Setje winterbanden eronder en je bent het mannetje van Overijssel en Driving Fun

Stephan
Veiliger dan in zo'n kooi kan je je kinderen niet naar school brengen ...Metchu schreef:En 2 kinderzitjes provisorisch achterin![]()
Isofix!Metchu schreef:En 2 kinderzitjes provisorisch achterin![]()
duifjes.com schreef:IS300 eerste type's ligt aan de km.stand maar rond de 12>15.000euro moet je ze wel kunnen vinden. Handbak alleen op de USA modellen *(gek handbak in US standaard EU automaat....) maar wel automaat met toetsen op het stuur werkt goed...heb zelf een IS300 sedan gehad!
Persoonlijk vindt ik de IS zeker de300 een erg strak sturende auto je kan er behoorlijk hard mee door een bocht destijds zelf harder dan een 3-serie!
Tundratsja.....ik denk erover
Een Toyota SmartRico schreef:IQ ? wasda ?
Dat is zo een brommobiel-achtige ToyotaRico schreef:IQ ? wasda ?
Rico schreef:IQ ? wasda ?
Kun je beter een Ibiza 1.2 pakken. Rijd stukken beter en bij het stoplicht denken mensen niet dat je een invalide auto rijd. Zo'n 3 cylinder diesel klinkt gewoon niet. 1.2 klinkt best leuk en valt ook in 20% bijtelling.Edwin van der Velden schreef:Ik ga zakelijk een Ibiza Ecomotive rijden. Prive een leuke auto, vind het prima allemaal. Ben klaar met belasting betalen.
1.4 TDI uit de Polo en Ibiza zijn idd dezelfde.Ar schreef:Zit in die Ibiza dezelfe 1.2 tdi als in de Polo? Ik zou zo'n ding alleen voor het geluid al niet nemen. Dat klinkt letterlijk als een brommobiel.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR en 2 gasten