Anal Assault-gangers van Penishead Nirvana zal je bedoelenFemme schreef:Ik moet er ook in de buurt zijn zijn ivm meet met de Alpine Assault-gangers van Petrolhead Nirvana.
Exige NA S2 performance pack Nitrons met Eibach binnen :-)
- Macboy
Re: Exige NA S2 performance pack
- Chuck
Hey Michel, gaaf hoor gefeliciteerd!
Ik zal maar nog geen circuitrondje bietsen bij jouw in de lotus, ben bang dat ik weer verziekt wordt.
.
Ik zal maar nog geen circuitrondje bietsen bij jouw in de lotus, ben bang dat ik weer verziekt wordt.
.
- Joy
Gefeliciteerd Michel
Nu ik weet wat jij hebt gekocht, moet ik zelf nog wat kiezen
De ombouw gaat in 1 moeite door, of ga je eerst een tijdje rechts zitten?
-
Emiel
Van harte Michel 
-
allen
Zucht, stiekem weet je wel dat je iets onhandigs nodig hebt!!!Joy Jolliffe schreef:Gefeliciteerd MichelNu ik weet wat jij hebt gekocht, moet ik zelf nog wat kiezen
![]()
(Michel help ff die gast brainwashen. Hij zou de eerste niet nuchtere Zeeuw zijn)
- markk
Goede zet Pollie, gefeliciteerd. Snel een keer komen laten zien...
Mark
Mark
-
Shakes
Mooi maat!
Eens kijken of ik erin pas als je hem hebt. Gok van niet
Eens kijken of ik erin pas als je hem hebt. Gok van niet
-
allen
Als je in een speedster past, pas je ook in een Exige. Alhoewel... Met die hardtop er op kan het nog weleens knap lastig worden om door de deuropening te geraken. Ken namelijk meer mensen die met dak niet in een Speedster kwamen. 
-
Shakes
Ik pas ook niet meer in een Speedster nu 
-
Jeroen E21
Congrats Michel, fraaie auto! Zou alleen idd de aanschaf van oordoppen gaan overwegen
Las iets over 5-daags kenteken. Heel leuk maar het Duitse KKE is in NL niet toegestaan volgens onze hermandad. Geen discussie, gelijk 250 euro boete. Beter ff een ééndagskenteken aanvragen bij de RDW. Ben zelf op een KKE van Zwitserland naar NL gereden maar begreep dat ik mazzel had gehad dat ik geen Volvo's in oorlogskleuren oid ben tegengekomen.
Gr,
Jeroen
Las iets over 5-daags kenteken. Heel leuk maar het Duitse KKE is in NL niet toegestaan volgens onze hermandad. Geen discussie, gelijk 250 euro boete. Beter ff een ééndagskenteken aanvragen bij de RDW. Ben zelf op een KKE van Zwitserland naar NL gereden maar begreep dat ik mazzel had gehad dat ik geen Volvo's in oorlogskleuren oid ben tegengekomen.
Gr,
Jeroen
-
Tom
Ja dat dacht ik ook. Ik heb met dat kenteken ook niet meer gereden, behalve rechtstreeks naar huis. Zo staat het ook op bpmberekenen.com.
Verder is die verzekering alleen WA en geen allrisk. Op eendagskenteken kreeg ik het bij mijn verzekering ook niet voor elkaar, dus heb em toen ook alleen WA verzekerd gehad voor ritje van/naar RDW/douane.
Verder is die verzekering alleen WA en geen allrisk. Op eendagskenteken kreeg ik het bij mijn verzekering ook niet voor elkaar, dus heb em toen ook alleen WA verzekerd gehad voor ritje van/naar RDW/douane.
- Adje ///M3
Sjesus wat loopt zo'n Exige topic snel vol!
Michel, congrats met je aankoop!
Michel, congrats met je aankoop!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
WAUW Michel!!!!!
Ik zie opeens een Exige topic van 3 pagina's, dacht al dat ik wat had gemist, maar was een topic van vandaag
.
Van harte met de aanschaf Michel. Wat een schitterende kar zeg. Waanzinnige kleur en een mooie uitvoering zo met performance pack. Ding
is gewoon helemaal af! Ik ben erg benieuwd naar de wagen en kom hem graag eens bij je bewonderen!
Ik zie opeens een Exige topic van 3 pagina's, dacht al dat ik wat had gemist, maar was een topic van vandaag
Van harte met de aanschaf Michel. Wat een schitterende kar zeg. Waanzinnige kleur en een mooie uitvoering zo met performance pack. Ding
is gewoon helemaal af! Ik ben erg benieuwd naar de wagen en kom hem graag eens bij je bewonderen!
- Kasteel
Van icoon naar icoon, geweldig!! Gefeliciteerd!!
-
Emiel
naar het schijnt zijn er 2 soorten kentekens, de blauwe en de rode ofzoiets, daar schijnt het hem in te zitten. Neem aan dat http://www.5daags.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hun huiswerk heeft gedaan......Jeroen E21 schreef:Congrats Michel, fraaie auto! Zou alleen idd de aanschaf van oordoppen gaan overwegen
Gr,
Jeroen
- Femme
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar mijn vriendjes rijden op christelijker tijdenMacboy schreef:Anal Assault-gangers van Penishead Nirvana zal je bedoelenFemme schreef:Ik moet er ook in de buurt zijn zijn ivm meet met de Alpine Assault-gangers van Petrolhead Nirvana.
Michel iig gefeliciteerd met je nieuwe scheurijzer.
Laatst gewijzigd door Femme op 15 jul 2009, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stéphane
Goed bezig, Michel
Veel rijplezier, maar dat gaat natuurlijk helemaal goed komen 
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Gefeliciteerd Michel! Een van de enige goede vervangers voor die meesterlijke e30!
-
Jeroen E21
Neuh die verkopen alleen maarCapo_Miel schreef:naar het schijnt zijn er 2 soorten kentekens, de blauwe en de rode ofzoiets, daar schijnt het hem in te zitten. Neem aan dat http://www.5daags.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hun huiswerk heeft gedaan......
-
Shakes
vertel eens meer over dat PP!
- Gerrit Vrugteveen
He Michel,
wordt wel een beetje een zooitje op die paal, heb vast wat ruimte gelaten voor het volgende exemplaar
Gefeliciteerd met deze fantastische aankoop, weet zeker dat je er heeeeeeeel veel plezier aan zult beleven

wordt wel een beetje een zooitje op die paal, heb vast wat ruimte gelaten voor het volgende exemplaar
Gefeliciteerd met deze fantastische aankoop, weet zeker dat je er heeeeeeeel veel plezier aan zult beleven
- Michel P
Lol@Gerrit!
Ik heb uitvoerig telefonisch contact gehad met 5daags.nl en aangegeven dat het om een auto over de weg uit de UK naar NL ging, en of dat met een 5 daags kenteken via hun kon, ofwel Macboy gaat mee, dus juridische backup is aanwezig, dan moet 5 daags maar gedaagd worden als er een boete volgt.
@Nandor, doe eens foto posten van je postuur
Ombouw zal in overleg met Van de Kooi gaan, aantal onderdelen zijn in back-order, dus gewoon rustig inplannen.
Michel
Ik heb uitvoerig telefonisch contact gehad met 5daags.nl en aangegeven dat het om een auto over de weg uit de UK naar NL ging, en of dat met een 5 daags kenteken via hun kon, ofwel Macboy gaat mee, dus juridische backup is aanwezig, dan moet 5 daags maar gedaagd worden als er een boete volgt.
@Nandor, doe eens foto posten van je postuur
Ombouw zal in overleg met Van de Kooi gaan, aantal onderdelen zijn in back-order, dus gewoon rustig inplannen.
Michel
- JW 120d
Geweldige auto, zo'n Exige
Ga je vast ontzettend veel plezier mee hebben.
Heb wel eens meegereden in een Exige met een rondje Nordschleife. Extreme
JW (net begonnen aan de zoektocht naar een Elise)
Heb wel eens meegereden in een Exige met een rondje Nordschleife. Extreme
JW (net begonnen aan de zoektocht naar een Elise)
-
allen
Michel kon geloof ik alleen maar in 'supersport mode' rijden bij speelwagens. Verwacht binnenkort dus dat hij was adresjes nodig heeft van advocaten. Zullen we een 'pol' opzetten hoe lang hij z'n rijbewijs nog heeft? Twee weken? 
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Stuur voorlopig lekker rechts laten.. went erg snel en op het circuit zelfs prettig!
Ik laat de mijne zo.. (wilde hem in het begin ook direkt om laten bouwen
)
Ik laat de mijne zo.. (wilde hem in het begin ook direkt om laten bouwen