Edit: (disclaimer: dit was wel 4 jaar terug, intussen is de theorie drastisch veranderd of nie?)
Ja mijn broers/zus hebben het ook zonder al te veel moeite gehaald in 1x, dat was ook een paar jaar terug. Er is idd wel het een en ander verandert.Maurice Graber schreef:Ik heb niet geleerd en in 1x gehaald. Met logisch redeneren kom je al een heel eind. Niet dat ik af wil raden om te leren, maar toch. Overschat het ook niet
Edit: (disclaimer: dit was wel 4 jaar terug, intussen is de theorie drastisch veranderd of nie?)
Ferdinand schreef:Erg leuk initiatief. Andre, ik was was zeker :!: gekomen, als ik geen (verplichte) bezigheden buitenshuis had: nl. meespelen in concert (o.a. Rachmaninov pianoconcert nr, 2). Ik had iedereen graag een keertje gezien dus heel graag een andere keer. Veel plezier.
Ferdinand
Fernando schreef:Met alle respect voor Ferdinand z'n Hobo-kunsten maar als ik daar een uur naar moet luisteren ga ik liever in m'n eentje schaatsen in de Ryptsjerksterpolder...
Ferdinand schreef: Ik heb een idee: Zijn er mogelijkheden voot een DF dweilorkest?
Dat valt best mee hoor.Dexter schreef: omdat ik soms het gevoel heb dat hier alleen maar cultuurbarbaren zitten die niets weten over 'klassieke muziek' of er niets over willen weten.
Nog een paar mensen erbij en dan krijgen we mooi twee heats vol.1. Peter Tunissen
2. Fernando
3. Broer van Fernando
4. Joost Hermens
5. Wouter81
6. Elmar
7. Peter Gijzen (Gijzbed-OPC)
8. Remco Gijzen
9. Frank de Jonge
10. Ronald Snijders
11. Asief
12. Mark Nauta
13. Steven Nauta
14. Laurens de Wit
15. Chuck
16. Mike Spanjersbergh
17. Macboy
18. Erik
19. Maurice
20. Tristan (ovb, moeders is eigenlijk jarig )
21. Sjoerd
22. .adriaan de reus
23. Nick Laarman
24. Martijn Tijhof
25. Johan Hutting
26. Thommy
Buurters
1. Rene
2. Xavier (Mtechnik) [mogelijk kaarten)
3. Petrolhead
4. Thommy
5. M@rco