Aad schreef:IK WIST HET
![]()

die aad kan wel fotoshoppen

Aad schreef:IK WIST HET
![]()
Volgende DF dag probeer ik zon tasje mee te nemen en dan zwaai ik er wel mee als ik die HOMO inhaalLaurens schreef:Dat tasje staat je goed Luco
Kost mijn geen moeite , is gewoon mijn opvoeding , vrouwen laat je voor :banaan:luco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zelfs met dat hoedje en tasje heb je de grootste moeite om me voor te blijven meneer aad :fy: :fy:
Luco wordt ook een jaartje ouderAad schreef:Kost mijn geen moeite , is gewoon mijn opvoeding , vrouwen laat je voor :banaan:
Heb je tegenwoordig een spindokter nu je naar DSC gaat , ik vindt je erg mildt tegenwoordig
Als jij weer een demo komt geven "lekkere neger neem me in mijn ster" dan komt het goed :fy: :fy:Aad schreef:Mooi dat je erzelf mee komt , was het al vergeten , Nieuw jaar dus weer sponsorgeld , wil je nu weer de zijskirts en nummerplaten voor het zelfde geld als afgelopen jaar !
Laat het maar weten , stuur factuur nog deze maand weg
Hoezo zat je helemaal onder ??luco hornsveld schreef:Ow aad, en de volgende keer wel op de wc gaan schijten als je net genomen bent in je ster door die neger en het niet zomaar laten lopen op het toneel![]()
Nee het liep langs zijn eigen benenLaurens schreef:Hoezo zat je helemaal onder ??luco hornsveld schreef:Ow aad, en de volgende keer wel op de wc gaan schijten als je net genomen bent in je ster door die neger en het niet zomaar laten lopen op het toneel![]()
He, eindelijk zo ken ik je weer , onze ouwe Luco weer terugluco hornsveld schreef:Ow aad, en de volgende keer wel op de wc gaan schijten als je net genomen bent in je ster door die neger en het niet zomaar laten lopen op het toneel![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten