Hhahaha...geweldig dat zijn de verhalen!Maus335i schreef:Na 62dkm staatie op 78,1km/u. In Friesland is het vrij rustig, gemiddelde wordt omlaag gehaald door de files als ik een enkele keer in de randstad kom................
Hoogste gemiddelde snelheid over langere afstand is de A31 tussen Enschede en Groningen -> 231km/h over een afstand van zo'n 100km
Maus335i schreef:Hoogste gemiddelde snelheid over langere afstand is de A31 tussen Enschede en Groningen -> 231km/h over een afstand van zo'n 100km
Vanavond dus gekeken. 35.6 km/hXave30 schreef:Iets van 47.4 km/h volgens mijn boordcomputer. Straks even checken.
Dus ik ben sneller op mijn fiets dan jij in je BMW M3 :Bort schreef:Wow, bij mijn M3 staat die op 36 kmu. Wel sad, das duidelijk
Ondertussen zijn we gestegen naar 69 km/h met een gemiddeld verbruik van 6,6 liter/100 km volgens de boardcomputer :playcar:Ferdi Gielen schreef:Staat bij mijn V50 op 66 km/h.
Is redelijk wat snelweg, maar ook een hoop kortere ritten en stadsverkeer
Maus335i schreef:79km/h en 15,5l op 100km
De S8 haalt een hogere gemiddelde snelheid dus dan de 335i, benieuwd hoe dat zou komen
Heb m'n huidige auto nu 12,5kkm en bij ontvangst de BC gereset. Nu staat 'ie op gemiddeld 64km/u en verbruik 1:12,1. En een litertje of 4 oliePetrolhead Tom schreef:Het wordt wel steeds gekker natuurlijk. Gisteren moest ik weer tanken met de MX-5. Ik was lekker aan het toeren en heb ervoor gezorgd dat ik door Duitsland reed. Dat scheelt toch wel. Aankomende week heb ik een gesprek op mijn stage over een eventueel afstuderen en zomer baantje. Mocht dat doorgaan dan wordt er deze week nog een scooter aangeschaft. Ik vind het met die almaar stijgende prijs gewoon echt zonde om mijn tank leeg te jassen met stadsritjes waarbij de meter vaak niet over de 50 kan. Voor die ritjes pak ik dan wel een scootertje. Hou ik onder aan de streep een klap geld over om in het weekend erdoor te gassen. Ik ga dus niet minder rijden maar wel bewuster.