Nieuwe Mercedes E klasse
-
- Auto: M3P, 130i
-
Re: Nieuwe Mercedes E klasse
nee nee nee.....
het stuur is ook zo aftans lelijk zeg! Het ziet er serieus uit als een goedkope ripoff van mercedes, dit is geen mercedes (behalve de tellerplaten e.d.) Het zal wel mercedes degelijk aanvoelen... Najah... eerst maar eens in het echt zien, misschien valt ie dan mee..
het stuur is ook zo aftans lelijk zeg! Het ziet er serieus uit als een goedkope ripoff van mercedes, dit is geen mercedes (behalve de tellerplaten e.d.) Het zal wel mercedes degelijk aanvoelen... Najah... eerst maar eens in het echt zien, misschien valt ie dan mee..
- Ahmed
Hmmmm

Valt wel mee zo, lekker strak gewoon. Zal wel een AMG-pakketje zijn.
Kan alleen nog steeds niet wennen aan die led strips...

En deze dubbele mistlampen kunnen echt niet...
Valt wel mee zo, lekker strak gewoon. Zal wel een AMG-pakketje zijn.
Kan alleen nog steeds niet wennen aan die led strips...
En deze dubbele mistlampen kunnen echt niet...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Kijk die klok in de klokkenwinkel....................
Man das toch achterhaald, wat een nuteloos gedoe......................

- Sperdy
ja, dit wordt mijn DF-trackday car!!
-
ahahaha die klok inderdaad 

- Gijzer
Ik irriteer me mateloos aan die vervelende dubbele koplampen die niet bij elkaar passen.
Bah, zo lelijk.
Voor de rest niet boeiend zoals eigenlijk de afgelopen 2 keer de e-klasse is geweest.
Bah, zo lelijk.
Voor de rest niet boeiend zoals eigenlijk de afgelopen 2 keer de e-klasse is geweest.
-
Mijn Golf 2 had er ook een (had want nu heb ik een tacho met toerenteller + digi klokkie), zo kwam je tenminste nooit te laatromo schreef:Kijk die klok in de klokkenwinkel....................Man das toch achterhaaldt, wat een nuteloos gedoe......................

- Ahmed
Prachtig hoor dat AMG pakket :banaan:
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10802" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10802" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans
(bijna) Alle Mercedes modellen van de laatste 6-7 jaar vond ik in eerste instantie lelijk, maar na een tijdje en vooral als ik ze in het echt heb gezien werden ze allemaal mooie auto's. Ik denk dat het met de nieuwe E niet anders zal zijn.
- Louis
- Macboy
Ik ben het geheel oneens met de meeste mensen.
Ik vind de auto nu al een plaatje. Het design is ontzettend fris, ingetogen, klassiek, maar toch modern. Typisch een Mercedes, hetgeen de Mercedes rijders zal aanspreken. Het interieur ziet er ook goed uit.
Met name de voorkant is een subliem staaltje gedurfd design. De dubbele koplampen in deze vorm vind ik echt wonderschoon, nu al. Ook vind ik de achterlichten passen goed bij de rest van het ontwerp. En vanaf de zijkant straalt de auto kracht uit. Ik denk dat de meeste mensen hierop zullen terugkomen, maar ik kan jullie garanderen: als ik iets meteen mooi vind, dan zal het voor bijna iedereen prachtig gaan worden in real life
Probleem alleen: dit is niet echt "wen-design". Er zijn weinig elementen waar je echt aan moet wennen, maar we zien wel. Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
Nee, ik vind dat dit nu al een zeer dikke bak is, laat staan als de AMG modellen komen en laat staan in het echt.
Ilija
PS Die LED's voorin zijn inderdaad afgrijselijk. Onacceptabel lelijk erop geplakt en volstrekt onnodig. Das echt een misser. En die klok in het dashboard grrrrrrrr
Ik vind de auto nu al een plaatje. Het design is ontzettend fris, ingetogen, klassiek, maar toch modern. Typisch een Mercedes, hetgeen de Mercedes rijders zal aanspreken. Het interieur ziet er ook goed uit.
Met name de voorkant is een subliem staaltje gedurfd design. De dubbele koplampen in deze vorm vind ik echt wonderschoon, nu al. Ook vind ik de achterlichten passen goed bij de rest van het ontwerp. En vanaf de zijkant straalt de auto kracht uit. Ik denk dat de meeste mensen hierop zullen terugkomen, maar ik kan jullie garanderen: als ik iets meteen mooi vind, dan zal het voor bijna iedereen prachtig gaan worden in real life

Probleem alleen: dit is niet echt "wen-design". Er zijn weinig elementen waar je echt aan moet wennen, maar we zien wel. Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
Nee, ik vind dat dit nu al een zeer dikke bak is, laat staan als de AMG modellen komen en laat staan in het echt.
Ilija
PS Die LED's voorin zijn inderdaad afgrijselijk. Onacceptabel lelijk erop geplakt en volstrekt onnodig. Das echt een misser. En die klok in het dashboard grrrrrrrr
- 2000USA
Eens met jouw visie! In begin was de C-klasse ook 'love-or-hate-it', maar nu komt iedereen erop terug: gewoon een sterk staaltje ontwerp.
Dash/klokkenwinkel is een evolutie van de huidige E, was aardig geweest als die van de huidige S was doorgesijpeld in het gamma.

Dash/klokkenwinkel is een evolutie van de huidige E, was aardig geweest als die van de huidige S was doorgesijpeld in het gamma.
Moeten we dan maar aan een digitale: jij draagt toch ook geen Casio....Macboy schreef:En die klok in het dashboard grrrrrrrr

-
Wat is er mis met die klok?
-
Na 3 weken wennen vind ik hem nog steeds kotslelijk....brrrr KIAAAAAAHHHHH.. 

-
Inmiddels heb ik de nieuwe E in het echt gezien en de auto is prachtig! De mistlampen komen op de foto's erg naar voren maar in het echt vallen ze niet op. Mercedes is goed bezig in mijn optiek, een van de weinige merken die de dorpels niet al in de deuren laat beginnen hetgeen ik zeer lelijk vind!
-
Vind dit toch bepaald niet lelijk:

Die (gedeelde) koplampen moet ik nog steeds aan wennen...
Die (gedeelde) koplampen moet ik nog steeds aan wennen...
-
Heb em vandaag uitgebreid in de showroom bekeken. Precies hetzelfde wat ik ervan vond op de foto's. Saaie auto. Als je het vergelijkt met de spannende nieuwe C-klasse die gekomen is voor de oude c-klasse is de nieuwe e-klasse een achteruitgang vergeleken met de oude e-klasse. De achterkant vind ik er nog steeds goedkoop uitzien en die ledjes zijn inderdaad geen porum. Misschien moet ik hem wat vaker zien, ik weet het niet. Maar vooralsnog is het een misser voor mij.
De nieuwe GLK daarentegen
gaaf!!
nieuwe e-klasse is no go, liever een concurrent daarvoor in de plaats...
De nieuwe GLK daarentegen

nieuwe e-klasse is no go, liever een concurrent daarvoor in de plaats...
- Ahmed
Tijdens de Afghanistan-top reed dat ding ook mee.
Ongeveer dezelfde reactie als Metchu: BOORINGGG......
, denk dat het AMG pakketje hem veel spannender maakt...
Ongeveer dezelfde reactie als Metchu: BOORINGGG......

-
Ik heb met de nieuwe E gereden( kilometertje of 200), tis wel een vooruitgang in vergelijk met het vorige model qua comfort e.d.
Alleen de dagrijverlichting is blijkbaar onbekend bij de mannen in het blauw, werd namelijk staandegehouden omdat ik met "mistlampen"rondreed. ( E 220 CDI in basisuitvoering)
Oja, en natuurlijk een foutmelding.
Begint goed.....
Alleen de dagrijverlichting is blijkbaar onbekend bij de mannen in het blauw, werd namelijk staandegehouden omdat ik met "mistlampen"rondreed. ( E 220 CDI in basisuitvoering)
Begint goed.....
-
PeterB schreef:Ik heb met de nieuwe E gereden( kilometertje of 200), tis wel een vooruitgang in vergelijk met het vorige model qua comfort e.d.
Begint goed.....
Ahh. Hoe was het wegligging voor zover jij kon testen die dag?

-
Dwars heb ik maar niet geprobeerd..
( 150 km op de teller, en het was slechts 1 demo..)
Maar verder voor dagdagelijks prima, simpelweg lekker comfortabel.., reageert redelijk goed op het gaspedaal.
Komt veel krachtiger over dan je zou verwachten van 2,1 liter. ( ook in vergelijk met de vorige E 220 CDI )

Maar verder voor dagdagelijks prima, simpelweg lekker comfortabel.., reageert redelijk goed op het gaspedaal.
Komt veel krachtiger over dan je zou verwachten van 2,1 liter. ( ook in vergelijk met de vorige E 220 CDI )
- Ahmed
50-cent-uitvoering

Die leds voor.....omg :o

http://www.carlsson.de/carlsson/de/news ... e_W212.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Die leds voor.....omg :o
http://www.carlsson.de/carlsson/de/news ... e_W212.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Voor 50 cent krijg je de extra's niet mee, denk ik 
- Ahmed
Ik zou er geen eens 25cent voor neerleggen