Sierra:
Dé goedkoopste manier om dwars te gaan

Mijn 316 was zelfs na remmenrevisie nog 200 E goedkoper.mdhtuning schreef:Gefeliciteerd!
Sierra:
Dé goedkoopste manier om dwars te gaan
Nee, heb er wel even over getwijfeld... daar ook mijn vragen toen in z'n topic... Auto moest nog gekeurd worden (om een kenteken erop te krijgen) en met vastgelast diff is er niet echt mee te rijden op openbare weg als "daily" (niet dat het een echte daily is, maar goed). Dus was dit eigenlijk makkelijker, ook al had hij er al een hoop aan versleuteld...indobesar schreef:Gefeliciteerd!
Ook nog gekeken naar die van Nero Serpente?
Dat groene hok van mij is ook OHC en zit nu rond de 175pk. Ennuh die gele Sierra blijf ik voorR.J schreef:Dat hoeft niet per sé. onze 2 liter sierra was ook een single cam 8 kleppert. Daar kan je trouwens serieus snelle wagentjes van maken, getuige de gele sierra die meedoet in de toerklasse van de dnrt, da's ook een enkelstoks.
Ja, maar jij blijft zo veel voor.Laurens schreef:Goed bezig Metin,
Volgende DF dag Scheivlak twinnen![]()
Dat groene hok van mij is ook OHC en zit nu rond de 175pk. Ennuh die gele Sierra blijf ik voorR.J schreef:Dat hoeft niet per sé. onze 2 liter sierra was ook een single cam 8 kleppert. Daar kan je trouwens serieus snelle wagentjes van maken, getuige de gele sierra die meedoet in de toerklasse van de dnrt, da's ook een enkelstoks.
Ik moet eerst maar eens wat goed les van je krijgen op lelystad 8)Laurens schreef:Goed bezig Metin,
Haha lijkt me inderdaad een goed planMetchu schreef:Ik moet eerst maar eens wat goed les van je krijgen op lelystad 8)Laurens schreef:Goed bezig Metin,
Op verzoek....R.J schreef:
@ Metin: Pop the hood, take some pics 8)
Bij die van mij ookLuuk schreef:Nice Metin!! Zonnedak was zeker een must voor het vuistmanstyle driften?
Ik volgde het ook al nietRené130i schreef:Heb jij een sierra dan? Topic url?
JAAAAA A 8) 8) 8) 8)ArjandeV schreef:Bij die van mij ookLuuk schreef:Nice Metin!! Zonnedak was zeker een must voor het vuistmanstyle driften?vuistman twin driften
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, Majestic-12 [Bot] en 3 gasten