135i coupe project, eindresultaten tuning
- Tristan
Re: M-bitious 135i coupe
Mooi auto, Frank!
Alleen ben ik helaas niet zo fan van de velgen. Velgen zijn opzich wel mooi, maar niet onder een 1-serie. Veel plezier ermee! 8)
Alleen ben ik helaas niet zo fan van de velgen. Velgen zijn opzich wel mooi, maar niet onder een 1-serie. Veel plezier ermee! 8)
- GTRene
Tristan schreef:Mooi auto, Frank!
Hoezo niet mooi onder een 1-serie...vind het wel vet staan, niet te overdreven zeg maar.
deze onderste zij mij te bling in chroom
Laatst gewijzigd door GTRene op 02 mar 2009, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
Dat zijn niet dezelfde velgen, Rene! 

- Snipe
Als je zo'n ding bestelt zitten er toch ook wielen op? Of hebben ze dat uit de standaarduitrusting geschrapt omdat toch iedereen andere koopt?M-bitious schreef:Ik wil zeggen dat het dus een keuze was om bestaande velgen te bestellen en niet weer 4 ruggen uit te geven voor wat anders.
- M-bitious
Om de drommel wel, alleen de eerste is de voorganger.Tristan schreef:Dat zijn niet dezelfde velgen, Rene!
- M-bitious
Misschien vond ik de BMW M velgen niet mooi en te klein?Snipe schreef:Als je zo'n ding bestelt zitten er toch ook wielen op? Of hebben ze dat uit de standaarduitrusting geschrapt omdat toch iedereen andere koopt?M-bitious schreef:Ik wil zeggen dat het dus een keuze was om bestaande velgen te bestellen en niet weer 4 ruggen uit te geven voor wat anders.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Discussie hoeft ook niet. Alleen ga ik niet zeggen dat iets mooi is terwijl ik dat niet vind. Ik kan ook niet reageren zul je dan zeggen. Dat kloptM-bitious schreef:Ik wil zeggen dat het dus een keuze was om bestaande velgen te bestellen en niet weer 4 ruggen uit te geven voor wat anders. Oversmaak ga ik niet in discussie, want jij hebt een andere dan de mensen hierArthur schreef:Niet gezien maar dan had ik ze ook niet mooi gevondenM-bitious schreef:De velgen komen rechtstreeks van mijn 330i.Kan idd aan de foto's liggen, Snipe.

Laatst gewijzigd door Arthur op 02 mar 2009, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Ja die eerste, heb ik ook, de classic geloof ik met diepere velgrand, das wel mooiM-bitious schreef:Om de drommel wel, alleen de eerste is de voorganger.Tristan schreef:Dat zijn niet dezelfde velgen, Rene!

Er zijn inderdaad verschillende uitvoeringen, niet alle even mooi...
- GTRene
Hartge classic A

Hartge classic B

Hartge classic C

Hartge classic 2

Hartge Union Jack

In het grote Hartge boek staat Classic typ C voor men Hartge
en Frank de classic 2?
Hartge classic B
Hartge classic C
Hartge classic 2
Hartge Union Jack
In het grote Hartge boek staat Classic typ C voor men Hartge

en Frank de classic 2?
Laatst gewijzigd door GTRene op 02 mar 2009, 12:34, 2 keer totaal gewijzigd.
- M-bitious
-
ik vind het een coole wagen 8) 

- M-bitious
Dat blijkt dan niet uit de reacties in dit draadjeArthur schreef:Discussie hoeft ook niet. Alleen ga ik niet zeggen dat iets mooi is terwijl ik dat niet vind. Ik kan ook niet reageren zul je dan zeggen. Dat kloptWat de smaak betreft; de meeste DF-ers vinden een 1-serie niet mooi, dan heb ik toch dezelfde smaak

- GTRene
eneuh Frank, jij bent een snelle man
geef je hem nog chips te eten die 135i?

- M-bitious
- Snipe
Dat kan natuurlijk.M-bitious schreef:Misschien vond ik de BMW M velgen niet mooi en te klein?
Verder is het ook jouw auto natuurlijk, dus wat dat aangaat moet je het vooral zelf weten. Had ik al gezegd dat ik het verder een superkar vind?
Mooie kleur bekleding ook trouwens.
- M-bitious
Ik wacht op het tuning pakketje van BMW performance dat in Geneve wordt geintroduceerd. 20 pk en 50Nm extra met fabrieksgarantie. De auto krijgt tevens een extra radiator en betere koelvin. En ze hebben het over "airflow ducts". Scheelt bij de acceleratie van 80-120 zo'n halve seconde.GTRene schreef:eneuh Frank, jij bent een snelle mangeef je hem nog chips te eten die 135i?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooie kleur leder!

- GTRene
Klinkt goed, dat levert aardig wat extra trekkracht op en toch mooi je garantie behoudenM-bitious schreef:Ik wacht op het tuning pakketje van BMW performance dat in Geneve wordt geintroduceerd. 20 pk en 50Nm extra met fabrieksgarantie. De auto krijgt tevens een extra radiator en betere koelvin. En ze hebben het over "airflow ducts". Scheelt bij de acceleratie van 80-120 zo'n halve seconde.GTRene schreef:eneuh Frank, jij bent een snelle mangeef je hem nog chips te eten die 135i?

Dus hij wordt met die extra koeling ook wat "trackday" en zomer bestendiger als je er veel van vraagt

Benieuwd hoe die airflow ducts er uit zien en waar/hoe geplaatst

Ah hier staat het inderdaad...zal dus bij de bumpers zitten...
http://www.expertmotor.com/news/bmw-per ... -335i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gefeliciteerd met de nieuwe wheels M-bituous.

Idem.Mark 320iS schreef: Ik had niet verwacht dat de Hartges zo mooi zouden staan.
- Joop
Erg fraai interieur, mooi passend bij het exterieur
Heb de interieurfoto iets onder handen genomen; dit moet 'm ongeveer zijn in de Terra kleur:

Heb de interieurfoto iets onder handen genomen; dit moet 'm ongeveer zijn in de Terra kleur:
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Ben ik de enige die deze winst niet zo heel schokkend vind? Ik meende dat +60/70 en soms wel 100pk ook te doen is met een ECU flash.M-bitious schreef:Ik wacht op het tuning pakketje van BMW performance dat in Geneve wordt geintroduceerd. 20 pk en 50Nm extra met fabrieksgarantie. De auto krijgt tevens een extra radiator en betere koelvin. En ze hebben het over "airflow ducts". Scheelt bij de acceleratie van 80-120 zo'n halve seconde.GTRene schreef:eneuh Frank, jij bent een snelle mangeef je hem nog chips te eten die 135i?
Verder:
Gave auto! Kleurcombi is super uitgekozen, toch een beetje klassieke uitstraling. En krijgt deze ook Hartge quads? 8)
- Tom V
Bij wat voor motoren/auto's is er dan zoveel te winnen?Thomasss schreef:Ben ik de enige die deze winst niet zo heel schokkend vind? Ik meende dat +60/70 en soms wel 100pk ook te doen is met een ECU flash.M-bitious schreef:Ik wacht op het tuning pakketje van BMW performance dat in Geneve wordt geintroduceerd. 20 pk en 50Nm extra met fabrieksgarantie. De auto krijgt tevens een extra radiator en betere koelvin. En ze hebben het over "airflow ducts". Scheelt bij de acceleratie van 80-120 zo'n halve seconde.GTRene schreef:eneuh Frank, jij bent een snelle mangeef je hem nog chips te eten die 135i?
Verder:
Gave auto! Kleurcombi is super uitgekozen, toch een beetje klassieke uitstraling. En krijgt deze ook Hartge quads? 8)
- wim breman
Dat tuning pakket hoort er al gelijk af fabriek op.
Je koopt een 135i voor het vermogen anders neem je een 116i toch ?
Wim.
Je koopt een 135i voor het vermogen anders neem je een 116i toch ?
Wim.
- Macboy
Mooie auto M-bitious
Hoe rijdt dat nu met automaat in een 135i ?

Hoe rijdt dat nu met automaat in een 135i ?
- M-bitious
Ten eerste komt dit van de fabriek en dan gaat het altijd wat conservatief. Wat belangrijker is dan die 20 pk is de 50Nm, dat maakt het verschil. Natuurlijk kan BMW er ook een 400pk auto van maken, maar dat gaan de M3 rijders niet waarderen. De uitlaat is al gewijzigd, van standaard zwart glans, naar Performance parts.Thomasss schreef:Ben ik de enige die deze winst niet zo heel schokkend vind? Ik meende dat +60/70 en soms wel 100pk ook te doen is met een ECU flash.M-bitious schreef:Ik wacht op het tuning pakketje van BMW performance dat in Geneve wordt geintroduceerd. 20 pk en 50Nm extra met fabrieksgarantie. De auto krijgt tevens een extra radiator en betere koelvin. En ze hebben het over "airflow ducts". Scheelt bij de acceleratie van 80-120 zo'n halve seconde.GTRene schreef:eneuh Frank, jij bent een snelle mangeef je hem nog chips te eten die 135i?
Verder: