Heb evt. ook gegevens van de vorige eigenaar van deze CSL replica (incl. OEM airbox), misschien kan hij je wat meer vertellen.....

B46 schreef:Je zou ook eens bij de dealer kunnen informeren, volgens mijn gegevens kost een nieuwe volgens ETK € 2.135 ex btw... (weet echter niet hoe compleet het dan is)
Heb evt. ook gegevens van de vorige eigenaar van deze CSL replica (incl. OEM airbox), misschien kan hij je wat meer vertellen.....
+1 echt geniaal mooi wiel, je zou er bijna een e46 m3 voor kopenFabian schreef:Blijven de mooiste wielen voor een M3!
Kijk een man die het snapt!Peric schreef:Toch gaaf om te zien wat 1 cm kan doen..
Inderdaad, staat er super bij zoTom V schreef:Staat 'm top en de hoogte is ook spot-on, complimenten.
+ 220, wat een geweldige wagen blijft het toch.......Fernando schreef:E46 blijft de allermooiste bmw ever....
nou je het zegt en de foto beter bekijkt kan die voor inderdaad een mm of 3<>6 lager, hij staat iets hoger band/wielkast, dan achter.Martijn 327i schreef:Ik ben ook superblij met hoe de auto er nu bij staat.
De CSL's staan de auto gewoon veel beter, zeker in combinatie met de spoorverbreders.
Dat maakt hem echt helemaal af.
Hoogte is perfect, heel misschien nog een paar milimeters lager aan de voorzijde maar dat zie ik binnenkort wel.
Ik heb in ieder geval ook weer zin in het voorjaar !!
Volgende week keuren, nieuwe olie en taxeren en dan mag het voor mij beginnen met mooi weer !
Ziet er super uit Martijn! 10mm spacers zijn een must op een E46 M3Martijn 327i schreef:Ik ben ook superblij met hoe de auto er nu bij staat.
De CSL's staan de auto gewoon veel beter, zeker in combinatie met de spoorverbreders.
Dat maakt hem echt helemaal af.
Hoogte is perfect, heel misschien nog een paar milimeters lager aan de voorzijde maar dat zie ik binnenkort wel.
Ik heb in ieder geval ook weer zin in het voorjaar !!
Volgende week keuren, nieuwe olie en taxeren en dan mag het voor mij beginnen met mooi weer !