig.
Als je in Duitsland gaat wonen geld in mijn ogen hetzelfde als dat je naar verweggistan gaat. Je kiest er zelf voor om in een ander land te gaan wonen, dan ook geen centen van de Nederlandse staat trekken.
Kinderbijslag buiten EU omlaag
-
Luco
Re: Kinderbijslag buiten EU omlaag
- RutgerK
Ze hebben toch gewoon hun belastingen betaald en Nederlandse bedrijven overeind gehouden die geen Nederlandse werknemers konden vinden tegen salarissen waarmee de bedrijven konden blijven concurreren?
luco hornsveld schreef:simpel, je bent met niks gekomen dus donder je ook met niks opArthur schreef:Uitkeringen gaan toch ook gewoon die kant op, evenals pensioenen? Ik kraam er maar wat uit zo hoorTim N schreef:Zou toch te gek zijn als pa en ma allebei in Marokko wonen dat ze dan nog kinderbijslag kregen? Denk het niet iig.
Als je in Duitsland gaat wonen geld in mijn ogen hetzelfde als dat je naar verweggistan gaat. Je kiest er zelf voor om in een ander land te gaan wonen, dan ook geen centen van de Nederlandse staat trekken.
- Geelhoed
Ga je linkse geitenwollesokken bakkes en die van je communistische krakerspand vriendjes eens snel spoelen met een kopje brandnetelthee.RutgerK schreef:Ze hebben toch gewoon hun belastingen betaald en Nederlandse bedrijven overeind gehouden
Straks word je nog lid van greenpeace ook zeg!
- Tim N
Wat heetf dat ermee te maken? Kind woont in Marokko dus valt onder die wetten.Geelhoed schreef:Je hebt dus inderdaad nooit van scheidingen gehoord.Tim N schreef:Dan heb je toch geen kinderbijslag nodig? Als bv moeder met kind in Marokko woont?
Dan moet de moeder er maar voor zorgdragen, die beslist dan toch om samen met het kind in Marokko te gaan wonen?
Zoals jij het brengt zou je dus het best als kind in Groot Brittannie kunnen wonen terwijl je pa in Nederland woont en werkt.
Dan krijg je kinderbijslag via de vader (de Nl-se) en kinderbijslag via je moeder (GB-se)....
-
Luco
Dat was 20 jaar geleden zo, of langer, die generatie werkt nog of heeft pensioen, dat is nog wat anders.RutgerK schreef:Ze hebben toch gewoon hun belastingen betaald en Nederlandse bedrijven overeind gehouden die geen Nederlandse werknemers konden vinden tegen salarissen waarmee de bedrijven konden blijven concurreren?
Maar ik vind, kom je hierheen prima, zolang je ervoor werkt, prima.
Geen werk meer, dan krijg je even een uitkering, vind je in die tijd niks, dan weer lekker terug.
Doen ze in Zwitserland ook, werkt perfect.
Kinderbijslag moeten ze zowiezo afschaffen, voor iedereen, je wilt ze toch zelf
- Michel P
+1 en dag gewoon de loonbelasting tarieven naar beneden! Idem met de bullshit inburgering, wat nou verplichte cursus, dat moeten verplichten zegt genoeg over de intentie, men wil niet integreren maar profiteren. Retour afzender dan maar, ipv geld in de bodemloze put stoppen, en de knaken naar de ouderenzorg.luco hornsveld schreef:Dat was 20 jaar geleden zo, of langer, die generatie werkt nog of heeft pensioen, dat is nog wat anders.RutgerK schreef:Ze hebben toch gewoon hun belastingen betaald en Nederlandse bedrijven overeind gehouden die geen Nederlandse werknemers konden vinden tegen salarissen waarmee de bedrijven konden blijven concurreren?
Maar ik vind, kom je hierheen prima, zolang je ervoor werkt, prima.
Geen werk meer, dan krijg je even een uitkering, vind je in die tijd niks, dan weer lekker terug.
Doen ze in Zwitserland ook, werkt perfect.
Kinderbijslag moeten ze zowiezo afschaffen, voor iedereen, je wilt ze toch zelf
Michel
- RutgerK
Maar waar leggen jullie dan de scheidslijn tussen gewenst en ongewenst. Is een autochtone uitkeringstrekker met een gezin die kinderbijslag ontvangt beter dan een allochtone uitkeringstrekker met een gezin die kinderbijslag ontvangt? Of is de scheidslijn tussen gewenst en ongewenst de nationaliteit van de persoon?
Overigens hebben we in Nederland ook de tijdelijke verblijfsvergunning die je alleen kan verlengen als je een baan hebt.
Overigens hebben we in Nederland ook de tijdelijke verblijfsvergunning die je alleen kan verlengen als je een baan hebt.
-
Luco
zijn allebei even erg, alleen kan je een autochtoon niet het land uitzetten.
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
+1Michel P schreef: +1 en dag gewoon de loonbelasting tarieven naar beneden! Idem met de bullshit inburgering, wat nou verplichte cursus, dat moeten verplichten zegt genoeg over de intentie, men wil niet integreren maar profiteren. Retour afzender dan maar, ipv geld in de bodemloze put stoppen, en de knaken naar de ouderenzorg.
Michel
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dacht het niet :twisted: Net nu ik kinderen heb zal ik achter het net vissen zeker. Echt niet!luco hornsveld schreef:Kinderbijslag moeten ze zowiezo afschaffen, voor iedereen, je wilt ze toch zelf
-
Luco
ProfiteurArthur schreef:Dacht het niet :twisted: Net nu ik kinderen heb zal ik achter het net vissen zeker. Echt niet!luco hornsveld schreef:Kinderbijslag moeten ze zowiezo afschaffen, voor iedereen, je wilt ze toch zelf