Om je dood aan te ergeren.. op de weg..
- MartijnGizmo
Re: Om je dood aan te ergeren.. op de weg..
Vast zo iemand die principieel de cruisecontrol niet uit wil doen... 

-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
ho niks mis met cruise control heMartijn Koevoets schreef:Vast zo iemand die principieel de cruisecontrol niet uit wil doen...

alleen dan wel gebruiken boven de 140

- FrankvW
Mensen met caravans!!
Dit weekend weer gezien op weg naar de nordschleife.....En gek kijken als je ze met 110 inhaalt met een station met aanhanger + geprepareerde auto erop
Caravans moeten toch ook makkelijk 100/110 kunnen man

Dit weekend weer gezien op weg naar de nordschleife.....En gek kijken als je ze met 110 inhaalt met een station met aanhanger + geprepareerde auto erop

Caravans moeten toch ook makkelijk 100/110 kunnen man

- Max V
Dat klopt, ze mogen het alleen niet...FrankvW schreef:Mensen met caravans!!
Dit weekend weer gezien op weg naar de nordschleife.....En gek kijken als je ze met 110 inhaalt met een station met aanhanger + geprepareerde auto erop![]()
![]()
Caravans moeten toch ook makkelijk 100/110 kunnen man![]()
Daarom rijd ik ook altijd netjes 160
- Mack
+1Desmond Prins schreef:Voor al die mensen die zich ergeren aan linksplakkers. Ik vind de rechterbaan altijd erg prettig rijden. Lekker leeg en met 110 haal je het hele zwikkie in wat allemaal als kuddedieren die vrachtwagen 600 meter verderop gaat inhalen. En vooraan is er altijd wel iemand die zit te suffen waardoor je makkelijk weer in kan voegen op links.
Ook ideaal als iemand op een 3baans stevast met 100 op de middenbaan blijft rijden, en ingehaald wordt op de linkerbaan door iemand die 102 rijdt. Lekker rechts blijven rijden en er voorbij. Vaak rijden op de rechterbaan minder auto's dan links...
-
- Auto: M3P, 130i
Gebrek aan verkeersinzicht... Zijn er helaas een hele hoop.Maus335i schreef:No problem, dat stukje asfalt rechts gebruik ik dan wel. Betaal ik toch voor?!XR5Turbo schreef: Ik vind het irritant dat bestuurders achter je op de snelweg gelijk het gat sluiten als je van de linker naar de rechterbaan gaat en je blijft dezelfde snelheid rijden als de rij auto's op de linkerbaan. Je kan met geen mogelijkheid meer terug naar de linkerbaan om bijv een vrachtwagen in te halen. Daarom blijft iedereen dus links rijden....
Zondag trouwens nog zon nutcake. Ik rij (altijd) 160 op de snelweg, nabij Heerenveen en op de rechterbaan een klein busje dat 80 sukkelt. Achterop komt een auto die +/- 140 rijdt en AAAAAAAAAAAALLE ruimte had om op de linkerbaan te gaan. Ik was nog ver verwijderd iig..
Wat doet meneer: blijft rechts (vind ik prima), maar gaat niet van het gas af maar blijft lekker doorstampen. Uiteindelijk moestie vol in de ankers vlak achter het busje (dit hadie overigens al kilometers van te voren kunnen zien aankomen, zo rustig was de weg). Dus, hij vol in de ankers ik er voorbij. Hij naar links en seinen met de lampen dat ik hard zou rijden. Echt, ik had graag even gevraagd waarom hij zonodig met 140 op dat busje moest blijven afjakkeren. Haal dan in óf rem af, maar wacht niet met besluiten totdat het eigenlijk te laat is.
- Geelhoed
Geef dan een klein beetje meer of minder gas.
http://www.youtube.com/watch?v=813utk2nmts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=813utk2nmts" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: M3P, 130i
Je filmt elke stukje dat je met de sigaar op pad bent?Geelhoed schreef:Geef dan een klein beetje meer of minder gas.

- Geelhoed
Niet alleen in "de sigaar" 
http://www.youtube.com/watch?v=vlTJSOmQOxg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=vlTJSOmQOxg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sjoerd MP BMW
In Duitsland worden aanhangwagens en caravans verkocht die 100 km/h mogen. Deze zijn voorzien van een 100 sticker en zijn uiteraard speciaal gekeurd. Vroeger moest de combinatie aanhangwagen + trekkend voertuig gekeurd worden, maar tegenwoordig alleen de aanhangwagens en kun je ze ook zo kopen.Max V schreef:Dat klopt, ze mogen het alleen niet...FrankvW schreef:Mensen met caravans!!
Dit weekend weer gezien op weg naar de nordschleife.....En gek kijken als je ze met 110 inhaalt met een station met aanhanger + geprepareerde auto erop![]()
![]()
-
In Frankrijk mag je toch 130 met je caravan (als je het aandurft)? Met een stabilisator ertussen? Zoiets is mij verteld in ieder geval. Ben al blij dat 'ze' hier nu 90 in plaats van 80 mogen.
-
Tja, die Fiesta....zo rijdt half sukkelend NLGeelhoed schreef:Geef dan een klein beetje meer of minder gas.
Als ik jou was, zou ik met die Westfield iets meer uit afstand gaan werken....wederom sukkelend NL wil je met zo'n laag autootje makkelijk over het hoofd zien.
Oprit A20 bij Capelle zit ik ook veelal, maar rij dan gelukkig naar Den Haag

- Arthur
- Auto: Nr.51
Je hoeft ze niet zo te kopen, ook je bestaande mag het mits gekeurd. Stabi-koppeling, banden minder dan 6 jaar oud (??) snelheidscodering moet voldoen en je bent zelf verantwoordelijk voor je auto. Die moet even zwaar of zwaarder zijn. Dit geldt ook voor buitenlandse bestuurders. Aan die paar eisen voldoen, keuren en 100 rijden in DSjoerd MP BMW schreef:In Duitsland worden aanhangwagens en caravans verkocht die 100 km/h mogen. Deze zijn voorzien van een 100 sticker en zijn uiteraard speciaal gekeurd. Vroeger moest de combinatie aanhangwagen + trekkend voertuig gekeurd worden, maar tegenwoordig alleen de aanhangwagens en kun je ze ook zo kopen.Max V schreef:Dat klopt, ze mogen het alleen niet...FrankvW schreef:Mensen met caravans!!
![]()