En al een ps3 van de Macedonische vrachtwagen af gevallenMacboy schreef:En dan kun je dit dus met zijn 2-en spelen ?
Cool man ! Ik ga ook snel een PS3 halen. Ik moet ook van dat PC geneuzel af

En al een ps3 van de Macedonische vrachtwagen af gevallenMacboy schreef:En dan kun je dit dus met zijn 2-en spelen ?
Cool man ! Ik ga ook snel een PS3 halen. Ik moet ook van dat PC geneuzel af
Wat speel je meestal bij COD en wat is je ranking?Richardt. schreef:Heb nu bijna een jaar een PS3 en begin nu pas wat online te spelen.
Voornamelijk Gran Turismo 5 Prologue en COD: World At War. Valt allemaal nog niet mee om een beetje fatsoenlijk mensen neer te knallen![]()
Online naam is: Richardt-87
Zou heel goed kunnenHunter schreef:@ Kevin: Schoot je mij nou voor de kop gisteren in Battlefield???
Jammer genoeg moest ik naar een verjaardag, maar kom je ongetwijfeld snel weer tegen!
Modern warfare 2, uncharted 1 & 2Booooh schreef:Ik moet ook maar eens aan zo'n doosje...
Nog gametips?
Ben
Deze zit wel in Gran Turismo 5, de volledige versie dus. Deze is echter nog (steedsEric H schreef: En wat mij eigenlijk niet duidelijk is, zit de Nordschleide nu wel of niet in GT5 ?
Mijn fout, speel GT5 amper tot niet.Wouter81 schreef:Deze zit wel in Gran Turismo 5, de volledige versie dus. Deze is echter nog (steedsEric H schreef: En wat mij eigenlijk niet duidelijk is, zit de Nordschleide nu wel of niet in GT5 ?) niet uit.
Nordschleife zit niet in Gran Turismo 5 Prologue, de voorloper van GT5.
Heeft ermee te maken of het een headshot, afstandshot of iemand terugpakken is ect ect ecttom caubo schreef:vandaag de eerste uurtjes online doorgebracht,moest even wennen aan de levels maar het is wel leuk.
alleen de punten telling snap ik geen reet van,de ene keer krijg je 50 punten en de andere keer 150punten als je iemand neerknalt
Ja da's niet zo moeilijk, ben (nog) een noob, me eerst maar eens verdiepen in wat wel en niet leuk is (en een beetje tijd er voor vinden/vrij maken)...Kgroot.nl schreef:Ik zal je vanavond ff toevoegen Ben..
Zal ik je ff zoek rijden in GT 5 met een GT-R
Heheh das ook weer zoBooooh schreef:Ja da's niet zo moeilijk, ben (nog) een noob, me eerst maar eens verdiepen in wat wel en niet leuk is (en een beetje tijd er voor vinden/vrij maken)...Kgroot.nl schreef:Ik zal je vanavond ff toevoegen Ben..
Zal ik je ff zoek rijden in GT 5 met een GT-R
Ben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten