Snap je redenatie even niet.Ralph Wolf schreef:wel jammer dat ze met nog meer betuttelende dingen komen
citeer
Om enigszins wildgroei te voorkomen worden er maximaal twee rijders per wagen toegelaten.
Er worden ook maximaal 2 meerijders per auto toegelaten.
Voor iedere volgende meerijder wordt 15,- € in rekening gebracht, dit kan ter plekke voldaan worden.
zo is kosten delen amper mogelijk voor de non profs, of je moet geen vrienden hebben natuurlijk
luco hornsveld schreef:Snap je redenatie even niet.Ralph Wolf schreef:wel jammer dat ze met nog meer betuttelende dingen komen
citeer
Om enigszins wildgroei te voorkomen worden er maximaal twee rijders per wagen toegelaten.
Er worden ook maximaal 2 meerijders per auto toegelaten.
Voor iedere volgende meerijder wordt 15,- € in rekening gebracht, dit kan ter plekke voldaan worden.
zo is kosten delen amper mogelijk voor de non profs, of je moet geen vrienden hebben natuurlijk
met twee rijders per wagen kan je nog steeds de kosten delen hoor.
Ja hoor je kan met mij meerijdenallen schreef:Is er een mogelijkheid om net als op de ring per ronde te betalen om de hobby betaalbaar te houden?
Ik kan wel zoals het er nu uitzietAad schreef:Is er iemand die ingeschreven heeft maar niet kan , ik was namelijk te laat met aanmelden en ze zitten vol !![]()
Ik hoor het graag
Gr Aad
@ Aad, ik zal eens aan een paar touwtjes trekken...Aad schreef:Is er iemand die ingeschreven heeft maar niet kan , ik was namelijk te laat met aanmelden en ze zitten vol !![]()
Ik hoor het graag
Gr Aad
Zag 'm rijden jalevi schreef:Ik ga d'r ook bij zijn met mijn M3 e30 :banaan: , jammer dat ik er op zandvoort niet bij kon wezen, mijn broer heeft het errug naar zijn zin gehad, en max. track time (groene vr6)
Niet meer nodig heb een plaats gekregen en ben er ook bij :banaan:wimprezawrx schreef:@ Aad, ik zal eens aan een paar touwtjes trekken...Aad schreef:Is er iemand die ingeschreven heeft maar niet kan , ik was namelijk te laat met aanmelden en ze zitten vol !![]()
Ik hoor het graag
Gr Aad
kijken of je nog kan rijden
Aad schreef:Niet meer nodig heb een plaats gekregen en ben er ook bij :banaan:wimprezawrx schreef:@ Aad, ik zal eens aan een paar touwtjes trekken...Aad schreef:Is er iemand die ingeschreven heeft maar niet kan , ik was namelijk te laat met aanmelden en ze zitten vol !![]()
Ik hoor het graag
Gr Aad
kijken of je nog kan rijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten