Alle foto's zijn klikbaar voor 1280px. versie.
8 Juni voor de eerste keer naar Zandvoort, ben benieuwd hoe hij zich gaat houden.

Dat vertekent inderdaad op de foto, stoelen staan mooi recht.daNpy schreef:Zitten jouw stoelen (m.n. bestuurderstoel) er nou scheef in of lijkt dat alleen maar op de foto's?
Hij trekt wel lekker door in z'n 2, onderin vind ik hem voor m'n gevoel niet heel snel, vandaar dat ik denk ik wat eerder terugga naar z'n 2. Maar ik zal het de volgende keer eens proberen.Happytree schreef:Leuke filmpjes!
Leuk om te zien dat een standaard auto ook hard kan gaan ben stiekem wel beetje fan van die formule!
Ook leuk die alfa die zich in het 1e filmpje verremt, en dat jij de bocht prima haalt.
Ik vind wel dat je vaak terug gaat naar zijn 2e versnelling, bij het uitkomen van de bocht moet je meteen door naar 3, zelf pak ik veel meer bochten in zijn 3.
Dankje. De middenpijp maakt inderdaad best veel verschil, heb het in twee keer gedaan, eerst alleen de einddemper en later pas de middenpijp en dan hoor je dat verschil heel goed.Knot schreef:Klinkt goed hoor! Vooral de middenpijp zorgt ervoor dat ie zich laten horen, niet overdreven maar zeker een stuk lekkerder dan standaard.
Haha, leuk om te horen!atomchris schreef:Ik heb je gezien die woensdag.....ging behoorlijk hard dat ding!gaaf man!
Mensen dachten dat je iets bruuts met je motor had gedaan ofzo...
JoostSchouten schreef:Haha, leuk om te horen!atomchris schreef:Ik heb je gezien die woensdag.....ging behoorlijk hard dat ding!gaaf man!
Mensen dachten dat je iets bruuts met je motor had gedaan ofzo...
Klinkt hij zo hard dan van buiten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten