Ze zijn wel te krijgen met een enkele pijp

En als je er nu een grotere radiator van ProAlloy opzet?Hans GP schreef:Oliekoeler wordt ook iets anders die komt in de sidevent dus geen gecombineerde koeler.. anders wordt mijn water weer te warm.. het is wat allemaal.
Euhh... SCHTOP! Hoe kom je daarbij?Hans GP schreef:Oliekoeler wordt ook iets anders die komt in de sidevent dus geen gecombineerde koeler.. anders wordt mijn water weer te warm.. .
onderweg de meesten jou voor gek verklarend nawijzenHans GP schreef:Absoluut! Ik ga vrijdag even kijken met Peter dan ga ik ook naar de RDW, 70% kans op neerslagmuts op en gaan! heb er zin in!
Zo'n olie-waterkoeler verwarmt de olie ook he (vanaf koud), dat is een heel groot voordeel van die setup boven een olie-luchkoeler.Capo_Miel schreef:Waar ik wel wat mee zit is dat je 110 graden olie gaat koelen met 90 graden koelvloeistof. Dus als je echt actief circuit gaat rijden zou ik een lucht-olie koeler plaatsen met fan en thermostaat, maar dat word al een behoorlijke installatie op die manier en voor "Straat" rijders in mijn ogen beetje overdone , dus water - oil
Is mijn punt ook, je gaat olie koelen met koelvloeistof van 90graden.. dat schiet niet op.. met warmrijden is het probleem bij zo'n 340 is dat je onder de 3000 toeren zit te schokken en stoten.. vandaar misschien die Emerald niet zozeer voor meer vermogen maar een betere afstelling van de ECUElise schreef:Zo'n olie-waterkoeler verwarmt de olie ook he (vanaf koud), dat is een heel groot voordeel van die setup boven een olie-luchkoeler.Capo_Miel schreef:Waar ik wel wat mee zit is dat je 110 graden olie gaat koelen met 90 graden koelvloeistof. Dus als je echt actief circuit gaat rijden zou ik een lucht-olie koeler plaatsen met fan en thermostaat, maar dat word al een behoorlijke installatie op die manier en voor "Straat" rijders in mijn ogen beetje overdone , dus water - oil
Gebruikers op dit forum: EvdP en 8 gasten