ik mag mijne maandag in duitsland gaan halen

Klopt maar ik had een prachtige M3 3.2 sedan(1996) in de kleur "nachtblau" (sonderlackierung) met absoluut geen roest, er zat werkelijk geen plekje op! Met volledige onderhoudshistorie erbij. Dit kanon is weggegaan voor slechts € 6750,- inclusief 4 M-tech velgen met winterbanden. De nieuwe eigenaar (gelukkig ook een liefhebber) is er mee naar Spanje geweest met regelmatig snelheden van dik boven de 200, en hij was laaiend over deze M3.allen schreef:Je kunt er relaxt mee naar Italië cruisen of lekker mee beesten op afroep. Als je er over nadenkt is het wel vreemd dat iemand 45k uitgeeft voor bijvoorbeeld een 320i met wat opties,terwijl hij voor nog geen 15k een veel leukere wagen heeft. Bietst vast nog wel een keertje het stuur voor een paar uurtjes.
Klopt maar wel op Marktplaats zo'n 3 a 4 maanden. XR5turbo (Chris) heeft de auto ook hier nog onder de aandacht gebracht. Deze M3 was namelijk eerder van zijn pa geweest.Erik Stoffelsen schreef:Voor net 6K verkocht??![]()
Damn, die heeft hier niet te koop gestaan!
Oktober vorig jaar ook geinformeerd, maar toen was de vraagprijs ca. €13.500. Aanzienlijk verschil met de daadwerkelijke verkoopprijs...Henri28 schreef:Klopt maar wel op Marktplaats zo'n 3 a 4 maanden. XR5turbo (Chris) heeft de auto ook hier nog onder de aandacht gebracht. Deze M3 was namelijk eerder van zijn pa geweest.Erik Stoffelsen schreef:Voor net 6K verkocht??![]()
Net als de B3S die ik nu bezit. Over de vraagprijs was te praten maar niemand die werkelijk interesse had. Het bekende verhaal de "hoge kilometerstand"!
De M3 was echt in perfecte staat absoluut geen roest, geen schade zelfs nagenoeg geen steenslag!
Mijn monteur zei altijd probeer er maar eens eentje te vinden in die optische en technische staat. Vraag maar na bij XR5turbo (Chris) die heeft de auto nog gezien en gefotografeerd.
Ik moest de M3 helaas wegdoen, ik had geen plaats om de M3 te stallen. De M3 stond, als ik de auto niet nodig had, altijd binnen, in mijn garage is slechts ruimte voor een auto.
En daar komt nog bij dat ik geld nodig had om de B3S te kunnen kopen conclusie ik heb wel een aardige veer moeten laten. Daarom slechts € 6750,- voor ontvangen. Ik weet het niet
echt veel voor een geweldige M3. Maar gelukkig is de auto wel bij een liefhebber terecht gekomen die ook heel zuinig op deze toch wel unieke M3 sedan is.
groeten Henri
Oktober vorig jaar ook geinformeerd, maar toen was de vraagprijs ca. €13.500. Aanzienlijk verschil met de daadwerkelijke verkoopprijs...indobesar schreef:Henri28 schreef:Klopt maar wel op Marktplaats zo'n 3 a 4 maanden. XR5turbo (Chris) heeft de auto ook hier nog onder de aandacht gebracht. Deze M3 was namelijk eerder van zijn pa geweest.Erik Stoffelsen schreef:Voor net 6K verkocht??![]()
Net als de B3S die ik nu bezit. Over de vraagprijs was te praten maar niemand die werkelijk interesse had. Het bekende verhaal de "hoge kilometerstand"!
De M3 was echt in perfecte staat absoluut geen roest, geen schade zelfs nagenoeg geen steenslag!
Mijn monteur zei altijd probeer er maar eens eentje te vinden in die optische en technische staat. Vraag maar na bij XR5turbo (Chris) die heeft de auto nog gezien en gefotografeerd.
Ik moest de M3 helaas wegdoen, ik had geen plaats om de M3 te stallen. De M3 stond, als ik de auto niet nodig had, altijd binnen, in mijn garage is slechts ruimte voor een auto.
En daar komt nog bij dat ik geld nodig had om de B3S te kunnen kopen conclusie ik heb wel een aardige veer moeten laten. Daarom slechts € 6750,- voor ontvangen. Ik weet het niet
echt veel voor een geweldige M3. Maar gelukkig is de auto wel bij een liefhebber terecht gekomen die ook heel zuinig op deze toch wel unieke M3 sedan is.
groeten Henri
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Google [Bot], mark123, S-RS en 7 gasten