Gezinssituatie veranderd, ik denk aan twee iq's
-
Onlinemarkk
Re: Gezinssituatie veranderd, ik denk aan twee iq's
Precies zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn voor de dealert om HET GOED te doen.
Van de week worden de spoilers opnieuw gespoten en opnieuw van de special for him/her paint voorzien...
Mark
Van de week worden de spoilers opnieuw gespoten en opnieuw van de special for him/her paint voorzien...
Mark
- Topfuel
-
Onlinemarkk

Reed gisterenavond van mn werk terug, met de ///m3 in de zeikende regen. Sprak Michel Pol over de 'carphone' (handsfree natuurlijk) over het gebeuren op DF. Ging dwars Alphen in en Pollie zegt lachend puur op basis van het geluid van een s54 ergens tussen de 6-8k rpm 'zit je in de m3 ?'
Vandaag overigens echt bij een parelmoer witte full loaded iq wezen kijken. Ik vind het een serieus leuke car. Veels te duur voor het formaat maar leuk hebbeding voor in de lease ofzo ... en dan na 4 jaar overnemen voor de vrouw...
Daarna ook even bij de bmw dealert wezen kijken :banaan: . Stond een aug. 2005 rode m6 met 75k km voor 75k euri.Ook leuk hebbeding, en ook erg duur, en niet mijn kleur...

Mark
- Niels v D
IQ is ook echt een leuk wagentje.. Kan me best voorstellen dat je zo'n ding koopt als stads autotje ofzo.markk schreef:![]()
Reed gisterenavond van mn werk terug, met de ///m3 in de zeikende regen. Sprak Michel Pol over de 'carphone' (handsfree natuurlijk) over het gebeuren op DF. Ging dwars Alphen in en Pollie zegt lachend puur op basis van het geluid van een s54 ergens tussen de 6-8k rpm 'zit je in de m3 ?'
Vandaag overigens echt bij een parelmoer witte full loaded iq wezen kijken. Ik vind het een serieus leuke car. Veels te duur voor het formaat maar leuk hebbeding voor in de lease ofzo ... en dan na 4 jaar overnemen voor de vrouw...
Daarna ook even bij de bmw dealert wezen kijken :banaan: . Stond een aug. 2005 rode m6 met 75k km voor 75k euri.Ook leuk hebbeding, en ook erg duur, en niet mijn kleur...![]()
Mark
- ADV
ik niet!
doet me denken aan een smart, en die wil ik nooit meer
2 uur lang 130 rijden en boem, 1 cilinder stuk...
doet me denken aan een smart, en die wil ik nooit meer

- Ahmed
ArjandeV schreef:ik niet!
doet me denken aan een smart, en die wil ik nooit meer2 uur lang 130 rijden en boem, 1 cilinder stuk...
2 uur lang topsnelheid rijden

-
Voorzover het iemand nog niet duidelijk was....mijn opmerkingen in dit topic over respect waren gebaseerd op de inside informatie die ik had over het 'Verso' topic van Rico.
Uiteraard was er dus geen woord van gemeend, iets wat Mark gezien het ontbreken van enige reactie van zijn kant ook wel door had.
En ach.....een beetje voeren moet kunnen op zijn tijd.......

Mark, ik hoop dat ze de gemaakte fout met je spoilers snel hersteld hebben..... :twisted:
Uiteraard was er dus geen woord van gemeend, iets wat Mark gezien het ontbreken van enige reactie van zijn kant ook wel door had.

En ach.....een beetje voeren moet kunnen op zijn tijd.......

Mark, ik hoop dat ze de gemaakte fout met je spoilers snel hersteld hebben..... :twisted:

-
Dexter die denkt dat het forumpubliek achterlijk is... Epic Fail! 

-
allen schreef:Dexter die denkt dat het forumpubliek achterlijk is... Epic Fail!

- Joy
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... a9757067b9" onclick="window.open(this.href);return false;
-
-
- Ahmed
WOehahahhahah super 

- Elmar
Joy verdient een Bombay TV sticker. 

-
Ben blij dat je in ieder geval om mij wél kunt lachen allen.......allen schreef:Dexter die denkt dat het forumpubliek achterlijk is... Epic Fail!

@Joy: tis maar film uiteraard, maar wél leuk!

-
Dat kon ik 1 pagina lang ook wel om Mr Bimmah hoor.