Re: [25-06-09]DF @ CPZ deel VII
Geplaatst: 20 mar 2009, 18:11
Peter, als ik tegen die tijd nog geen circuitauto heb, kan ik dan ook meedoen op de motor?
Haha als ik de 316 dan nog heb, ga ik er inderdaad het circuit mee op... maar wil hem eigenlijk wel kwijt voor die tijdallen schreef:Max, je kunt gewoon meedoen met de 316i. Die koopt toch niemand van je, dus tzt heb je die nog wel....![]()
Lijkt me geen goed idee. Daar is de Nordschleife voor.Maximus schreef:Peter, als ik tegen die tijd nog geen circuitauto heb, kan ik dan ook meedoen op de motor?
Is wel 200 punten een motorrijder raken op het circuitAiko schreef:Lijkt me geen goed idee. Daar is de Nordschleife voor.Maximus schreef:Peter, als ik tegen die tijd nog geen circuitauto heb, kan ik dan ook meedoen op de motor?
Ich habe keine ahnung, niet verstandig omdat Zandvoort te smal is met te veel bochten?Aiko schreef:Lijkt me geen goed idee. Daar is de Nordschleife voor.Maximus schreef:Peter, als ik tegen die tijd nog geen circuitauto heb, kan ik dan ook meedoen op de motor?
Ik heb nog wel een paar foto's van een motorrijder met een technisch mankementje.Maximus schreef:Ich habe keine ahnung, niet verstandig omdat Zandvoort te smal is met te veel bochten?Aiko schreef:Lijkt me geen goed idee. Daar is de Nordschleife voor.Maximus schreef:Peter, als ik tegen die tijd nog geen circuitauto heb, kan ik dan ook meedoen op de motor?
Die waar ik het over heb was uitaccelereren bij audi S en pas tot stilstand komen bovenin de grindbak tegen de vangrail, resultaatallen schreef:Rechtdoor bij de Tarzan kan toch spannend zijn hoor Luco...
Misschien kun je er 1 van het downforce team hurenMaximus schreef:Ik denk dat ik toch maar een auto moet versieren
Downforce Hans schreef:ik heb dat nooit wat gevonden een auto met slingers
De 316 lijkt me een goede start.Maximus schreef:Waarschijnlijk wordt het toch gewoon de BMW... Ik krijg er waarschijnlijk toch niet veel voor... eigenlijk ook maar goed ook om met een licht blok te beginnen, kan ik mezelf niet vergalopperen...
Wat denken jullie?
Goeie tip, bedankt!Aiko schreef:De 316 lijkt me een goede start.Maximus schreef:Waarschijnlijk wordt het toch gewoon de BMW... Ik krijg er waarschijnlijk toch niet veel voor... eigenlijk ook maar goed ook om met een licht blok te beginnen, kan ik mezelf niet vergalopperen...
Wat denken jullie?
Wel minimaal je remvloeistof checken. Is dit onlangs vervangen? Anders alsnog laten doen.
Op alle andere auto's die je in gaan halenMaximus schreef:Goeie tip, bedankt!Aiko schreef:De 316 lijkt me een goede start.Maximus schreef:Waarschijnlijk wordt het toch gewoon de BMW... Ik krijg er waarschijnlijk toch niet veel voor... eigenlijk ook maar goed ook om met een licht blok te beginnen, kan ik mezelf niet vergalopperen...
Wat denken jullie?
Wel minimaal je remvloeistof checken. Is dit onlangs vervangen? Anders alsnog laten doen.
Ik neem aan dat de auto niet eerder het circuit op is geweest, zijn er nog dingen waar ik moet letten?
Snellere motorMaximus schreef:Lolbroek :jenna:
Waar moet ik op letten of wat moet ik nog doen aan de auto voor ik er mee het circuit op kan?
Ik ben er helaas niet bijallen schreef:Op Luco hoef je niet te rekenen. Die geeft je een braketest.
Ik heb de afgelopen DF dag (4 maart) 12 rondjes meegereden met anderen, dat zit wel goed. In het begin zal het toch even aftasten zijn. Inderdaad wel verstandig even een of twee rondjes achter iemand aan te rijden. Maar aan de auto zelf hoef ik (behalve de remvloeistof checken) niets te doen?allen schreef:Dat je je helm op hebt en je airbag werkt.![]()
Gewoon bij iemand instappen, wat rondjes meerijden. Dan zelf kachelen. En als het ff kan en er iemand zo aardig is, dan even lijnen achter hem rijden. Op Luco hoef je niet te rekenen. Die geeft je een braketest.
Maximus schreef: