Binnen blijft de auto aardig rustig qua geluid, laten we zeggen, prettig sportief 8) misschien is ie vanaf de voorkant goed te horen, merk wel dat mensen eerder omkijken zo van...wat komt daar aan
Nu volgt het pechverhaal (lees dat gaat duiten kosten aaaaaaaaaaah
Had net nieuw spul besteld bij de dealer (ondertussen al een paar honderd euro er in zitten aan verbeteringen

, en daarna ben ik even naar Smalink gegaan die Bosch dealer, om te vragen of zij die verlagingsset wilden monteren, das mooi in de buurt en vertrouwd en hebben wat ervaring met peugeot/citroen.
En ik vertelde van dat enge sturen op hogere snelheid e.d. maar ook dat hij met de sportvelgen (plattere banden) wat minder last had, maar wel meer geluiden.
Echter bij de citroen dealer zag ik ook dat 1 wiel rechts-achter redelijk scheef staat...hij zij (die erg behulpzame van Smalink) ja zou kunnen maar hij staat misschien wel iets in een kuil, moet ie ff goed vlak staan, trouwens die assen kunnen ook wel eens stuk gaan dan kun je wel gaan verlagen maar dat heeft dan geen weinig zin.
Het was daar heel druk en toch maakte hij meteen ff ruimte om alles te chekken...dus hup auto's eruit brug vrij maken en mijn kar erop...
En wat denk je? heel veel speling in de achteras als hij het wiel goed vastpakte en heen en weer ging

gewoon scary die is dus stuk! ( heel duur grapje) toen ging ie naar voren alwaar ik zelf al iets vreesde...
Wat denk je...draagarm stuk! die kogel lag er bijna uit, (hij zette er even een wringijzer tussen om te chekke) levensgevaarlijk!!

had wel een ernstig ongeluk kunnen krijgen, vandaar vooral met die platte banden goed hoorbaar dat geplokker als je door een kuiltje ging.
Hij vroeg, is die APK gekeurd...ik ja tot in Augustus...nah zegt ie, das al veel langer stuk dan de vorige APK hoe die daar door is gekomen?
Dus dikke pech hier...die vent heeft me gewoon een gevaarlijke auto verkocht.! heb hem gebeld en hij deed alsof hij van niks wist en de auto was goed bla bla..en bij mij reed ie goed maar nu jij hem hebt is ie niet goed dat soort shit! maar je snapt wel die auto is al veel langer stuk! en dat heeft hij ook wel gemerkt reken daar maar op!! maja wat kun je verder doen...heb hem voorgesteld mee te betalen maar hij zegt dan weer datzelfde verhaal...mooi en tegenvaller dus...dan kun je weinig beginnen
Heb nu maar een afspraak gemaakt, ik breng de auto daar volgende week Vrijdag heen...ondertussen dus geen hoge snelheden of snelle bochtjes bijwijze van

maar die jonge militair die hem verkocht aan mij in Enschede moet dat zeker hebben geweten

, 100% zodra je op de snelweg zit merk je dat snel, vooral als je dan wilt inhalen en de wielen door de kracht ineens mee gaan sturen
Maargoed, tis geen garage en heb geen kracht in eindeloze gevechten of gezeur.
--Achteras compleet vervangen voor een 2d hands van de sloop (is goedkoper dan nieuw maar nog steeds erg duur)
--Draagarm rechts voor vervangen
--Als ze er toch mee aan het werk zijn dan ook maar verlagen zo'n 4cm
--veren vervangen
--centreer ringen plaatsen (zaten niet bij de LM velgen...wel beter, nu centreet ie alleen via de wielbouten.
Nah met zeker 6 tot 8 uur werk weet je wel dat het veel gaat kosten ;-(
heeft de volgende in elk geval een veel betere auto (en ik veel tijd en wat geld armer) maja.
Nu denk ik van...had ik beter nog een maand zonder auto kunnen doen...maja das achteraf