David : Auto verkocht maar what's next ?? ( Pag 9)
-
Re: David : E46 M3 verkocht nu een Z3 MCoupe (pag 2)
Mooie auto hoor, alleen die wielen vind ik afschuwelijk 

- Ernst
Lekkere Z3 hoor! Heb ook nog steeds een zwak voor de coupé versie. Setje BBSen zouden hem wel afmaken. 

Mooi ding, maar die wielen lijken nu op een setje cheapass autostyle wielen..dat randje wat ze alu hebben gelaten is verschikkelijk.... dingen moeten compleet mat zwart.... i khad de spuitbus er al over gehaald.
-
Wielen gewoon weer lekker zilver maken. Zonde van de mooie auto dit.
- David van Kampen
Over de wielen zijn de meningen nogal verdeeld maar op de foto komen ze minder mooi uit dan irl. tenminste dat vind ik.... 

- Adje ///M3
Niet alleen op DF een bekende auto

- mdv
goh ook hier?
op dat kappersforum snappen ze er toch weinig van 

- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Nu dan?David van Kampen schreef:Ik heb hem eerlijk gezegd nog net wat te kort om daar een goed antwoord op te geven. Wellicht dat ik daar over een tijdje een wat beter antwoord op heb..Jules schreef:gave z3![]()
Wat vind je ervan vergeleken met de M3?

- David van Kampen
@Jules
Zal mijn best doen om een vergelijking te maken aangezien ik nu ook weer niet zo technisch onderlegd ben als de meesten hier
Tja ...als ik hem vergelijk met de M3 is dit toch een stuk spartaanser. De MCoupe is veel feller op het gas dan dat de M3 dit was. Dit zal te maken hebben met het electronische gaspedaal neem ik aan dat de M3 heeft. Qua snelheid ontlopen ze elkaar neit of nauwelijks te meer omdat mijn MCoupe een licht gewijzigd motormanagement heeft ( vraag mij niet wat want dat heeft de vorige eigenaar gedaan).
Toen ik de MCoupe kreeg zat er ook een semi race koppeling in icm een lichter vliegwiel. Inmiddels heb ik de koppeling en het vliegwiel weer vervangen voor origineel omdat dat toch velen malen lekkerder rijdt. De Mcoupe is gewoon een daily vandaar. Ik merk wel dat hij hierdoor een stukje aggressie kwijt is maar goed dat nemen we dan maar op de koop toe.
Voorlopig staan er eigenlijk geen verdere mods in de planning..
Onderstaand nog een paar recentere foto's en een heeeeel kort filmpje (door spottertje gemaakt):

Filmpje..
Zal mijn best doen om een vergelijking te maken aangezien ik nu ook weer niet zo technisch onderlegd ben als de meesten hier

Tja ...als ik hem vergelijk met de M3 is dit toch een stuk spartaanser. De MCoupe is veel feller op het gas dan dat de M3 dit was. Dit zal te maken hebben met het electronische gaspedaal neem ik aan dat de M3 heeft. Qua snelheid ontlopen ze elkaar neit of nauwelijks te meer omdat mijn MCoupe een licht gewijzigd motormanagement heeft ( vraag mij niet wat want dat heeft de vorige eigenaar gedaan).
Toen ik de MCoupe kreeg zat er ook een semi race koppeling in icm een lichter vliegwiel. Inmiddels heb ik de koppeling en het vliegwiel weer vervangen voor origineel omdat dat toch velen malen lekkerder rijdt. De Mcoupe is gewoon een daily vandaar. Ik merk wel dat hij hierdoor een stukje aggressie kwijt is maar goed dat nemen we dan maar op de koop toe.
Voorlopig staan er eigenlijk geen verdere mods in de planning..
Onderstaand nog een paar recentere foto's en een heeeeel kort filmpje (door spottertje gemaakt):
Filmpje..
- ///Martijn
Mooi hoor David!
Is dit nou de Mcoupe op basis van het E36 of E46 blok?

Is dit nou de Mcoupe op basis van het E36 of E46 blok?
- David van Kampen
Thanks !
@Martijn: Dit is een 99er S50 MCoupe dus op basis van de E36. De S54 (op basis van de E46) werd geleverd vanaf 2001
@Martijn: Dit is een 99er S50 MCoupe dus op basis van de E36. De S54 (op basis van de E46) werd geleverd vanaf 2001
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Hele geyle bak, alleen welke soepkip heeft die foto's bewerkt??? 

- David van Kampen
Tok tok tokmaarten22 schreef:Hele geyle bak, alleen welke soepkip heeft die foto's bewerkt???

Had een beetje lopen klooien met Tiltshiftmaker...
- GTRene
- Jules
David bedankt voor je verhaal 
Ik wil zelf binnen 2 of 3 jaar een ///M realiseren en dacht altijd dat de E46 M3 Coupé het ultieme zou zijn voor mij... maar nu kijk ik stiekem steeds vaker naar Z3 roadsters/coupé's.. en ik heb stiekem het idee dat je daar misschien nog wel meer lol mee zou kunnen hebben.
Spartaans spreekt mij wel aan

Ik wil zelf binnen 2 of 3 jaar een ///M realiseren en dacht altijd dat de E46 M3 Coupé het ultieme zou zijn voor mij... maar nu kijk ik stiekem steeds vaker naar Z3 roadsters/coupé's.. en ik heb stiekem het idee dat je daar misschien nog wel meer lol mee zou kunnen hebben.
Spartaans spreekt mij wel aan

- Macboy
David wat een serieus dikke bak zeg ! De Z3 M coupe is altijd een super ding geweest. Maar in deze kleur vind ik hem juist super en die velgen vind ik ook echt helemaal te gek ! Super apparaat.
Alleen 1 ding:
Alleen 1 ding:
Gaat dit nog lang duren ?David van Kampen schreef:Die interieurfoto's zal ik van het weekend eens maken....komen er dus aanMacboy schreef:Maak dan eens wat foto's van binnen man !
- Jurriuit
Het blijven verschrikkelijk gave auto's. Mooi exemplaar heb je!
*slingert marktplaats aan*
*kijkt op bankrekening*
*laat maar
*
*slingert marktplaats aan*
*kijkt op bankrekening*
*laat maar

- David van Kampen
Die quote betrof destijds het interieur van de M3..dus ik ben nog ruim op tijdMacboy schreef:David wat een serieus dikke bak zeg ! De Z3 M coupe is altijd een super ding geweest. Maar in deze kleur vind ik hem juist super en die velgen vind ik ook echt helemaal te gek ! Super apparaat.
Alleen 1 ding:
Gaat dit nog lang duren ?David van Kampen schreef:Die interieurfoto's zal ik van het weekend eens maken....komen er dus aanMacboy schreef:Maak dan eens wat foto's van binnen man !

Hierbij een interieur foto ( beetje een crappy foto maar goed) :
- Macboy
Ja duuh ik had het ook over die M3
Maar dit is ook echt fraai dat rood/zwart. Blijft een geweldige binnenkant he

- David van Kampen
Ahh ok...nou vooruit..ook al heb ik hem niet meer..onderstaand nog een interieur pica van de M3:Macboy schreef:Ja duuh ik had het ook over die M3![]()
- David van Kampen
Kleine Update:
De
is inmiddels weer op winterwieltjes uitgerust.Direct maar weer even een paar frisse plaatjes geschoten.

De
-
Re: David : BMW MCoupe ( vanaf pag 2)
Beetje late reactie, maar een paar weken heb ik je M Coupé gespot op de parkeerplaats van Bataviastad 

- David van Kampen
Re: David : BMW MCoupe ( vanaf pag 2)
Dat zou goed kunnen idd...Rickstah schreef:Beetje late reactie, maar een paar weken heb ik je M Coupé gespot op de parkeerplaats van Bataviastad
- David van Kampen
Re: David : BMW MCoupe ( Foto Update pag 2)
De MCoupe staat inmiddels te koop (zie de Marketplace). Het wordt weer eens tijd voor wat anders.... 

- Jules