Nu maar hopen dat de dollar koers niet stijgt

. We zijn on a budget, dus we hebben een aveo
 . We zijn on a budget, dus we hebben een aveo   . Vond de online prijzen al richting veel en veel teveel gaan. We werden er inderdaad op gewezen dat men vrijwel zeker gaat roepen: 'wat, zo'n eind in zo'n klein ding, dat kan toch helemaal niet! Take a bigger one
 . Vond de online prijzen al richting veel en veel teveel gaan. We werden er inderdaad op gewezen dat men vrijwel zeker gaat roepen: 'wat, zo'n eind in zo'n klein ding, dat kan toch helemaal niet! Take a bigger one   !' Eens even kijken hoeveel ze er dan nog voor vragen (verwachting is dat het voor aanzienlijk minder kan inderdaad
 !' Eens even kijken hoeveel ze er dan nog voor vragen (verwachting is dat het voor aanzienlijk minder kan inderdaad   ).
 ).
 , alleen niet goedkoper en op zo'n afstand wil je ook nog iets van betrouwbaarheid. En een wérkende airco, want het is wel juli-augustus.
 , alleen niet goedkoper en op zo'n afstand wil je ook nog iets van betrouwbaarheid. En een wérkende airco, want het is wel juli-augustus.  En voor dat bedrag kwam ik eerst in een Compact klasse uit (Dodge Caliber)
 En voor dat bedrag kwam ik eerst in een Compact klasse uit (Dodge Caliber)
 ).
 ). 

Ligt ook aan de staat overigens, in Florida kost het op en andere plaats droppen niets extra. Wij hebben voor 3 weken een Standard SUV (Trailblazer oid) en voor de 2de + 3de week een fullsize 2-door. Ben benieuwd wat ik daarvoor kan verwachten.Niels schreef:Op een andere plaats droppen kun je financieel beter niet doen idd. Maar je vliegt toch ook naar en van SF?

Werkt goed bij cheap lodging en rentals.
 Werkt goed bij cheap lodging en rentals.  Dat wordt dan dus ook op haar naam Hotels boeken lijkt me?
  Dat wordt dan dus ook op haar naam Hotels boeken lijkt me?  Lijkt me super!
 Lijkt me super!

Ja, kijk even op het triple A logo er op staat, oude kaarten hadden dat nog niet.G Kolkman schreef:anwb kaart als in anwb lidmaatschap (ben je toch met de wegenwacht of niet)?
Excellent
 , of desnoods honkbal/NBA.
 , of desnoods honkbal/NBA. 1200km in de week is een eitje! Autorijden is daar veel relaxter dan hier en daarbij zie je onderweg gewoon mooie dingen. Waar je rekening mee moet houden is als je een national park gaat bezoeken dan moet je eigenlijk niet meer dan 4 uur rij tijd hebben. Vergeet niet dat je vaak in een gat belandt waar s'avonds gewoon helemaal niks te doen is
  1200km in de week is een eitje! Autorijden is daar veel relaxter dan hier en daarbij zie je onderweg gewoon mooie dingen. Waar je rekening mee moet houden is als je een national park gaat bezoeken dan moet je eigenlijk niet meer dan 4 uur rij tijd hebben. Vergeet niet dat je vaak in een gat belandt waar s'avonds gewoon helemaal niks te doen is  S'ochtends om 10:00 weg, uurtje of 2 rijden, uurtje of 2 NP bezoeken en dan weer een uurtje of 2 rijden betekend dat je om 18:00 bij je hotel aankomt. Dan heb je de hele avond nog
 S'ochtends om 10:00 weg, uurtje of 2 rijden, uurtje of 2 NP bezoeken en dan weer een uurtje of 2 rijden betekend dat je om 18:00 bij je hotel aankomt. Dan heb je de hele avond nog   

Echter moet je wel iets de tijd nemen (vandaar m'n opmerking over de Great Falls). Zoals je het nu aangeeft ga je er via de Noordkant in en bij West Yellowstone er weer uit. Het beste is om een heel rondje park te rijden en via Jackson (Zuid kant) het park te verlaten. Wij gaan er twee dagen over doen en dat is volgens sommigen al wat krap.
 Echter moet je wel iets de tijd nemen (vandaar m'n opmerking over de Great Falls). Zoals je het nu aangeeft ga je er via de Noordkant in en bij West Yellowstone er weer uit. Het beste is om een heel rondje park te rijden en via Jackson (Zuid kant) het park te verlaten. Wij gaan er twee dagen over doen en dat is volgens sommigen al wat krap.  

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 24 gasten