kijk, en Jan komt ook weer boven water!Jan Ozephius schreef: 13. Jan Ozephius - ?
Lekker die DF CPZ dagen

hij rijdt tegenwoordig in een vraagteken??
kijk, en Jan komt ook weer boven water!Jan Ozephius schreef: 13. Jan Ozephius - ?
Aiko schreef:kijk, en Jan komt ook weer boven water!Jan Ozephius schreef: 13. Jan Ozephius - ?
Lekker die DF CPZ dagen
hij rijdt tegenwoordig in een vraagteken??
Na die dag, leen je liever zijn auto voor het gehele jaar !luco hornsveld schreef:Laurens schreef:Die heeft Elmar wel voor jeluco hornsveld schreef:moet ik alleen nog een roze handtasje regelen
ELMARRRRRRRRRRRRRRRRRRR IK WIL JE HANDTASJE LENEN
Haha, appearance zegt NIETS op het circuit, daar ben ik allang achter NielsNiels schreef:Ik zou maar goed in m'n spiegels kijken voor die Caravan RJ
Dat zou er wel in moeten zitten als het goed is, maar ik ga daar geen uitspraken over doenBen_968CS schreef:
@ Luco: wordt dit je eerste rondje Zandvoort onder de 2.00?
Kan ik wel vragen maar dat is waarschijnlijk gelijk het laatste berichtje wat ze doen. Zijn niet van die computerjongensSteven Nauta schreef:David, laat ze hier maar aanmelden dan. Dan weten wij ook wie het zijn, dát is DF natuurlijk!
Meld je ze toch gewoon onder jouw naam aan , denk dat voor Peter wel genoeg is ( als ze maar betalen)DR schreef:Kan ik wel vragen maar dat is waarschijnlijk gelijk het laatste berichtje wat ze doen. Zijn niet van die computerjongensSteven Nauta schreef:David, laat ze hier maar aanmelden dan. Dan weten wij ook wie het zijn, dát is DF natuurlijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten