Golf VI GTI van Macboy
-
Re: Golf VI GTI
Als ie z'n rijbewijs kwijt is belt ie gewoon zichzelf op.

- Joop
Eindelijk de knoop doorgehakt, na bijna alle automerken van onder tot boven gescreend te hebben?
Gefeliciteerd met de GTI
Ik neem wel aan dat de officier van Justitie al een memo op z'n bureau heeft liggen, dat als het rijbewijs van ene Ilija binnen komt hij/zij deze het beste direct kan terugsturen?
Overigens, waarom geen Scirocco 2.0TSI? Of heb ik daar overheen gelezen?

Gefeliciteerd met de GTI

Ik neem wel aan dat de officier van Justitie al een memo op z'n bureau heeft liggen, dat als het rijbewijs van ene Ilija binnen komt hij/zij deze het beste direct kan terugsturen?

Overigens, waarom geen Scirocco 2.0TSI? Of heb ik daar overheen gelezen?
- Edwin van der Velden
Leuk!
Via Ivar besteld?
Via Ivar besteld?
- Mark 320iS
Gefeliciteerd, gave bak. Ik overweeg er zelf ook een, maar dat speelt pas over een jaar.
Wat Joop zegt, waarom geen Scirocco als je toch voor een 3 deurs gegaan bent?
-
Ik kan het je wel vertellen en hetzelfde zou voor mij gelden, één daarvan is het interieur: ik zou geen Scirocco rijden met het interieur van een Golf V als de nieuwe GTI zo'n fantastisch interieur heeft.Mark 320iS schreef:Gefeliciteerd, gave bak. Ik overweeg er zelf ook een, maar dat speelt pas over een jaar.
- Snipe
Ik heb dit topic even helemaal gemist. Da's een beter verhaal dan die electrobak die je eerst op het oog had. Nu maar afwachten of deze wél doorgaat
Gave configuratie trouwens. Ik mis alleen de optie 'rood leer', is dat correct?

Gave configuratie trouwens. Ik mis alleen de optie 'rood leer', is dat correct?
- Barend
- Auto: F20 m135i
Gaaf hoor! Mooie auto is het!
En lekker snel uiteraard!
En lekker snel uiteraard!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik wist het natuurlijk al....maar wat een gave kar Ilija!!!! Damn it!!! Dit is echt een speeltje waar je je weer op DF mee mag mengen. Hoef je ook geen auto's meer te lenen of te huren
. Dit is DF waardig en gewoon ook een erg fraaie auto!! Nu hopen dat je niet te lang hoeft te wachten.
En volgens mij loop jij al te fappen op die bekleding en dat stuurtje
.

En volgens mij loop jij al te fappen op die bekleding en dat stuurtje

- Macboy
He heren bedankt voor alle positieve reacties. Even paar puntjes.
De trackday auto komt er uiteindelijk natuurlijk wel. Punt is dat de winst die ik dacht te kunnen boeken door het leasen van een hybride in totaliteit wat tegenviel, maar met name omdat ik de winst die ik dacht te krijgen nu alsnog via een achterdeur zal krijgen. Dus het gaat financieel wat dat betreft iets beter, zodat ik die besparing niet meer nodig heb. Dit verschuift de prioriteit weliswaar, maar een funauto heb ik dan niet echt meer nodig. Dan kan ik me ook concentreren op een trackauto.
Naast de hybride moest er iets voor de fun komen, waarmee ik trackdays zou kunnen doen. Ervan uitgaande dat de Honda weinig fun bood, denk je dan al gauw aan een cabrio. Maar hardcore circuit is met een cabrio ook geen optie. Hoewel ik niet verwacht veel circuit te kunnen rijden, bied een Golf GTI mij natuurlijk elke dag veel rijplezier, waardoor ik daar zoveel fun mee hoop te krijgen dat ik niet in de avond nog een stukkie hoef te rijden.
En dan is een pure tracktool dan precies wat ik wil. Dat kan ook gewoon een 106 rally zijn of de ex-AB 318is.
De reden dat ik echter met name de Honda liet vallen is dat ik gewoon te veel kilometers zou moeten maken in een 90pk auto en dat kan ik gewoon niet. Ik hoef heus niet altijd en overal te hard te gaan rijden, zo ben ik niet, maar ik wil gewoon power hebben daar waar dat nodig is. Ook kom ik regelmatig in Duitsland en dan wil ik gewoon beetje kunnen doortrappen. Ook bij inhaalacties wil ik een veilige en snelle auto.
Ook heb ik in mijn prive wat mindere dingen meegemaakt (even los van de huidige situatie) waardoor ik gewoon lekker wil genieten van het leven voor zover dat kan. Als ik nou als dagelijkse auto een dikke Golf GTI kan rijden en zeker in de uitvoering zoals ik hem neem (ook de audio is top, DVD met MP3 en USB en harde schijf functies) dan ben ik echt zo ontzettend blij dat dit totaal niet te vergelijken is met de Honda. En de leaseprijs van de Honda was gebaseerd op 30k terwijl de Golf 32k kostte (ja zonder opties, maar dat wegstrepen doe je alleen in het begin
).
Dus vandaar. En waarom niet de Scirocco ?
1. Ik vind hem te boys achtig. Ziet er te speels uit, niet serieus genoeg.
2. Oud interieur.
3. Het is geen GTI. Dus toch niet magisch. Is toch anders. Alleen de motor is leuk, maar de GTI is t.o.v. de normale Golf veel meer bijzonder en tegen een zeer aantrekkelijke prijs. En de Golf vind ik stiekum toch eigenlijk gewoon mooier. Is ook meer een auto om 45.000km mee te maken zoals ik doe.
4. Levertijden hele slechte verhalen (tot wel 6 maanden).
5. Verhalen over de GTI waren zeer positief. Auto is ook pas kort geleden besteld.
6. Zoals Mark zegt, het interieur van de GTI is voor mij helemaal fapwaardig. Vandaar ook zeker GEEN leer, omdat ik die ruitjesmotief te cool vind
En genoeg stiksel aan boord 
De trackday auto komt er uiteindelijk natuurlijk wel. Punt is dat de winst die ik dacht te kunnen boeken door het leasen van een hybride in totaliteit wat tegenviel, maar met name omdat ik de winst die ik dacht te krijgen nu alsnog via een achterdeur zal krijgen. Dus het gaat financieel wat dat betreft iets beter, zodat ik die besparing niet meer nodig heb. Dit verschuift de prioriteit weliswaar, maar een funauto heb ik dan niet echt meer nodig. Dan kan ik me ook concentreren op een trackauto.
Naast de hybride moest er iets voor de fun komen, waarmee ik trackdays zou kunnen doen. Ervan uitgaande dat de Honda weinig fun bood, denk je dan al gauw aan een cabrio. Maar hardcore circuit is met een cabrio ook geen optie. Hoewel ik niet verwacht veel circuit te kunnen rijden, bied een Golf GTI mij natuurlijk elke dag veel rijplezier, waardoor ik daar zoveel fun mee hoop te krijgen dat ik niet in de avond nog een stukkie hoef te rijden.
En dan is een pure tracktool dan precies wat ik wil. Dat kan ook gewoon een 106 rally zijn of de ex-AB 318is.
De reden dat ik echter met name de Honda liet vallen is dat ik gewoon te veel kilometers zou moeten maken in een 90pk auto en dat kan ik gewoon niet. Ik hoef heus niet altijd en overal te hard te gaan rijden, zo ben ik niet, maar ik wil gewoon power hebben daar waar dat nodig is. Ook kom ik regelmatig in Duitsland en dan wil ik gewoon beetje kunnen doortrappen. Ook bij inhaalacties wil ik een veilige en snelle auto.
Ook heb ik in mijn prive wat mindere dingen meegemaakt (even los van de huidige situatie) waardoor ik gewoon lekker wil genieten van het leven voor zover dat kan. Als ik nou als dagelijkse auto een dikke Golf GTI kan rijden en zeker in de uitvoering zoals ik hem neem (ook de audio is top, DVD met MP3 en USB en harde schijf functies) dan ben ik echt zo ontzettend blij dat dit totaal niet te vergelijken is met de Honda. En de leaseprijs van de Honda was gebaseerd op 30k terwijl de Golf 32k kostte (ja zonder opties, maar dat wegstrepen doe je alleen in het begin

Dus vandaar. En waarom niet de Scirocco ?
1. Ik vind hem te boys achtig. Ziet er te speels uit, niet serieus genoeg.
2. Oud interieur.
3. Het is geen GTI. Dus toch niet magisch. Is toch anders. Alleen de motor is leuk, maar de GTI is t.o.v. de normale Golf veel meer bijzonder en tegen een zeer aantrekkelijke prijs. En de Golf vind ik stiekum toch eigenlijk gewoon mooier. Is ook meer een auto om 45.000km mee te maken zoals ik doe.
4. Levertijden hele slechte verhalen (tot wel 6 maanden).
5. Verhalen over de GTI waren zeer positief. Auto is ook pas kort geleden besteld.
6. Zoals Mark zegt, het interieur van de GTI is voor mij helemaal fapwaardig. Vandaar ook zeker GEEN leer, omdat ik die ruitjesmotief te cool vind

- RutgerK
Ik heb vandaag even om een witte GTI heen gelopen en erin gezeten. Helaas kon ik niet direct een proefrit maken (terwijl de auto beschikbaar was) omdat je vooraf een afspraak moet maken.
Wit staat de auto erg goed en met 18 inch ligt de auto mooi laag. Stoelen zitten lekker, veel zijdelijkse steun en de zitting is wat zachter dan van de stoelen in de A3.
Ik dacht zelf dat een Golf V Edition30 misschien nog een leuk alternatief zou zijn maar daar ben ik nu wel vanaf. Dit is toch echt een totaal andere auto!
Nogmaals gefeliciteerd Ilija.

Wit staat de auto erg goed en met 18 inch ligt de auto mooi laag. Stoelen zitten lekker, veel zijdelijkse steun en de zitting is wat zachter dan van de stoelen in de A3.
Ik dacht zelf dat een Golf V Edition30 misschien nog een leuk alternatief zou zijn maar daar ben ik nu wel vanaf. Dit is toch echt een totaal andere auto!
Nogmaals gefeliciteerd Ilija.
- Sperdy
Prachtige kar. Uitstekend rijdende auto. Ben vorig jaar ooit een dagje met een GTi 2.0T op stap geweest. Een sluipmoordenaar is het. Ongemerkt, keihard rijden. Heerlijke wagen. Goed gedaan. Ja, dit is een echte! De godfather of them all. GTi = Golf. En zo is het.
-
Hehe, lekker Macboy!
rallye is een leuke tracktool, alleen denk ik dat de Ex-ab 318is nog wat leuker is voor jou.
In de basis gewoon af! en RWD driftdagen vind je volgens mij ook wel leuk!
Ik heb schik in de rallye, maar of het een uitermate goede tracktool is? Dan moet je er veel aan veranderen....
rallye is een leuke tracktool, alleen denk ik dat de Ex-ab 318is nog wat leuker is voor jou.
In de basis gewoon af! en RWD driftdagen vind je volgens mij ook wel leuk!
Ik heb schik in de rallye, maar of het een uitermate goede tracktool is? Dan moet je er veel aan veranderen....
-
Mooie auto, zeker weten!
Al zou het ook vreemd zijn geweest als ik hem niet mooi zou vinden
Al zou het ook vreemd zijn geweest als ik hem niet mooi zou vinden

- Chuck
Gefeliciteerd Ilja, had het al van je gehoord, heel veel plezier ermee.
Echt allround auto.
Echt allround auto.
- Snipe
Ik vind die stof ook mooier dan leer. Maar ja, jij als roodleerfapper...Macboy schreef:Vandaar ook zeker GEEN leer, omdat ik die ruitjesmotief te cool vind![]()
- WJ
Ziet er goed uit zeg. De dagen zullen nu vast wel erg lang duren. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ben toch stilletjes ff bij de VW dealert wezen kijken
Hij stond er niet...
En bij mij komt hij er, iig voorlopig, niet 

- Snipe
Quattrofapper.Arthur schreef:Ben toch stilletjes ff bij de VW dealert wezen kijkenHij stond er niet...
En bij mij komt hij er, iig voorlopig, niet
- Arthur
Daar lag het niet aan 

-
- Auto: M3P, 130i
Ligt er aan. Er hoeft alleen nog een kooi geplaatst te worden.Erik Stoffelsen schreef: Ik heb schik in de rallye, maar of het een uitermate goede tracktool is? Dan moet je er veel aan veranderen....

Duidelijk verhaal Mac. Zie je GTI graag irl.
- Snipe
@ Arthur: waar dan wel aan?
- Arthur
Iets met geld 

-
Hej Macboy,
zie nu je nieuwe bak pas, echt een mooie kar!!!
gefeliciteerd!!!!
grt thommy
zie nu je nieuwe bak pas, echt een mooie kar!!!
gefeliciteerd!!!!
grt thommy
-
Ik zat net te kijken, hij zal toch niet de 18"detroit zijn vergeten?! Gelukkig niet!
Vind het een hele goede keus Ilja.
Candy white moest ik ff hier aan denken, nou ja, wat betreft het candy gedeelte dan:
Pimp Macboy!
Vind het een hele goede keus Ilja.
Candy white moest ik ff hier aan denken, nou ja, wat betreft het candy gedeelte dan:
Pimp Macboy!
-
Alvast oefenen. http://www.gtiproject.com/" onclick="window.open(this.href);return false;