Mercedes SLS AMG Gullwing
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Mercedes SLS AMG Gullwing
Filmpje op de Nordschleife vanuit de SLS. Gaat hier in zo'n 8 minuten rond.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Met 575 PK(?) moet dat toch nog beter kunnen, of zie ik dat verkeerd?
- Mark Nauta
Dit is volgens mij ook gewoon een rondje met een passagier om de auto te tonen aan bijvoorbeeld potentiele kopers ofzo.romo schreef:Met 575 PK(?) moet dat toch nog beter kunnen, of zie ik dat verkeerd?
- Mark Nauta
Cabrio komt er dus ook:

- GTRene
wat een gaaf geluidje is dat toch :banaan: en wat sleurt ie lekker door z'n toeren
laa ma komme 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo van de zijkant bezien vind ik het nog slechter dan ik al dacht................de verhoudingen vind ik niet kloppen, veeeeeeeeeel te lange motorkap, nee mooi kan ik het niet vinden..............
- GTRene
hier in 3 kleuren en op de ring beetje hard geveerd ? en video
ook electro maar ff op video drukken
http://www.auto-motor-und-sport.de/eco/ ... 55611.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.auto-motor-und-sport.de/eco/ ... 55611.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mark Nauta
22 pagina's uit de folder die er op dit moment is voor de SLS AMG:

-
Ver veel info Mark! 

-
- Auto: M3P, 130i
Wat een prijzen! 

- Joop
Zeg dat wel...
$5.000,- voor een tweetal carbonne spiegelkappen... gaat echt nergens over.
Even terugkomend op de auto: de buitenkant valt me behoorlijk tegen uiteindelijk. Te retro. Als de auto meer op de schets op het verkoopfoldertje had geleken was de auto gewoon geslaagd geweest. De auto is nu te rond.
Zo dus:

De verhoudingen kloppen wel met het origineel, dus die lange neus en dat korte kontje kloppen IMO wel. Alleen de uiteindelijk styling is aan de matte kant.
Eerst maar eens in het echt zien, voordat ik de auto helemaal affakkel. Voorlopig krijgt de auto een mager zesje.
Binnenkant is overigens wel goed voor elkaar.
$5.000,- voor een tweetal carbonne spiegelkappen... gaat echt nergens over.
Even terugkomend op de auto: de buitenkant valt me behoorlijk tegen uiteindelijk. Te retro. Als de auto meer op de schets op het verkoopfoldertje had geleken was de auto gewoon geslaagd geweest. De auto is nu te rond.
Zo dus:
De verhoudingen kloppen wel met het origineel, dus die lange neus en dat korte kontje kloppen IMO wel. Alleen de uiteindelijk styling is aan de matte kant.
Eerst maar eens in het echt zien, voordat ik de auto helemaal affakkel. Voorlopig krijgt de auto een mager zesje.
Binnenkant is overigens wel goed voor elkaar.
-
- Auto: M3P, 130i
Vanaf 2:08 samen met de SL Black Series.

- Macboy
Gaaf foldertje !!!
Prijzen vallen juist erg mee. Alleen de spiegels zijn duur, maar daar zullen ze een reden voor hebben lijkt mij.
Prijzen vallen juist erg mee. Alleen de spiegels zijn duur, maar daar zullen ze een reden voor hebben lijkt mij.
- romo
Folder is mooier dan de kar idd...........................ik ben even naar de Merc dealer....................."kan ik u van dienst zijn mijnheer? Vast wel antwoord ik. "ach, ik zie u bent van de concurent en nu komt u voor het echte werk" ......"eens in je leven moet je toch met je kl.ten achter zo`n ster hebben gezeten"................ inderdaad, is mijn antwoord.
"nou zegt u het maar" , nou ik wil een Merc SLS AMG Gullwing.......................................................doodse stilte..............................................................folder bestellen................................................
Heeft u die op voorraad, op zit er een levertijd op?...........................................
Stap heerlijk verlekkerd weer in de M3 en stoemp nog eens onbehoorlijk op het gas.............................
"nou zegt u het maar" , nou ik wil een Merc SLS AMG Gullwing.......................................................doodse stilte..............................................................folder bestellen................................................
Heeft u die op voorraad, op zit er een levertijd op?...........................................

Stap heerlijk verlekkerd weer in de M3 en stoemp nog eens onbehoorlijk op het gas.............................
- Macboy
Geniaal